...Με πλησιάζει και και έρχεται σε απόσταση αναπνοής. Χαϊδεύει το κάτω χείλος μου και σιγά σιγά κατεβάζει το χέρι του προς τα κάτω. Το χέρι του φτάνει στο στήθος μου και σηκώνει το σουτιέν του μαγιό χωρίς να μου το βγάλει απλός για να φαίνεται το γυμνό σημείο.
Αφού το στήθος μου είναι βγαλμένο στην φόρα σκύβει και με την γλώσσα του παίζει την ρόγα μου. Πιπιλάει το γυμνό μέρος και χουφτώνει το άλλο στήθος μου.
Κρατώ όσο μπορώ αυτόν τον αναθαματισμένο οργασμό. Έχει δίκιο. Θα χάσω από την πρώτη εβδομάδα. Είναι σίγουρο.
Ρ: Θ - Θωμά;
Θ: Έλα μωρό μου.Με αποκάλεσε μωρό του; Θα τρελαθώ!
Ρ: Μήπως να το ακυρώναμε το στοίχημα;
Θ: Φοβάσαι μήπως χάσεις;Σηκώνει το κεφάλι του και με κοιτάει στα μάτια.
Ρ: Και αυτό αλλά δεν έχει ούτε μια εβδομάδα που με ξέρεις και κοίτα τι κάνουμε τώρα.
Θ: Πρώτων είναι αργά για να το ακυρώσεις. Δεύτερων είναι επίσης αργά για να σταματήσουμε να το κάνουνε. Έχει γίνει τουλάχιστον τρεις φορές.Σκύβω για να κρύψω τα κόκκινα μάγουλα μου και τότε μου στρώνει το σουτιέν.
Ρ: Τι τέλος;
Θ: Θες και άλλο γατάκι;Νευω καταφατικα και τότε ρίχνει το πονηρό του χαμόγελο.
Θ: Θα μας ψάχνουν.
Ρ: Ο-Οκέυ τότε.Φεύγει από το μέρος που κρυβομασταν και πάει στα παιδιά.
Κάθομαι λίγο εκεί και συνειδητοποιώ ότι αρχικά του ζήτησα να σταματήσουμε και μετά του είπα πως θέλω και άλλο.
Γαμώτο με ερέθισαι και έφυγε. Μαλάκα!
Λίγα λεπτά αργότερα πήγα στα παιδιά και όλοι κάθονται στην ζεστή άμμο και πίνουν μπύρες.
Λ: Που ήσουν;
Ωχ τώρα τι της απαντάς;
Ρ: Ε... άκουσα έναν θόρυβο και πήγα να δω τι είναι.
Λ: Οκέυ.Λέει σε φάση "Δεν σε πίστεψα" και πίνει μια γουλιά από το μπουκάλι με την μπύρα της.
Μου δίνουν και εμένα ένα μπουκάλι στα χέρια και ανοίγω το κινητό μου. Γαμώτο δεν έχω WiFi. Και τα δεδομένα μου τελείωσαν.
Ρ: Λένα μήπως έχεις δεδομένα;
Λ: Ναι.
Ρ: Μπορείς να με κάνεις hotpots?
Λ: Ναι μισό.
YOU ARE READING
Άι λοβ γιου! [✓]
FanfictionΗ Ρόζα ένα κορίτσι από την Θεσσαλονίκη μετακομίζει μαζί με την κολλητή της φίλη, Λένα σε άλλη πόλη μακριά από τους γονείς τους. Εκεί γνωρίζει τον Θωμά όπου από την αρχή της γνωριμίας τους έχουν μια διαφορετική σχέση. Ανάμεσα τους θα μπει ο πρώην της...