Какво се случва?

110 7 0
                                    

Внимание: В тази част се съдържа сексуално съдържание. Не четете, ако не ви е приятно.

Тони спря колата пред своя дом. Аз слязох бавно от колата все така объркана. Той влезе в къщата и ми направи знак да вляза след него. Пристъпих през прага и видях, че няма никого. Това е странно, предният път имаше хора навсякъде около нас. Сега са излезли, или се крият по стаите си.
Тони свали якето от раменете си и го хвърли на белия диван пред нас. Аз продължих да го гледам все така объркано, нито дума не излизаше от устата му, но беше ядосан.
-Тони, какво става?-разбих тишината.
Той се обърна с лице към мен и рязко се приближи към мен. Отстъпих крака назад, но той сложи ръцете си на кръста ми и ме дръпна към себе си. Погледна ме право в очите. Можех да видя как зениците му се разширяваха и стесняваха като луди. Той се приближи към лицето ми и ме целуна, но не нежно, а някак агресивно. Аз обвих ръце около врата ми, затворих очи и отвърнах.
Тони ме вдигна на ръце и ме понесе към стаята си без да отделя устни от моите. Нежно ме пусна на леглото, излегна се, а той се надвеси над мен. Спусна ръцете си по цялата дължина на тялото ми и се спря на бедрата ми. Целуна ме, но този път по-нежно и по-спокойно. Отново му отвърнах, а той свали бялата си тениска. Хвърли я на земята. Прокарах нокти по бялата му кожа, по гърдите и коремните му мускули. Той се подсмихна и слезе с целувки надолу по врата до гърдите ми. Затворих очи и лек стон се прокрадна през устните ми. Това стимулира Тони да слезе още по-надолу.
Бавно свали светлите, скъсани дънки, с които бях облечена. Хвърли ги на земята при тениската си и застана с глава между бедрата ми. Обсипа вътрешната част на бедрата ми с топли и мокри целувки.
Прехапах долната си уста и отпуснах глава назад. Можех да усетя нежния допир на пръстите му по слабините си. Отново се прокрадна лек стон през зъби.
Не можех да разбера защо го прави. Защо ми дава тази надежда? Иска ме само за едно, но не ме вълнуваше. Аз също го исках, също го желаех по същия начин.
Тони нежно положи език на слабините ми и бавно започна да го вдижи. Изпълних тялото си и се стараех да не издам нито звук, защото може да има някой в къщата.
Можех да чуя как Тони се засмива през движенията си с език. Звучеше толкова самодоволно. Прехапах нежно долната си устна и го погледнах. Той се изправи и ме целуна. Бавно и нежно проникна в мен, а аз скрих лицето си във врата му. Движехме се в в един ритъм. Телата ни бяха толкова близо едно до друго, все едно бяха едно. Сърцата ни бие за бързо, а дъхът ни се пресече.
Няма да лъжа-хареса ми. Бих го повторила, бих го правила с него по всяко време, защото съм луда по това момче. Луда съм по Тони Лопез и не го крия.

На шегаWhere stories live. Discover now