| Hºw Tº RemembeR |
| To love again |
110 days before…
[Εμίλιας pov…]
«Και τώρα;» ρώτησα γυρίζοντας προς το μέρος του και κοιτάζοντας τα δυο του μάτια που δεν σταμάτησαν στιγμή να με κοιτάνε με αυτή την τρυφερότητα.
«Τώρα είμαστε οι δυο μας.» απάντησε γελώντας και πειράζοντας τα μαλλιά μου, κάνοντας με να γελάσω μαζί του. «Δεν εννοώ αυτό... Στην Κατερίνα τι είπες;»
«Της είπα ότι δεν είμαι ερωτευμένος μαζί της και έφυγα κατευθείαν για να σε βρω.» αποκρίθηκε και με έσφιξε περισσότερο πάνω του, αγναντεύοντας τα αστέρια.
«Κοίτα αυτόν τον αστερισμό.» ψέλλισε και κοίταξα προς το μέρος του, χαμογελώντας μέχρι τα αυτιά. «Δεν είναι υπέροχο;» αναρωτήθηκε και τον κοίταξα για λίγο.
«Υπέροχος είσαι εσύ. Βλέποντας σε, μοιάζεις με αστερισμό.» είπα σιγανα και γύρισε να με κοιτάξει, μαγεμένος.
«Σου έχω πει πόσο σε λατρεύω;»
[……]
«Τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή…» ψέλλισε η Θωμαή μόλις με είδε και έπειτα, νυσταγμένη, μας αποχαιρέτησε και πήγε να ξαπλώσει.
«Πάμε και μεις στο δωμάτιο;» ρώτησε ο Πέτρος και εγνευσα καταφατικά, ακολουθώντας τον μέχρι το δωμάτιο του.
«Θέλεις να σε γυρίσω μετά στο σπίτι;» με ρώτησε και εγνευσα αντιφατικά. «Δεν έχω καμία όρεξη να απολογηθώ για την αποχώρηση μου από το τραπέζι.» του απάντησα και εκείνος απομακρύνθηκε, πηγαίνοντας προς το κρεβάτι.
«Τι έχεις;» απηύδησα τώρα και εκείνος γύρισε να με κοιτάξει, ανασηκώνοντας τους ώμους του. «Θα κοιμηθούμε μαζί;» εκείνος ξάπλωσε και έμεινε να με κοιτάζει, χωρίς να μιλάει.
«Μπορείς να διαλέξεις οποία μπλούζα μου θέλεις. Το μπάνιο είναι δίπλα.» τον άκουσα να λέει ενώ άνοιγα την πόρτα της ντουλάπας και αφού διάλεξα ένα μαύρο κοντομάνικο μπλουζάκι, κατευθύνθηκα προς το μπάνιο.
[….]
Τα μάτια του δεν έλεγαν να ξεκολλήσουν από πάνω μου, ενώ του χάιδευα τα απαλά του μαλλιά. Με κρατούσε τόσο σφιχτά, με το φόβο μήπως του φύγω μακριά, κάνοντας με να αισθάνομαι εκείνη την ασφάλεια, μέσα στην αγκαλιά του.
Ήταν σαν όνειρο. Ο πρίγκιπας του παραμυθιού βρίσκει την πριγκίπισσα και μετά από πολλές περιπέτειες, καταφέρνουν να επιβιώσουν και να ζήσουν τον έρωτα τους ξανά.
STAI LEGGENDO
Πως Να Θυμηθείς {HTR}|✓
Teen Fiction"Ποια είσαι;"ρώτησε και κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη. "Δ-δεν έχω ιδέα..."ψιθύρισα και κοίταξα το πάτωμα τρομοκρατημένη. Πέτυχα αυτό που ήθελα τότε... Να ξεχάσω! | The sequel after "How to Forget" |