[49]~ Πως να Θυμηθείς ~

730 45 115
                                    

| Hºw Tº RemembeR |

| Everything |

[Αχιλλέα pov…]

[Τελευταίο κεφάλαιο και δεν είστε έτοιμοι γι αυτά που θα γίνουν :) ]

«Δεν απαντάει.» φώναξα, κλείνοντας το κινητό μου και η Μυρσίνη, άρχισε να κορνάρει σε όποιο αυτοκίνητο, μας εμπόδιζε από το να φτάσουμε γρήγορα στον προορισμό μας.

«Εγώ φταίω, δεν έπρεπε να τον αφήσω να πάει να δει τον μπαμπά. Αλλά του φούσκωσε τα μυαλά και η Μαριτίνα, ότι εκεί μπορεί να είναι, αφού δεν μπορούσαν να βρούνε τον Πέτρο, στο νοσοκομείο.» εκείνη σκούπισε τη μύτη της με ένα χαρτομάντιλο και η Μυρσίνη χτύπησε το χέρι της στο τιμόνι.

«Την περασμένη εβδομάδα είδα τον Πέτρο στο νοσοκομείο, όταν πήγα να πάρω κάτι χαρτιά που χρειαζόμουν και είχα ακούσει ότι θα έφευγε για τη Δανία. Αλλά δεν το περίμενα να είναι τόσο γρήγορα.» Δανία; «Δανία;» ρώτησα και εκείνη έγνευσε.

Άρα, σήμερα το απόγευμα, φεύγουν για τη Δανία;

«Η Εμίλια δεν απαντάει;» με ρώτησε η Κατερίνα, βλέποντας με να κρατάω το κινητό στα χέρια μου και ξεφύσηξα, βάζοντας το στο αυτί μου. «Όχι, γαμώτο, όχι.» φώναξα, ενώ βγήκε τηλεφωνητής, κάνοντας με να πετάξω το κινητό κάτω, από τα νεύρα.

Μα καλά, γιατί δεν μπορεί να συνεργαστεί, για μια γαμημένη φορά;

«Μήπως να παίρναμε τον Πέτρο;» ρώτησε πάλι και η Μυρσίνη μόνο που δεν την έβρισε. «Άντε, τόσο μακριά είναι;» ρώτησα, προσπαθώντας να ηρεμήσω και έπειτα κοίταξα την Κατερίνα, που ακόμη έκλαιγε σιγανά.

«Ο Ορφέας που είναι;» ρώτησα πάλι, γιατί δεν μπορεί κάποιος οπλισμένος, να την περίμενε στην είσοδο του ξενοδοχείου. Θα τον έβρισκαν και θα τον είχαν συλλάβει.

«Βρίσκεται απέναντι από το ξενοδοχείο, σε μία ταράτσα που έχει άμεση πρόσβαση με την είσοδο.» δάγκωσα τα χείλη μου.

Βέβαια, έπρεπε να μην βιαστώ να υποτιμήσω τον Ορφέα.

Η Μυρσίνη με κοίταξε για λίγο και έπειτα τέντωσε το ένα της χέρι και άνοιξε το ντουλαπάκι που υπήρχε απέναντι μου.

«Πάρε αυτό που έχει μέσα. Τώρα.» απαίτησε και έβαλα το χέρι μου μέσα, βγάζοντας από εκεί ένα όπλο και κοιτάζοντας την, περίεργα. «Γιατί κουβαλάς μαζί σου όπλο;» ρώτησα και εκείνη κοίταξε το δρόμο, με σοβαρή έκφραση.

Πως Να Θυμηθείς {HTR}|✓Where stories live. Discover now