Труден ден в ресторанта. Много мразя Вторниците, винаги е пълно и нямам възможност дори главата да си вдигна.
Каролина дойде да ни види и да ни донесе обяд от близкия китайски ресторант. Питах я как върви с видеото, което качихме и тя ми го показа. Видеото беше събрало 200 000 лайка за два дни. Дори не можех да разбера как. Как работи алгоритъма на това глупаво приложение?
Гледах в телефона на Каролина тя местеше от видео на видео. Трябва да призная, че е някак пристрастяващо да гледаш всички тези хора как танцуват. Изведнъж попаднах на много познато за мен лице.
-Върни!-извиках го ухото на Каролина.
Тя ме погледна ядосано и върна на предишното видео. Грабнах телефона от ръцете ѝ и се втренчих в него. Не можех да повярвам. Това е онова момче Тони от вчера и този Ондреаз. Какво прави в ТикТок? И видеото му има над 2 милиона харесвания.
-Какво става?-попита объркано Каролина.
-Кой е това?-показах ѝ телефона.
-Това са братята Лопез.-обясни тя.-Много известни танцьори в ТикТок, защо?
-Вчера бяха тук заедно с някакъв Ник.
-Ник? Като Ник Остин?
-Не знам кой е.-извъртях очи.
Каролина грабна телефона от ръцете ми и го пъхна в джоба си, след това ме погледна с широка усмивка и ми направи жест с ръка да започна да разказвам. Обяснявах ѝ така, все едно бях на разпит, а тя ме гледаше със съмнение и гняв.
-Значи ми казваш, че Тони Лопез ти е поискал номера и ти му отказа?-попита тя.
-Мхм.-кимнах.
-Глупава ли си, Лина?
-Моля?
-Това е най-известното момче, член е на The Hype House, красив е и е секси. Какво не е наред с теб, само това ми обясни моля?
-Не знаех това до днес, но дори и да го знаех пак нямаше да му дам телефона си.
-Може никога повече да нямаш този шанс.
-Голяма работа.-махнах с ръка.
Каролина се хвана за главата, след това стана от стола и влезе в кухнята. Корадо седеше до мен през цялото време и явно е чул всичко. Обърна се към мен и ми хвърли усъдителен, леко подигравателен поглед.
-Какво?-попитах раздразнено.
-Нищо,-той се засмя.-просто ти се чудя на акъла понякога. Няма да си намериш гадже, ако продължаваш да режеш всяко момче.
-На една жена не ѝ трябва мъж, за да я прави щастлива. Свободата е по-хубава.
Нямах нищо против връзките, дори много исках да имам такава, но аз не обичам да прибързвам с тези неща. Искам да опозная човека, преда да се обвържа с него. По някаква причина това не се харесва особено на мъжете, за това често не стигам далече с момчетата, с които си пиша.
VOCÊ ESTÁ LENDO
На шега
FanficМладата 18 годишна Лина се премества да живее в Л.А със своя брат близнак. Двамата откриват приложението ТикТок и решават да заснемат видео на шега. Какво ли ще стане после?