Λ: Αν είσαι τι θα κάνεις;
Ρ: Δεν ξέρω. Μάλλον θα προχωρήσω με τον Θωμά και δύο μήνες μετά θα του πω ότι είμαι έγκυος και καλά στο δικό του παιδί.
Λ: Πάντως το ψέμα εδώ το έχεις.Λέει και δείχνει με το δείκτη του χεριού της το στόμα της.
Ρ: Κληρονομικό είναι αυτό. Από την γιαγιά μου που απατούσε τον παππού μου και τον φλώμονε στα ψέματα τον καημένο.
Λ: Σοβαρά;
Ρ: Ναι. Τρία χρόνια τα είχε με έναν νεαρό όταν αυτή ήταν κοντά στα 40 της χρόνια και αυτός δεν υποψιάστηκε ότι της λέει ψέματα.
Λ: Καλέ τι λες; Σοβαρά είναι κληρονομικό;Ελεος!
Ρ: Αα! Όχι καλέ απλός η μάνα μου όταν ήμουν μικρή και έλεγα ψέματα μου έλεγε "Ε βέβαια! Πήρες από την γιαγιά σου που το ψέμα το είχε έτοιμο και απατούσε τον παππού σου τρία χρόνια και ο καημένος μπαμπάκας μου δεν πήρε χαμπάρι"
Είπα κοροιδεύοντας την μαμά μου και κουνώντας το χέρι μου πάνω κάτω.
Γελάσαμε στην μιμιση της μάνας και τότε θυμήθηκα πως πρέπει να δούμε εάν το Test είναι έτοιμο.
Ουφ! Με έπιασε άγχος τώρα.
Τι άγχος μωρέ! Αφού αν είσαι έγκυος ξες τι να κάνεις!
Ναι αλλά θα το έχω βάρος όλη μου την ζωή.
Το πάθημα γίνεται μάθημα που λέει και η παροιμία.
Αυτό μας έλειπε! Να μας λες και παροιμίες.
Πάρε το Test τώρα και δες το αποτέλεσμα γιατί μας έχει φάει η αγωνία!
Ρ: Για δες! Έχουν περάσει δεκαπέντε λεπτά. Λογικά θα είναι έτοιμο.
Λ: Πάρε και δες το.
Ρ: Δεν μπορώ έχω άγχος.
Λ: Φφφ! Φέρε εδώ.Λέει και τεντώνει το χέρι της.
Καλά ρε! Αυτή πριν λίγα λεπτά είχε άγχος και τώρα είναι χαλαρή;
Ώρες ώρες νιώθω σαν να την γνώρισα χτες.
Τη δίνω το Test χωρίς να ρίξω καμιά ματιά.
Το παίρνει και το κοιτάει.
Ρ: Λοιπόν;
Λ: Ρ-Ρόζα.Ωχ! Τραβλιζει! Δεν είναι καλό σημάδι.
Ρ: Τι!
Λ: Δεν είσαι.Λέει τελείως χαλαρά.
Τι; Και γιατί τραβλιζε;
Ρ: Όντως;
Λ: Ναι.
Ρ: Και γιατί τράβλισες στην αρχή;
Λ: Για να σε κάνω πλάκα.Ουφ έφυγε ένα βάρος από πάνω μου.
Ρ: Πάλι καλά!
Λ: Καλά μωρέ πως να έμενες έγκυος με μια φορά μόνο και με προφυλάξεις;Με δουλεύει τώρα έτσι;
Ρ: Καλά μωρή! Όταν μου το έλεγες πριν μια ώρα μέσα στο δωμάτιο και έλεγες ότι το προφυλακτικό μπορει να ήταν λυγμένο και να είμαι η μία στο εκατομμύριο περίπτωση μια χαρά ήταν.
Λ: Και εσυ μωρέ τι δίνεις βάση σε ότι λέω;
Ρ: Λένα! Πραγματικά δεν σε αντέχω!Λέω και φεύγω μέσα από το μπάνιο και πάω στην κουζίνα να βρω τα φυλλάδια με τα delivery.
Εκεί βρίσκεται ο Χάρης που ασχολητε με το κινητό του.
Χ: Είσαι έγκυος;
Ρ: Όχι.
Χ: Πάλι καλά. Γιατί η Λένα ήθελε να γίνουμε νονοι.
Ρ: Α καλά! Θα με τρελάνει μια μέρα αυτή θα το δεις. Πως την αντέχεις ρε παιδι μου;
Χ: Για την τρέλα της την αγαπώ.
Ρ: Δεν ήταν τόσο τρελή όμως πριν έρθουμε.
Χ: Κανείς λάθος. Τόσο τρελή ήταν απλός επειδή τώρα μένετε μαζι σου φαίνεται κουραστικό.
Ρ: Μάλιστα. Θα παραγγείλω. Πως το θες το πιτόγυρο;
Χ: Χωρίς κρεμμύδι και μουστάρδα.
Ρ: Οκέυ. Η Λένα ξέρω πως το τρώει οπότε δεν χρειάζεται να την ρωτήσω.Πληκτρολογώ το νούμερο του μαγαζιού στο κινητό μου και περιμένω να απαντήσουν. Μετά που έξι χτυπήματα επιτέλους το απάντησαν.
Ρ: Γεια σας. Θα ήθελα να παραγγείλω τρία πιτόγυρα.
?: Μάλιστα πως τα θέλετε;
Ρ: Λοιπόν. Το πρώτο χωρίς κρεμμύδι και ντομάτα με τζατζίκι. Το δεύτερο χωρίς κρεμμύδι με τυροκαυτερή και μπόλικη κέτσαπ και το τρίτο χωρίς κρεμμύδι και μουστάρδα.
?: Οκέυ. Διεύθυνση;Δίνω την διεύθυνση στον κύριο και κλείνω τηλέφωνο.
Πάμε με τον Χάρη στο σαλόνι και εκεί βρίσκεται η Λένα που έβαλε να δει μια ταινία.
Κάθομαι στην πολυθρόνα και ο Χάρης στον καναπέ δίπλα στην Λένα.
Χ: Κορίτσια θέλω να σας πω κάτι.
Η Λένα πατάει pause στην ταινία και περιμένουμε να δούμε τι θα μας πει ο Χάρης.
Χ: Με πήρε το ο διευθυντής του μαγαζιού που δουλεύω τηλέφωνο και με ειπε ότι πλάκωσε δουλειά και πως πρέπει να αρχίσω άμεσα. Οπότε δυστυχώς αύριο ξημερώματα φεύγω.
Λ: Τι; Μα υποτίθεται θα καθόσουν για άλλες δύο εβδομάδες.
Χ: Το ξέρω αλλά πρέπει να φύγω.
Λ: Φύγε τουλάχιστον το μεσημέρι.
Χ: Δεν μπορώ μωρό μου. Πρέπει να είμαι Θεσσαλονίκη νωρίς το πρωί.
Ρ: Δεν πειράζει ρε Χάρη. Έχουμε καιρό μπροστά μας και θα σε χορτάσουμε όταν έρθει η ώρα.Λέω και του κλείνω το μάτι αναφερόμενη στην έκπληξη που θα κάνει στην Λένα τον Σεπτέμβριο.
Το κουδούνι χτυπάει και η Λένα πάει να ανοίξει. Γυρνάει πίσω με την σακούλα με τα πιτόγυρα και ξεκινάμε να τρώμε.
ΚΑΤ
Πάλι καλά η Ρόζα δεν είναι έγκυος γιατί ποιος τον άκουγε τον Θωμά εάν μάθαινε την αλήθεια. Εσείς μην ξεχάσετε να πατήσετε το ☆ εάν σας άρεσε το κεφάλαιο και κάντε ένα σχόλιο και να μου πείτε την γνώμη σας.
Kissakiaaa♡♡
YOU ARE READING
Άι λοβ γιου! [✓]
FanfictionΗ Ρόζα ένα κορίτσι από την Θεσσαλονίκη μετακομίζει μαζί με την κολλητή της φίλη, Λένα σε άλλη πόλη μακριά από τους γονείς τους. Εκεί γνωρίζει τον Θωμά όπου από την αρχή της γνωριμίας τους έχουν μια διαφορετική σχέση. Ανάμεσα τους θα μπει ο πρώην της...