Κεφάλαιο 7

128 13 4
                                    

Μπαίνουμε μέσα στο κλαμπ και καπνός από τσιγάρο και αλκοόλ καλύπτει τα πνευμόνια μου.

Ο Θωμάς μας οδηγεί σε ένα τραπέζι με δύο αγόρια και ένα κορίτσι.

Ωπ ωπ γκομενάκια

Σκασε μωρέ! Μην δεις γκόμενο κατευθείαν εσύ!

Έλα που δεν σου αρέσει! Για δες αυτόν με το σκουλαρίκι στο κάτω χείλος.

Καλός είναι μωρέ.

Όχι απλά καλός!

Καλά καλά σκάσε τώρα!

Θ: Από δω παιδιά η Λένα και η Ρόζα. Κορίτσια από εδώ ο κολλητός μου Τεό,  ο Γιάννης πολύ καλός μου φίλος και η Ζωή.

Ο Γιάννης μόλις άκουσε το όνομα μου χαμογέλασε.

Γ: Καινούρια μέλη στην παρέα μας! Χαίρομαι πολύ.

Μου δίνει το χέρι και του το ανταποδίδω. Έκανε μια κίνηση που με ξάφνιασε. Φίλησε απαλά τα πάνω μέρος του χεριού μου.

Κοκκίνησα! Ελπίζω να μην φαίνεται μέσα στο σκοτάδι.

Έρχεται ο σερβιτόρος και μας ρωτάει τι θα πάρουμε. Όπως πάντα πήρα μια βότκα λεμόνι. Τα αγόρια πήραν μπύρες, η Ζωή πήρε βότκα κεράσι και η Λένα πήρε απλή βότκα.

Η ώρα στο κλαμπ περνάει ευχάριστα. Έχω πιει είδη τρία ποτήρια και πάω για τέταρτο.

Ο Γιάννης με πλησιάζει και χαϊδεύει την μέση μου. Κάνω την κίνηση και ορμάω στα χείλια του. Είναι τόσο δροσερά! Δαγκώνει το κάτω χείλος μου και του αφήνω πρόσβαση για να βάλει την γλώσσα του μέσα στο στόμα μου. Κατεβάζει τα χέρια του στα οπίσθια μου και τα ζουλάει. Διακόπτω το φιλί μας και πίνω μονορούφι το τέταρτο ποτήρι βότκα και νιώθω μια ελαφριά και ευχάριστη ζαλάδα. Γυρνάω πλάτη στον Γιάννη και κουνιέμαι πάνω του προκλητικά. Νιώθω την στύση του να μεγαλώνει.

Και καλά κάνει. Έτσι όπως χορεύεις!

Φωνούλα δεν έχω όρεξη για τσακωμό μαζί σου τώρα!

Με γυρνάει απότομα και με πιάνει το χέρι. Με οδηγεί προς τις τουαλέτες και με βάζει μέσα γρήγορα. Κάνει να βάλει το χέρι του κάτω από την φούστα μου αλλά τον διακόπτω. Κοκκινίζω λίγο αλλά δεν λέω τίποτα.

Γ: Κάτσε! Δεν σε έχουν ξανά ακουμπήσει έτσι;
Ρ: Καμιά σχέση... Άλλο είναι το θέμα μου.
Γ: Κατάλαβα! Σε έπιασα στις δύσκολες μέρες! Μην ντρέπεσαι! Είναι κάτι το φυσιολογικό. Μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο.

Λέει και μου χαμογελάει.

Ακούστε! Με τον Σωτήρη είχαμε σωματική επαφή αλλά μόνο προκατακτικα. Δεν κάναμε σεξ γιατί δεν ήθελα να προχωρήσω από την Γ' γυμνασίου. Εάν προχωρήσω θέλω να είμαι Λύκειο γιατί πιστεύω πως τότε είναι η κατάλληλη ηλικία.

Του ανταποδίδω και εγώ το χαμόγελο μου και κατεβάζω τα χέρια μου στο παντελόνι του.

Έι! Το κάνω για το χαβαλέ!

Έτσι κάνουν οι πουτάνες!

Οι πουτάνες το κάνουν συνέχεια! Εγώ θα τον κάνω πρώτη και τελευταία φορά για χαβαλέ!

Καλά ότι πεις!

Ξεκουμπώνω το παντελόνι και ζουλάω την στύση του πάνω από το μποξεράκι. Την χαϊδεύω απαλά και βγάζει ένα αναστεναγμό. Κατεβάζω το παντελόνι και το ίδιο κάνω με το μποξεράκι. Νταξει μωρέ! Ούτε μεγάλη ούτε μικρή! Έχει ένα φυσιολογικό μήκος! Πιάνω το γυμνό μόριο του και αρχίζω να το παίζω. Με την γλώσσα μου ακουμπάω την κορυφή και προσπαθεί να κρατήσει με ένα μουγκρητό τους αναστεναγμούς του για να μην ακουστούμε σε περίπτωση που είναι και άλλα άτομα στην τουαλέτα.

Γιάννης POV

Με βάζει στο στόμα της. Το κάνει πολύ καλά. Είναι η καλύτερη πίπα που με έχουν πάρει. Αν είναι θα της την πέφτω ποιο συχνά. Κουνάει το κεφάλι της πάνω κάτω και ταυτόχρονα το παίζει. Πιέζω με το χέρι μου το κεφάλι της και για να μείνει εκεί μέσα. Τελειώνω μέσα στο στόμα της και χαλαρώνω.

Ρόζας POV

Τότε υγρά γεμίζουν το στόμα μου και καταλαβαίνω πως είχε τελειώσει.

Σηκώνομαι και ορμάει στα χείλια μου. Ζουλάει τα στηθεί μου και κατεβάζει τις τιράντες από το τοπάκι μου. Φιλάει τον λαιμό μου και έπειτα τους ώμους μου. Δεν βγάζει την μπλούζα μου αλλά την κατεβάζει και έρχεται στο σημείο που αρχίζει η φούστα καλύπτοντας την κοιλιά μου και βγάζοντας στην φόρα το στήθος μου.

Γ: Βυζάρες!

Κοκκινίζω και με φιλάει το ένα μου στήθος ενώ το άλλο το χουφτώνει.
Δαγκώνει την ρόγα μου και με το χέρι του τσιμπάει την άλλη. Ένας οργασμός βγαίνει από το στόμα μου καταλαθος και τότε χτυπάει η πόρτα της τουαλέτας όπου βρισκόμασταν.

ΚΑΤ
Ξέρω είναι μικρό το κεφάλαιο αλλά ήθελα να σας αφήσω λίγο αγωνία. Μπορεί να ανεβάσω παρτ ξανά το βράδυ. Δεν το υπόσχομαι! Αστεράκι και σχόλιο πλιζ!
Kissakiaaa ♡♡

Άι λοβ γιου! [✓]Where stories live. Discover now