Седях си, както всеки Петък и броях часовете до края на смяната ми. Денят бе изключително горещ и двамата с Корадо мислехме да идем на плаж след работа.
Вратата на ресторанта се отвори широко и през нея влязоха шест много красиви момчета. Никога до сега не ги бях виждала, щях да запомня тези красиви лица.Изглеждат така бтв:
Насочиха се право към масата, където аз и Корадо бяхме седнали. Спряха се при нас и се усмихнаха. Почувствах се много, много неудобно и в същото време объркана.
-Лина и Корадо?-попита единият.
-Същите.-отвърна брат ми.
Момчетата седнаха внимателно около нас, а аз и Корадо бяхме приклещени в ъглите на масата без шанс да избягаме някъде.
-Ние сме The Sway House, може би знаете-обясни чернокосото момче.-и дойдохме да ви предложим да се присъедините към нас.
-Момчета,-проговорих.-дори имената ви не знаем, как да се присъединим към вас?
-О, да! Ще ни представя. Аз съм Грифин, това са Кио, Джош, Брайс, Джейдън и Антъни. Приятно ни е.
След като се представиха преминахме по същество. Искаха да станем част от тях, за да може взаимно да работим по проекти, да даваме интервюта и да издигаме ,,славата" си на ново ниво. Ще вдигнем акциите си и в същото време ни предлагат дом.
Аз и Корадо не бяхме особено сигурни, че въобще искаме да сме част от това. Все пак имаме собствена цел, а не обща.
-А как седи въпроса с парите?-попита брат ми и ги погледна с подозрение.
-Много е просто,-засмя се Грифин.-имаме профил на самата къща, от там вадим бюджета за дома ни, а от личните си профили вадим пари за нас. Само трябва да си намерите мениджър, които да започне процеса и сте уредени.
Корадо нямаше нищо против, всъщност не го вълнуваше особено много от коя къща ще бъде част, но аз не бях така. Да живея с напълно непознати момчета и да правя бизнес с тях? Това звучи като страшна глупост, ако питате мен.
Двамата с Корадо го обсъдихме съвсем на бързо и решихме да рискуваме, пък каквото стане в край на сметка. Стиснахме си ръцете и те ни поканиха да се нанесем още утре.
-Също така, забравете за тази дупка.-каза Джош.-Вече изкарвате достатъчно пари.
Да напусна ресторанта? След всичко, което са направили за мен. Не мога да си го позволя. Казах на Корадо, че няма как да напусна, но той ми противоречи.
-Работата при Глория беше временна уговорка, Лина, забрави ли? Докато си стъпим на краката. А в момента ни се отваря възможност дори да пробием земята.
-Корадо, не мога...тези хора са моето второ семейство, как да ги оставя?
-Налага се. Също така ще вземем Алекс с нас, като наш мениджър.
-Какво?-засмях се.
-Достатъчно умен е да се справи и тъкмо ще е зает, за да не помисля за дрога.
Дано всичко това си струва или много ще съжалявам за житейските си решения. Не ми се иска да го казвам, но Корадо е прав.
YOU ARE READING
На шега
FanfictionМладата 18 годишна Лина се премества да живее в Л.А със своя брат близнак. Двамата откриват приложението ТикТок и решават да заснемат видео на шега. Какво ли ще стане после?