[22]~ Σημάδια από μελάνι~

598 62 226
                                    

| Hºw Tº RemembeR |

| To be yourself |

90 days before…

[Εμίλιας pov…]

«Πέντε!» αναφώνησα χαρούμενη και μετακίνησα το πιόνι μου πέντε βήματα μπροστά.

«Σειρά σου…» άφησα τα ζάρια από το χέρι μου και εκείνος τα πήρε στα χέρια του.

Καθώς κουνούσε τα χέρια του πάνω κάτω, παρατήρησα ότι στον δεξί καρπό του αχνοφαίνονταν ένα μικρό τατουάζ με το γράμμα “Χ”.

«Τι είναι αυτό στο χέρι σου; Τατουάζ;» ρώτησα και πήρα το χέρι του στα χέρια μου, φέρνοντας τον κοντά μου. «Το “Χ” λες; Ναιπ, τατουάζ είναι.» απάντησε εκείνος, χαμογελώντας μου, ενώ άρχισα να χαϊδεύω τον καρπό του.

«Έχεις κι άλλα τατουάζ;» ρώτησα πάλι και κοίταξε να δει αν ήταν κανείς τριγύρω, πριν βγάλει την μπλούζα του και μείνω να κοιτάζω το σώμα του.

«Έχω στο σβέρκο, στο μπράτσο, στα πλευρά, αυτό που είδες στον καρπό μου, στην γάμπα, στο μπούτι  και…» άρχισε να λέει καθώς παρατηρούσα τον σταυρό στο σβέρκο, το μεγάλο καράβι στο μπράτσο και τα τατουάζ στα πλευρά.

«Και;» ρώτησα μετά από λίγο, αφού έβλεπα ότι δεν μιλούσε αλλά ούτε με κοιτούσε, κάνοντας την ατμόσφαιρα πιο αμήχανη. «Και κάπου αλλού που δεν μπορώ να σου πω τώρα.» είπε γρήγορα, κάνοντας με να αρχίσω να φαντάζομαι για το πού μπορεί να είναι.

«Είναι υπέροχα.» ψέλλισα αγγίζοντας τα πλευρά του ενώ ένιωθα το ζεστό σώμα του να τρέμει, καθώς τα χέρια μου χάραζαν τα δικά τους μονοπάτια πάνω στα σημάδια από μελάνι που κοσμούσαν τον κορμό του.

«Θα ήθελα και γω να κάνω ένα τατουάζ στο πόδι…» εκείνος με ξάπλωσε πάνω στον γωνιακό καναπέ και ανέβηκε από πάνω μου. «Και τι θα ήθελες να κάνεις;»

«Δεν έχω ιδέα. Απλώς ήθελα να κάνω ένα.» εκείνος άρχισε να μου χαϊδεύει τα γυμνά μου πόδια, κάνοντας με να ανατριχιάσω στην επαφή.

«Το ξέρεις ότι σε λατρεύω;» ρώτησε φιλώντας με στο μάγουλο, κάνοντας με να χαμογελάσω.

«Είσαι απλά τόσο υπέροχη.» τον άκουσα να ψιθυρίζει μέσα στο αυτί μου και όλος μου ο οργανισμός άρχισε να καταρρέει. «Είσαι πραγματικά πανέμορφη Εμίλια. Μην το ξεχνάς αυτό.» τα χείλη του κατευθύνθηκαν προς τον λαιμό μου χαρίζοντας μου υγρά φιλιά.

Πως Να Θυμηθείς {HTR}|✓Where stories live. Discover now