[9]~ Ο-ο Γρηγόρης είναι αδερφός σου; ~

864 86 336
                                    

| Hºw Tº RemembeR |

| This girl |

272 days before..

[Αχιλλέα pov…]

Τα σύννεφα στον ουρανό άρχισαν να καλύπτουν τον μπλε ουρανό, κάνοντας με να κλείσω σφιχτά τα μάτια μου, προσπαθώντας να ηρεμήσω τον εαυτό μου.

Ας βάλουμε τα πράγματα σε μία τάξη.

Δεν φτάνει που ο πατέρας μου έκανε παιδί με άλλη γυναίκα και μετά αναγκάστηκε να παντρευτεί την μητέρα μου, σκηνοθετεί τον θάνατο του και αφήνει τα παιδιά του μόνα τους, με την τρελή αδερφή του και χωρίς να τον νοιάζει η τύχη τους.

Μετά εκείνη επειδή για κάποιον λόγο με μισούσε, έκανε συμφωνία με το άλλο παιδί του πατέρα μου που ήξερε την ύπαρξη του, να πάρει μαζί του την Κατερίνα, σκηνοθετώντας τον θάνατο της για να με κάνει να πονέσω.

Ή για να μιλήσω πιο συγκεκριμένα, να με κάνει να αυτοκτονήσω από μόνος μου;

Αργότερα, ο Ορφέας με κάποιο τρόπο έκανε την Κατερίνα να ξεχάσει τα πάντα από την “παιδική” της ηλικία, κάνοντας την να με μισεί και να θέλει να πάρει εκδίκηση, θεωρώντας ότι πέρασε όλα τα κακά, εξαιτίας μου. Και όχι μόνο αυτό, αλλά ο ίδιος ήθελε και μέσω της Εμίλιας να πάρει τα λεφτά που ανήκαν στον πατέρα μας.

Δεν φτάνει αυτό, εμφανίζεται ο πατέρας μου από το πουθενά, μετά από αυτό που έγινε και μου λέει ότι νιώθει περήφανος που τα παιδιά του που απήγαγαν την Εμίλια και να μιλάω καλύτερα για εκείνους.

Άρα, εκείνος ήξερε για το σχέδιο του Ορφέα;
Τα ήξερε όλα αυτά ενώ εγώ και εκείνη, υποφέραμε;

Και γιατί να την απαγάγουν;
Για να τιμωρήσουν τον πεθερό μου για τις πράξεις του;

Ή θέλουν να τρελαθώ και να αυτοκτονήσω;
Ποιος είναι ο γαμημενος σκοπός τους;

Δίχως να το καταλάβω, άρχισα να κλαίω σαν μικρό παιδί.

Τι τους έχω κάνει και θέλουν να με τιμωρήσουν;
Γιατί να θέλουν να με βασανίσουν έτσι;

Οι σταγόνες της βροχής δεν έχουν σταματήσει να κυλάνε στο πρόσωπο μου από την ώρα που άρχισε να βρέχει, με τις σταγόνες της να μπερδεύονται με τα δάκρυα μου.

Γιατί να νοιάζομαι για όλους;

Έτσι και έχουν πειράξει έστω και μία τρίχα από τα μαλλιά της, δεν θα διστάσω να γίνω δολοφόνος του ίδιου μου του αδερφού.

Πως Να Θυμηθείς {HTR}|✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz