Съвет от приятел

95 5 0
                                    

Седях в моята стая и слушах музика, брат ми беше излязал, за да се види с Алекс. Скоро тръгваме на първото си турне и трябва да се подготвим добре. Не съм се чувала с никой друг от ресторанта вече около месец. Звънях на Каролина, но все ми даваше заето, Том също не вдигаше. Това започна да ме притеснява доста. Да не би да ме мразят? Сърдят ли ми се? Ох, Господи.
Почукване на вратата ме извади от транса на натрапчивите мисли. Дръжката бавно се натиска надолу и вратата се открехна, за да разкрие заспалото сутрешно лиже на Джейдън пред очите ми. Усмихнах се, а той премина през прага потъпквайки очи.
-Добро утро.-усмихнах се.
Джейдън не каза нищо, просто дойде до мен и се пльосна на леглото като желе за игра от онези, които имахме като деца. Засмях се и нежно погалих косата му, той въздъхна.
-Не си спал много добре, а?
-Имах работа до късно снощи.
-Ако работата ти е била да пиеш на балкона с Брайс, тогава да...много важна работа.
Двамата се засмяхме. Джейдън вдигна поглед към мен и усмивката му изчезна като привидение. Лицето му беше сериозно, но имаше притеснение в погледа му. Аз продължих да се усмихвам весело. Знам за какво е дошъл да говорим, не за пръв път ми го правят този номер.
-Лина,-започна той.
-Ако ще говорим за Ноен,-прекъснах го.-ще е по-добре да замълчиш. Само това слушам тези дни, писнало ми е вече.
-Тогава се вслушай в нас и го зарежи.
-Не мо...тоест не искам. Харесвам го и ако сте ми приятели ще разберете това.
Скулите на Джейдън защочнаха да се движат по прекрасно офирмената му челюст, а сините му очи проблясваха. Той се изправи от леглото, въздъхна и ми обърна гръб поемайки с бавна крачка към вратата.
-Добре, щом това искаш.-отвърна той.
-Заради мен се опитайте да го приемете.
-Ще дам всичко от себе си, но не мога да обещая нищо. Съжалявам.
Кимнах с глава и той излезе от моята стая затваряйки вратата зад себе си. Мисълта, че никой от приятелите ми не подкрепя тази връзка ме убива. Добре, тази е фалшива, но някой ден все ще си създам истинска, а те няма да ме подкрепят.
Отново получих съобщение от Тони, пишеше ми постоянно, откакто му казах, че Ноен ми е гадже. Сети се, но късно. Не съм му отговаряла нито да съобщенията, нито на обажданията. Нека опита малко от собственото си лекарство.
Изключих телефона си и го захвърлих надалеч, нямам нужда от разговори с никого.

На шегаTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang