Κεφάλαιο 51

84 9 8
                                    

( 2 μήνες μετά )

Δύο μήνες.

Έχουν περάσει δύο ολόκληροι μήνες και ακόμα να με κοιτάξει.

Την προηγούμενη εβδομάδα πήγαμε όλη μαζί στο γνωστό μπαράκι και έφερε μαζί του και την καινούργια του γκόμενα.

Για την ακρίβεια είπε ότι είναι μια απλή φίλη. Λογικά θα την είχε μόνο για το πήδημα. Έτσι είναι ο Θωμάς.

Μαλάκας χωρίς να ενδιαφέρεται για τα συναισθήματα σου. Κοιτάει μόνο την πάρτη του και τίποτα άλλο.

Τα σχολεία αύριο ανοίγουν. Σε άλλη περίπτωση θα γκρινιαζα που το καλοκαίρι τελείωσε και πως δεν θέλω να τελειώσει όλο αυτό γιατί περνάω υπέροχα και πως θα έχω ωραίες ιστορίες να λέω στην παρέα για το πως πέρασα το καλοκαίρι μου.

Φέτος όμως τα πράγματα θα είμαι διαφορετικά. Θα πάω σε ένα μέρος άγνωστο. Δεν θα ξέρω τον χώρο και τα κατατόπια και χωρίς φίλους αν εξερέσεις την Λένα.

Αλλά αυτή είναι κοινωνική και γλυκιά. Θα κάνει εύκολα καινούργιες γνωριμίες και φίλους.

Σε αντίθεση με εμενα που είμαι σπαστικιά, ειρωνικιά και ξινή. Να φανταστείτε τα παιδιά εδώ πέρα έχουν ξεκόψει για να καλά μαζί μου.

Ναι βέβαια βγαίνουμε μαζί αλλά δεν με δίνουν σημασία. Λες και δεν υπάρχω. Η μόνη μου συντροφιά είναι η Λένα και το ποτό. Το πολύ πολύ να έρθει και κανένας τυπάς να μου την πέσει και στην τελική να την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια.

Τώρα κάθομαι στο δωμάτιο μου και όση ώρα κάθομαι έχω συνδέσει τα ακουστικά στο κινητό μου και έχω βάλει την playlist μου να παίζει καο συνεχόμενα χορεύω γύρω γύρω στο δωμάτιο μπας και ξεχάσω το δράμα μου.

Ρ: Εισαι ματωμένη και τι μένει; Οποίος αγαπάμε έχει φύγει. Έχει φύγει. Δεν είσαι η ωραία κοιμωμέμη ξύπνα να δούμε πως καταλήγει, πως καταλήγει.

...

Ρ: I'm sorry to my unknown lover
Sorry that I can't believe, that anybody every really starts to fall in love with me.

...

Ρ: Σταμάτα να με δεμονίζεις από την στιγμή που με ραγιζες επαφές να με γεμίζεις δεν είσαι εκείνη που γνώρισα και εγώ δεν είμαι αυτός που νομίζεις θα είναι αργά όταν λυγισεις όταν συγγνωμη θα έρθεις να ζητήσεις όταν ζυγίσεις τα όσα σου έδινα με το πραγματικά πόσα αξίζεις.

...

Και εκεί που χορεύω σαν παρδαλό κατσίκι και κουνάω την γεμάτη από λίπος κορμάρα μου νιώθω κάτι να με ακουμπάει και να με σπρώχνει.

Άι λοβ γιου! [✓]Where stories live. Discover now