Κεφάλαιο 27

109 12 12
                                    

Μόλις πατάω το πόδι μου στην μαλακή και καυτή άμμο το πόδι μου ζεσταίνεται και θα μπορούσα άνετα να τηγανισω αυγό στην πατούσα μου μετά το βασανιστήριο από την άμμο.

Απλώνω την πετσέτα με τα λουλουδάκια στην άμμο και αφήνω τα πράγματα μου ακριβώς στην μέση της πετσέτας για να μην την πάρει ο αέρας σε περίπτωση που βγάλει.

Ρ: Σωτήρη έρχεσαι λίγο να μου βάλεις αντηλιακό;
Σ: Εμ... Δεν μπορώ τώρα.

Κοιτάω προς το μέρος του και παρατηρώ ότι μιλάει με την Ζωή.

Yes! Το σχέδιο μου πάει μια χαρά!

Αλλά για να μην καρφωθώ θα τον κάνω να "ζηλέψει"

Ρ: Ε τότε θα πω τον Θωμά να με βάλει αντηλιακό. Θωμ...

Πάω να τον φωνάξω αλλά ο Σωτήρης έρχεται τρέχοντας προς το μέρος μου και παίρνει το αντηλιακό από τα χέρια μου.

Σ: Δεν χρειάζεται να σε βάλει αυτός ο κρετίνος. Να δες... τελείωσα την δουλειά μου μπορώ να σε βάλω εγώ.

Όχι ρε γαμώτο. Έβαλα να χεράκια μου και έβγαλα τα ματάκια μου.

Άμα δεν το έπαιζα ζηλιάρα γκόμενα τώρα θα με ακουμπούσε με τα υπέροχα χέρια του ο Θωμάς.

Αλλά όχι δεν θα τα παρατήσω εδώ! Θα παίξω το θεατράκι μου κανονικότατα!

Ρ: Σαν το δουλειές να έχεις Σωτηράκη στην παραλία;
Σ: Δουλειές που λέει ο λόγος ρε μωρό μου.
Ρ: Α μαλιστα! Και δεν μου λες; Αυτή η Ζώη πως σου φάνηκε;
Σ: Τι ερώτηση είναι τώρα αυτή ρε μωρό μου;
Ρ: Μην αποφεύγεις την ερώτηση! Σου αρέσει ε; Αν ναι πες το μου να χωρίσουμε να πας με αυτή!

Οκέυ το παράκανα λιγάκι. Το έπαιξα πολύ drama queen.

Σ: Όχι ρε μωρό μου εγώ δεν έχω ματιά για καμιά άλλη!
Ρ: Ναι τα ίδια έλεγες και την προηγούμενη φορά και πήγες με την Ιωάννα!

Βάζουμε και λίγες τύψεις!

Σ: Μωρό μου νόμιζα ότι αυτά τα αφήσαμε στο παρελθόν. Εκεί που ανήκουν.
Ρ: Ναι έχεις δίκιο συγγνωνη.

Κάνω puppy face.

Δεν μπορείτε να πείτε! Το παίζω καλά το θεατράκι μου!

Άι λοβ γιου! [✓]Where stories live. Discover now