Κεφάλαιο 15

121 11 7
                                    

Ανοίγει την πόρτα και παρατηρώ ότι είναι χωρίς μπλούζα. Αχ αυτοί οι κοιλιακοί του.

Μπαίνω μέσα στο σπίτι και το επεξεργάζομαι λίγο με τα μάτια μου.

Θ: Πάμε στο δωμάτιο μου;

Λέει με πονηρό βλέμμα και κουνάω θετικά το κεφάλι μου.

Πιάνει το χέρι μου και με οδηγεί σε κάτι σκάλες όπου τις ανεβαίνουμε και φτάνουμε σε έναν άλλο όροφο όπου έχει τρεις πόρτες.

Μπαίνουμε μέσα σε ένα από τα δωμάτια και αντικρίζω ένα μεγάλο διπλό κρεβάτι.

Θ: Αυτό είναι το δωμάτιο των γονιών μου.
Ρ: Ωραίο είναι.

Λέω και μου δίνει ένα ποτήρι με διαφανές υγρό.

Θ: Βότκα.

Λέει και πίνω μια γουλιά.

Όχι ρε γαμώτο είναι σκέτη και θα με χτυπήσει άσχημα.

Σας έχω πει ότι η σκέτη βότκα με πειράζει και μεθάω πολύ.

Είδη με την πρώτη γουλιά νιώθω μια ζαλάδα.

Θ: Είσαι καλά;
Ρ: Ναι απλός δεν πίνω σκέτη βότκα.
Θ: Συγγνώμη δεν το ήξερα.
Ρ: Δεν πειράζει.
Θ: Να σε φέρω κάτι άλλο να πιεις;
Ρ: Όχι όχι μην μπαίνεις σε κόπο. Θα πιω αυτό το ποτήρι αν είναι.

Του λέω και πίνει μια γουλιά από το ποτήρι του.

Καθώς πάω να πιω άλλη μια γουλιά μου αρπάζει το ποτήρι και με ρίχνει πάνω στο κρεβάτι.

Ανεβαίνει από πάνω μου και πιάνει το στήθος μου πάνω από την μπλούζα και χουφτώνει για λίγο. Βγάζει την μπλούζα μου και κατεβάζει της τιράντες του σουτιέν μου αργά και βασανιστικά. Νιώθω κάτι να χαλαρώνει πάνω μου και καταλαβαίνω ότι μου ξεκουμπωσε το σουτιέν.

Το πετάει στο πάτωμα και κοιτάζει το στήθος σαν λιγούρης. Δαγκώνει το κάτω χείλος του και το γλύφει. Ορμάει στο ένα μου στήθος και πιπιλάει την ρόγα ενώ την άλλη την χαϊδεύει με το χέρι του πράγμα που με φέρνει σε μεγάλη ηδονή. Παίρνω βαθιά ανάσα και ξεφυσάω για να μην φύγει ο γαμημένος οργασμός από το στόμα μου.

Αφήνει υγρά φιλιά στο σώμα μου και φτάνει στην φούστα. Μου την βγάζει τελείως και με μια κίνηση βγάζει και το εσώρουχο μου. Ανοίγει τα πόδια μου και ισχωρεί δύο δάχτυλα. Η αναπνοή μου τρέμει. Γαμώτο! Πως θα αντέξω άλλους δύο μήνες;

Ανοίγει και άλλο τα πόδια μου και με την γλώσσα του παίζει την κληρωτίδα μου. F*ck my life! Δεν αντέχω άλλο!

Θ: Παραδώσου μωρό μου. Αφού δεν αντέχεις!

Λέει και βάζει την γλώσσα του πιω μέσα μου και τότε...

Ρ: Αααααααα!
Θ: Έτσι μπράβο!

Όχι ρε γαμώτο! Τι έκανα; Παραδόθηκα. Έχασα! Δεν θέλω! Φοβάμαι!

Θ: Μην ανησυχείς. Δεν θα γίνει σήμερα. Ίσως αύριο. Θα σε βασανίζω λίγο ακόμα.

Ρίχνει το πονηρό του χαμόγελο άλλη μια φορά.

Συνεχίζει να γλύφει και τότε σηκώνομαι από το κρεβάτι και ορμάω πάνω του. Του κατεβάζω το παντελόνι και μένει με το μποξεράκι. Χαϊδεύω τον καβάλο του και ακούω έναν σέξι....εεεε εννοώ έναν αναστεναγμό! Που δείχνει ευχαρίστηση. Του το βγάζω τελείως και πετάγεται ο ανεβασμένος Θωμάς Junior.

Θεέ μου! Πως θα το βάλω αυτό στο στόμα μου; Και κυρίως πως θα μπει μέσα μου; Είναι τεράστιο.

Ούτε ο Σωτήρης αλλά ούτε και ο Γιάννης δεν την είχαν τόσο μεγάλη!

Θα προσπαθήσω.

Γλύφω το πάνω μέρος του και τον νιώθω να σκληρύνει.

Θωμάς POV

Καθώς με γλύφει συνεχόμενα παίζει με την μικρές παλάμες της τον Junior.

Α ρε Ρόζα.

Με βάζει στο στόμα της και βογκάω από ευχαρίστηση. Γαμώτο Ρόζα!

Τι έχεις πάθει με την Ρόζα;

Εσύ γιατί είσαι εδώ τώρα; Φύγε!

Δεν φεύγω άμα δεν μου πεις! Σου αρέσει;

Δεν ξέρω! Άσε με!

Το δεν ξέρω δεν είναι απάντηση!

Οχουυυ! Ναι μου αρέσει! Ήταν αυτό που λένε έρωτας με την πρώτη ματιά.

Ωραία. Μπαμπάι☆

Θ: Ρόζα τελειώνω!
Ρ: Ακόμα λίγο.

Και τότε τελειώνω στο στόμα της.

Χαμογελάει και ξαπλώνει δίπλα μου.

Ρόζας POV

Ξαπλώνω δίπλα του και σηκώνεται από το κρεβάτι και πάει να πιει την υπόλοιπη βότκα μου είχε στο ποτήρι του. Τον ακολουθώ και εγώ και πίνω όλα το ποτήρι.

Oh nooo! Έκανα λάθος που το έκανα αυτό.

Ξαφνικά μια τεράστια ζαλάδα και ένας πονηρός πονοκέφαλος επικρατεί στο κεφάλι μου και περπατώ.

Πέφτω πάνω στο Θωμά και με πιάνει αγκαλιά.

Ρ: Ουπς! Συγγνώμη!
Θ: Δεν πειράζει.

Με κοιτάει στα μάτια για λίγα δευτερόλεπτα και τότε νιώθω...

ΚΑΤ
Το διέκοψα για να σας την σπάσω! Να σας πω την αλήθεια το έκανα για να δει πόσο ωραίο είναι μια φίλη μου όταν το κάνει και αυτή στα βιβλία της. Η συγκεκριμένη κοπέλα θέλω να μου κάνει σχόλιο 😂. ☆Μπαμπάι σημαίνει bye bye!
Αστεράκικαι σχόλιο πλιζ! ❤
Kissakiaaa ♡♡

Άι λοβ γιου! [✓]Where stories live. Discover now