Κεφάλαιο 2

199 13 9
                                    

Λ: Εμ! Διακόπτω τίποτα;

Λέει όταν καταλαβαίνει ότι η ατμόσφαιρα είναι κάπως. Δεν την δίνω σημασία. Συνεχίζω αυτό που έλεγα στον Ηλία.

Ρ: Και αν θες να ξες αγοράκι μου για να μην νομίζεις ότι είσαι κάποιος έχω πάει με κάποιον. Πριν δύο μήνες είχα σχέση μαλάκα. Δηλαδή λες να είχα αγόρι και να μην την κάναμε την φάση μας;
Η: Τόσο πολύ; Μετά από δύο μήνες θα έχεις ξεχάσει να φιλάς!

Λέει και γελάει! Με έχει φτάσει ως το αμήν! Και εγώ λοιπόν τον πλησιάζω! Όλοι έτοιμοι να δουν το πως θα του χώσω την παλάμη μου στην μάπα του. Αλλά όχι! Έκανα κάτι πιο εξπέρ!

Πλησιάζω σιγά σιγά! Φέρνω τα πρόσωπα μας σε απόσταση αναπνοής. Ρίχνω το ειρωνικό χαμόγελο μου. Και τι κάνω; Τον αρπάζω και τον φιλάω! Ναι καλά ακούσατε τον φίλησα! Το έκανα όσο πιο παθιασμένο μπορούσα. Για να μάθει να μην λέει το άθλιο πλάσμα ότι δεν ξέρω να φιλάω! Αφήνω να περάσουν λίγα δευτερόλεπτα και ανοίγω και άλλο το στόμα μου για ισχωρίσει μέσα την γλώσσα του. Η γλώσσα του ενάντια στην δικιά μου κάνουν τον συνδυασμό τους. Έτοιμος να κάνει το φιλί πιο παθιασμένο τον σπρώχνω και παραπατάει. Με κοιτάει με ένα χαμένο βλέμμα.

Ρ: Τι έγινε βλακάκο; Ήταν χάλια το φιλί μου έτσι δεν είναι; Ξέρω ξέρω! Θέλω πολύ εξάσκηση ακόμα.

Όλα τα παιδιά με κοιτάνε λες και δεν έχουν ξανά δει άτομα να φιλιούνται! Εκτός από την κολλητή μου που είναι με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά!

Λ: Φιλενάδα τι ήταν αυτό;
Ρ: Όχι θα κάθομαι να με προσβάλει εμένα. Ποιος; Ο Ηλίας!
Η: Πρόσεχε τα λόγια σου μικρή!
Ρ: Αλλιώς τι; Θα με κάνεις ντα;

Λέω και γελάει ειρωνικά.

Η: Έχω ένα ολόκληρο καλοκαίρι μπροστά μου για να σε τιμωρήσω.

Αυτή την φορά το λέει με το πονηρό του χαμόγελο.

Ρ: Τι κρίμα! Αύριο φεύγω σε άλλη πόλη.
Η: Που θα πας δηλαδή;
Ρ: Σε αφορά; Όχι!

Απαντάω εγώ αντί για αυτόν.

Φ: Γιατί φεύγεις;
Ρ: Θα πάμε σε ΕΠΑΛ του χρόνου και θα νοικιάσουμε εκεί ένα διαμέρισμα με την Λένα και θα το πληρώνουν οι γονείς μας.
Φ: Ακούγεται τέλειο!
Λ: Όντως ακούγεται!

Ναι ξέρω είπα πως θα φύγω όταν βγουν τα αποτελέσματα. Αλλά επίσης είπα ότι οι καθηγητές είναι καλοί και τους περνάνε όλους. Προχτές αποφασίσαμε ότι θα φύγουμε μια μέρα μετά τις εξετάσεις.
...

Άι λοβ γιου! [✓]Where stories live. Discover now