Με το χέρι του εκεί πέρα νιώθω πως θα χάσω σε λιγότερο από μια εβδομάδα όπως είπε αυτός.
Κλείνω τα μάτια που και κρατώ την αναπνοή μου. Όχι με τον τρόπο που καταλάβατε.
Θ: Ρόζα;
Ρ: Τ-τι;Γαμώτο ακόμα τραβλίζω!
Θ: Σε κανονικό οργασμό. Ξέρεις! Σαν αυτούς που κάνουν στις τσόντες.
Ανοίγω τα μάτια μου και τα γουρλώνω.
Ρ: Ο-Οκέυ!
Το χέρι παίζει με την περιοχή μου αλλά ακόμα δεν το έχει βάλει μέσα μου. Ευτυχώς δηλαδή γιατί δεν ξέρω αν θα κρατηθώ.
Χτυπάει η πόρτα του μπάνιου.
Λ: Ρόζα αργείς; Τα παιδιά θα έρθουν όπου να ναι!
Ρ: Ε... Όχι τώρα βγαίνω!Βγαίνω από την μπανιέρα και τυλίγω το μπουρνούζι στο σώμα μου. Το ίδιο κάνω και με τα μαλλιά μου. Πάω να φύγω αλλά ο Θωμάς με πιάνει από το μπράτσο και γυρνάω απότομα και τον κοιτάω στα μάτια.
Θ: Δεν θα τελειώσουμε αυτό που κάναμε;
Ρ: Όχι! Πρέπει να ντυθώ.
Θ: Θα έρθω και εγώ.
Ρ: Θα μας καταλάβουν!
Θ: Τι να καταλάβουν; Ότι βάλαμε στοίχημα;Λέει και γελάει.
Ρ: Γενικότερα το τι κάνουμε! Ειδικά η Λένα. Έχει πονηρό μυαλό!
Θ: Δεν πειράζει. Εξάλλου είναι κολλητή σου και αν το μάθει θα το κρατήσει μυστικό. Έτσι δεν είναι;
Ρ: Ν-Ναι...Ε την τύχη μου μέσα! Γιατί τραβλίζω ακόμα!
Θ: Άρα... έρχομαι.
Ρ: Καλά! Αλλά θα πάω πρώτα εγώ και μετά εσύ στο δωμάτιο μου.
Θ: Οκέυ!Βγαίνω από το μπάνιο και μπαίνω στο δωμάτιο μου που είναι ακριβώς στην απέναντι πόρτα.
Με ακολουθεί και έρχεται και αυτός στο δωμάτιο μου. Κάθεται πάνω στο κρεβάτι και απλός με κοιτάει.
Στάσου να τον αναψούμε λίγο! Δεν θα είμαι μόνο εγώ αυτή που θα βασανίζεται.
Ωραία θα γίνεις και πουτανα τώρα;
Σκασε ρε έχω σχέδιο!
Ξετυλίγω το μπουρνούζι από πάνω μου και το αφήνω πάνω στο κρεβάτι. Μένω γυμνή μπροστά του. Τα μάτια του γουρλώνουν και μετά παίρνει το πονηρό του χαμόγελο.
Ξέρω τι σκέφτεστε. Μόλις χτες γνωριστήκαμε και με έχει δει τουλάχιστον δύο φορές γυμνή και εγώ καμιά. Και γενικότερα ότι με βλέπει γυμνή.
YOU ARE READING
Άι λοβ γιου! [✓]
FanfictionΗ Ρόζα ένα κορίτσι από την Θεσσαλονίκη μετακομίζει μαζί με την κολλητή της φίλη, Λένα σε άλλη πόλη μακριά από τους γονείς τους. Εκεί γνωρίζει τον Θωμά όπου από την αρχή της γνωριμίας τους έχουν μια διαφορετική σχέση. Ανάμεσα τους θα μπει ο πρώην της...