Χ: Όχι κανένα θέμα.
Λ: Οκέυ. Τους στέλνω μήνυμα αν είναι....
Το κουδούνι χτυπάει και ο Χάρης πάει να ανοίξει την πόρτα.
Βρισκόμασταν στην τραπεζαρία και έρχεται πίσω ο Χάρης μαζί με τον Τεό και τον Θωμά.
Με κοιτάει απαξιωτικά και μετά το βλέμμα του πέφτει πάνω στον Σωτήρη που με αγκαλιάζει και γουρλώνουν τα μάτια του.
Τ: Ρόζα τι κάνεις;
Ρ: Καλά Τεό. Εσύ;
Τ: Την παλεύω.
Λ: Τι θα παραγγείλουμε.
Θ+Ρ: Σουβλάκια!Λέμε ταυτόχρονα και κοιτάζουμε ο ένας τον άλλον με απέχθεια.
Σ: Μπααα. Εγώ θέλω πίτσα.
Τ: Και εγώ.
Λ: Και εγώ.
Χ: Και εγώ.
Τ: Σόρρυ παιδιά. Η πλειοψηφία νικάει.
Λ: Μανιτάρια ή ελιές;
Θ+Ρ: Και τα δύο.Αντε πάλι! Θα τον σκοτώσω.
Ρ: Μπορείς να σταματήσεις να λες ότι λέω;
Θ: Όχι εσύ να σταματήσεις!
Ρ: Όχι εσύ.
Θ: Όχι εσύ.
Ρ: Όχι εσύ.
Λ: Εεεεεεεεεε!!! Σκάστε!Όλοι έκπληκτοι από τον εκνευρισμό της Λένας μένουμε σιωπηλοί και τα τζιτζίκια από την αυλή ακούγονται.
Λ: Θα πάρουμε τέσσερις πίτσες. Δυο με μανιτάρια και δύο με ελιές!
Χ: Μωρό μου ηρέμησε! Έχεις γίνει κόκκινη.
Λ: Μα δεν τους βλέπεις ρε Χάρη; Όλη την ώρα μαλώνουν.Η Λένα παίρνει ανάσες για να ηρεμήσει.
Λ: Σωτήρη. Πάρε το σταθερό. Αυτός είναι ο αριθμός της πιτσαρίας και κάνε την παραγγελία. Μπύρες έχουμε στο ψυγείο.
Ο Σωτήρης υπακούει και εμείς πάμε στο σαλόνι.
Καθόμαστε όλοι και εγώ κάθομαι μόνη μου στο διθέσιο.
Δύο λεπτά αργότερα έρχεται και ο Σωτήρης και κάθεται δίπλα μου. Με αγκαλιάζει και χάνομαι μέσα στα χέρια του.
Λ: Δηλαδή εσείς οι δύο είστε ξανά μαζί;
Σ: Ναι.Ξαφνικά ένας σπαστικός βήχας πιάνει τον Θωμά και όλοι μας τον κοιτάμε περίεργα.
Λ: Ρόζα;
Ρ: Τι;
Λ: Τον συγχωρεσες;
Ρ: Ναι. Όλοι αξίζουν μια ευκαιρία.
Λ: Ναι όμως...Σωτήρη συγγνωνη και όλας χωρίς παρεξήγηση...
Σ: Όχι κομπλέ...
Λ: ... Αυτό που σε έκανε ήταν σκληρό.
Τ: Τι σε έκανε για να έχουμε και εμείς καλό ερώτημα;Αγνοούμε και οι τρεις την ερώτηση του Τεό. Λέγοντας τρεις εννοώ εμένα, την Λένα και τον Χάρη.
YOU ARE READING
Άι λοβ γιου! [✓]
FanfictionΗ Ρόζα ένα κορίτσι από την Θεσσαλονίκη μετακομίζει μαζί με την κολλητή της φίλη, Λένα σε άλλη πόλη μακριά από τους γονείς τους. Εκεί γνωρίζει τον Θωμά όπου από την αρχή της γνωριμίας τους έχουν μια διαφορετική σχέση. Ανάμεσα τους θα μπει ο πρώην της...