Κεφάλαιο 26

111 10 3
                                    

Ο Σωτήρης είναι εδώ τουλάχιστον δύο ώρες και περνάω βαρετά. Δηλαδή μια βδομάδα που θα είναι εδω εγώ θα περνάω βαρετά; Ευχαριστώ δεν θα πάρω.

Πρέπει να κάτι να κάνω για να χωρίσουμε αλλά τι;

Δείχνει στα αλήθεια ότι έχει μετανιώσει το λάθος του και δεν νομίζω να προδώσει για δεύτερη φορά την εμπιστοσύνη μου.

Εκτός εάν βοηθήσεις εσύ να την προδώσει.

Τι εννοείς άθλιο μικρό πλάσματα κι που έχεις κυριεύσει το μυαλό μου;

Μπα; Που πήγε το "φωνούλα";

Εκδρομή μαζί με τις υπόλοιπες!

Με ειρωνεύεσαι;

Καθόλου! Τώρα λέγε τι εννοούσες!

Κανε τον να ερωτευτεί άλλη.

Πως;

Σύστησε τον στην Ζωή αυτή είναι λυσάρα θα στον φάει! Και μετά πάει ο Σωτηράκης.

Καλή ιδέα. Για λέγε και άλλα!

Θα το παίξεις εννοείτε θλιμμένη όταν και καλά μάθεις ότι κάτι τρέχει μεταξύ τους και μετά από κάνα μήνα θα ανακοινώσεις στους υπόλοιπος την σχέση σου με τον Θωμά.

Αν θα υπάρχει ακόμα σχέση.

Μην μου κλέβεις την δουλειά! Συνήθως εγώ φέρνω την καταστροφή στα λόγια σου και στα πάντα γενικότερα.

Ωχ ναι!κόλλησα φωνουλίτηδα.

Φωνου τι;

Φύγε τ ώρα από το κεφάλι μου πρέπει να βάλω το σχέδιο εν δράση.

Σ: Μωρό μου γιατί είσαι τόσο σκεπτηκή;
Ρ: Γιατί σκεφτόμουν μήπως θέλατε να μαζευτούμε όλοι μαζί να δούμε καμιά ταινία.
Χ: Πάλι;
Ρ: Ναι γιατί ωραία δεν περάσαμε χτες;
Σ: Ναι δεν μπορώ να πω αλλά είναι βαρετό να κάνουμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια.
Λ: Πάμε τότε για ένα μπάνιο στην θάλασσα. Πήγαμε εμείς βέβαια την προηγμένη βδομάδα αλλά ακόμα πρέπει να κάνω αλλά πέντε μπάνια για να φτάσω στο χρώμα που θέλω.
Ρ: Μπράβο ρε Λένα πολύ καλή ιδέα! Να πούμε και την Ζωή να έρθει! Και τον Γιάννη!
Λ: Τον Γιάννη οκ το καταλαβαίνω που τον θες στην παρέα. Εσύ τον έχεις συμπαθήσει. Αλλά την Ζωή εσύ την εκτός τσούλα. Τώρα θες να έρθει μαζί μας;
Ρ: Έκανα λάθος που την έκρινα χωρίς να την ξέρω. Ποτέ δεν ξες μπορεί να γίνουμε και φίλες!
Λ: Ρόζα; Τι παίρνεις και δεν.μαα δίνεις;
Ρ: Ε;
Λ: Είσαι πολύ περίεργη σήμερα.
Ρ: Ξυπνησα με διάθεση!
Χ: Εγώ είμαι μέσα!
Σ: Και εγώ.
Ρ: Ωραία θα πάρω τηλέφωνο τον Τεό και θα του πω να το πει και στους υπόλοιπους. Κατά τις τρεις είναι καλά;
Λ: Ρόζα είναι δύο η ώρα πότε θα προλάβουμε;
Ρ: Έλα μωρέ ένα μαγιό πόση ώρα θα κάνεις το φορέσεις;
Λ: Ναι εσύ όντως κάτι παίρνεις!

...

Είναι τρεις πάρα τέταρτο και όλοι μας είμαστε έτοιμη εκτός από την Λένα. Έχουν έρθει όλοι στο σπίτι και την περιμένουμε.

Λέγοντας όλοι εννοώ εμένα, τον Σωτήρη, τον Χάρη, τον Θωμά, τον Τεό, τον Γιάννη και την Ζωή.

Η Λένα κατεβαίνει τα σκαλιά μια μια ολόκληρη τσάντα στον ώμο της.

Ζ: Αντε ρε κοπέλα μου.
Λ: Σόρρυ παιδιά αλλά δεν έβρισκα το μαγιό μου.
Ρ: Πιο από όλα;
Λ: Ρόζα σκάσε!

Κάνω πως κλείνω το στόμα μου με φερμουάρ και ότι το κλειδώνω και ότι πετάω το κλειδί.

Γ: Πάμε;
Λ: Γνωρίσατε τα παιδιά εσύ και η Ζώη;
Ρ: Ναι τους σύστησα όσο έψαχνε τοκ μαγιό σου.

Και ξεκινήσαμε τον δρόμο για την παραλία. Εννοείτε πως πήγαμε με δύο αμάξια αφού δεν χορούσαμε μόνο στο ένα.

ΚΑΤ
Δεν το πιστεύωωωωω! Φτάσαμε 400+ αναγνώσεις!!!! Σαν όνειρο μου ακούγεται. Πάμε για 500; Επίσης σόρρυ που το κεφάλαιο ήταν λίγο μικρό αλλά υπόσχομαι πως το επόμενο κεφάλαιο θα είναι πιο ενδιαφέρον.
Kissakiaaa♥♥










Άι λοβ γιου! [✓]Where stories live. Discover now