Κεφάλαιο 25

103 12 5
                                    

Οι ακτίνες του ήλιου χτυπάνε τα μάτια μου και τότε καταλαβαίνω πως έχει ξημερώσει εδώ και πολύ ώρα.

Ελπίζω να μην έχει πάει μεσημέρι για να μπορέσω να ετοιμαστώ. Πως θα κοιτάξω τον Σωτήρη στα μάτια.

Κοιτάω την ώρα στο κινητό μου και βλέπω πως σε μια ώρα θα γίνει μεσημέρι. Οπότε έχω λίγο χρόνο μπροστά μου.

Μπαίνω στο μπάνιο και βάζω τα τραγούδια από την playlist μου. Σήμερα λέω να ακούσω ένα ελληνικό. Καιρό έχω.

Ρ: Μου τα μασάς και την καρδιά μου έχεις κάνει μπουρδέλο και όσο δεν μου ταιριαζεις άλλο τόσο σε θέλω μου έχει κάνει πιο πολύ κακό από το  τσιγάρο αλλά δεν γουστάρω να σε κόψω.

Ουφ. Ώρες ώρες σκέφτομαι να την κόψω όλη αυτή την μαλλούρα.

Το νερό ξαφνικά από ζεστό γίνεται κρύο και έχω παγώσει.

Καλά ρε καλοκαίρι είναι και κάνεις με ζεστό νερό μπάνιο;

Φωνούλα! Δουλειά σου!

Ρ: Γαμώτο ρε Λένα τώρα βρήκες να πλένεις τα πιάτα;

Και προφανώς δεν παίρνω απάντηση.

Βγαίνω από την ντουζιέρα και τυλίγω το σώμα μου με το μπουρνούζι μου και τα μαλλιά μου με μια ροζ πετσέτα.

Μπαίνω στο δωμάτιο μου και βάζω τα εσώρουχα μου και έπειτα τα ρούχα μου.

Σκέφτηκα σήμερα να βάλω κάτι διαφορετικό και να μην κυκλοφορώ με της cute πιτζάμες όπως κάνω συνήθως.

Αφού τώρα θα έρθει το "αγόρι μου"

Έβαλα αυτα⬇

Κατεβαίνω τα σκαλιά και βρίσκω στο σαλόνι αγκαλιά την Λένα με τον Χάρη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Κατεβαίνω τα σκαλιά και βρίσκω στο σαλόνι αγκαλιά την Λένα με τον Χάρη.

Ρ: Καλά εσύ τα πιάτα δεν επλενες;
Λ: Πρώτον τα τελείωσα και δεύτερων που ξες ότι έπλενα τα έπλενα;
Ρ: Έκανα μπάνιο και ξαφνικά το νερό πάγωσε!
Λ: Ουπς! Συγγνώμη.

Το κουδούνι χτυπάει και αφού δεν προσφέρεται κάνεις άλλος σε αυτό το σπίτι να ανοίξει το κάνω εγώ.

Ρ: Ένας ένας μην σπωχνεστε. Ο Σωτήρης θα είναι.

Κατευθύνομαι προς την πόρτα και ανοίγω για να καλωσορίσω τον Σωτήρη.

Ρ: Θωμά;
Θ: Καλημέρα.
Ρ: Τι δουλειά έχεις εδώ.
Θ: Ήρθα να δω αν είσαι καλά και θα φύγω.
Ρ: Ωραία τώρα φύγε πριν μας πάρουν χαμπάρι.
Θ: Φιλάκι;
Ρ: Πας καλά παιδί μου; Οι άλλοι είναι μέσα!
Θ: Ένα γρήγορο.
Ρ: Καλά.

Λέω και του δίνω ένα πεταχτό. Πάει να μου δώσει και άλλο αλλά το σπρώχνω και κλείνω την πόρτα πίσω μου. 

Λ: Ποιος ήταν;
Ρ: Ε;
Λ: Ποιος ήταν καλέ στην πόρτα;
Ρ: Εεεε... Τίποτα μωρέ κάτι διαφημιστικά φυλλάδια από ένα μαγαζί που άνοιξε εδώ κοντά.
Λ: Ωραία και που είναι το φυλλάδιο;
Ρ: Τους το έδωσα πίσω. Τι να τα κάνουμε;
Λ: Πας καλά μωρέ. Θα μπορούσαμε να πάμε από εκεί και να αγοράσουμε κάνα φορεματάκι.
Ρ: Όχι όχι! Είναι πολύ χάλια! Πήγα τις προάλλες και ήταν όλα χάλια. Χάλια ποιότητα. Χάλια σχέδια. Όλα χάλια!
Λ: Καλά.

Το κουδούνι χτυπάει και γουρλώνω τα μάτια μου από τον τρόμο.

Λ: Τι έπαθες καλέ;

Ωχ! Λες να γύρισε πίσω;

Ρ: Τίποτα!
Λ: Ε πως τίποτα εσύ χλώμιασες ολόκληρη.

Δεν απαντάω τίποτα. Σαν τι να της πω;

Λ: Θα ανοίξεις;
Ρ: Ναι ναι!

Κανε να μην είναι ο Θωμάς. Μην είναι ο Θωμάς. Μην είναι ο Θωμας.

Ανοίγω σιγά σιγά την πόρτα και μόλις σιγουρευτώ ποιος είναι την ανοίγω γρήγορα.

Καλώς τον Σωτηράκη.

Πάλι καλά δηλαδή που είναι ο Σωτήρης. Δύσκολο πράγμα να κρύβεσαι από την κολλητή σου.

Σ: Μωρό μου;
Ρ: Αγάπη μου!

Λέω και έρχεται και με αγκαλιάζει και ύστερα με φιλάει.

Στο φιλί του δεν νιώθω τίποτα. Δεν θα μπορούσα πότε ξανά να τον ερωτευτώ. Ακόμα και αν δεν τα έφτιαχνα κρυφά με τον Θωμά.

Δεν ένιωσα αυτό που λένε "πεταλούδες στο  στομάχι".

ΚΑΤ
Νιού παρτ μπιτσ! Τι κάνετε πως μου είστε; Επιτέλους υπάρχει σχόλιο στα πιο πάνω κεφάλαια. Μακάρι να δω και σε αυτό το κεφάλαιο.
Επίσης θα χαιρόμουν αν πατούσες το αστεράκι κάτω αριστερά.
Kissakiaaa ♡♡








Άι λοβ γιου! [✓]Where stories live. Discover now