| Hºw Tº RemembeR |
| To smile again |
[Αχιλλέα pov…]
Η φωνή της Ελένης ακούστηκε τόσο σιγανά από την άλλη γραμμή του τηλεφώνου, που με το ζόρι την άκουσα. «Τον βρήκατε;» φώναξε δίπλα μου η Μυρσίνη και κόλλησε το σώμα της με το δικό μου, προσπαθώντας να ακούσει.
Μόλις συνειδητοποιήσαμε ποιος ήταν ο αδελφός της, εκείνη πήρε τηλέφωνο την Θωμαή– με την βοήθεια της Μυρσίνης που της έδωσε το νούμερο της– και πήγαν από εκεί για να τους δώσει το γράμμα και να “γνωρίσει” καλύτερα τον αδερφό της, ο οποίος από ότι έμαθα, δεν μένει πλέον σπίτι με την μητέρα του και τον δικό μου πατέρα.
Μπα, έπρεπε να έρθω εγώ για να αποφασίσει να γίνει ανεξάρτητος;
«Όχι ακόμη. Η Θωμαή τον πήρε τηλέφωνο και δέχτηκε να έρθει, χωρίς να γνωρίζει την κατάσταση.» είπε εκείνη και κοίταξα την Μυρσίνη που στεκόταν ακόμη κοντά μου, κάνοντας την να με κοιτάξει ερωτηματικά για λίγο.
«Αχιλλέα;» την άκουσα να λέει και μουρμούρησα ένα απλό «ναι», ανασηκώνοντας το ένα μου φρύδι στην Μυρσίνη, κάνοντας την να χαμογελάσει.
Αυτή η κοκκινομάλλα πρώτη φορά δεν είναι θυμωμένη μαζί μου.
«Ο πατέρας σου είπε ότι θέλει να έρθεις για να μιλήσετε.» άρχισε να λέει και έμεινα να επεξεργάζομαι τα λόγια της.
Για τι πράγμα θα ήθελε να μιλήσουμε; Την τελευταία φορά, είδε πως κατάντησε αυτή η συνάντηση.
Εγώ προσωπικά δεν θέλω να ξαναδώ τα μούτρα εκείνου του τύπου που νομίζει ότι ξέρει τα πάντα, ενώ στην ουσία δεν γνωρίζει τίποτα. Και αυτό που μου την σπάει περισσότερο από όλα είναι το ότι προσπαθεί να το παίξει σωματοφύλακας.
Λες και η Εμίλια δεν μπορεί να υπερασπιστεί από μόνη της τον εαυτό της!
«Να μιλήσουμε; Τι να πούμε δηλαδή;» ρώτησα και η Μυρσίνη έβαλε το αυτί της από την άλλη πλευρά του τηλεφώνου για να ακούσει καλύτερα τι λέει η αγαπημένη “γυναίκα” του αδερφού της.
«Να, θα ήθελε να ξεκαθαρίσει την θέση του απέναντι σου και να κάνετε ανακωχή. Δεν θέλει να βλέπει εσένα και τον άλλο του “γιο” να είστε στα μαχαίρια χωρίς να υπάρχει λόγος– που υπάρχει βέβαια, αλλά αυτός φαίνεται πως δεν το γνωρίζει– δηλαδή, χωρίς να υπάρχει κάποιος ουσιαστικός λόγος για να είστε “μαλωμένοι”.» η Μυρσίνη με σκούντηξε. «Εγώ να τα βρω με αυτόν; Αποκλείεται!»
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Πως Να Θυμηθείς {HTR}|✓
Подростковая литература"Ποια είσαι;"ρώτησε και κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη. "Δ-δεν έχω ιδέα..."ψιθύρισα και κοίταξα το πάτωμα τρομοκρατημένη. Πέτυχα αυτό που ήθελα τότε... Να ξεχάσω! | The sequel after "How to Forget" |