Θωμάς POV
Την πλησιάζω έτοιμος να της πω τα συναισθήματα μου για αυτή.
Αλλά όχι! Σιγά που θα είχα τα κότσια.
Θ: Αυτό που έγινε μεταξύ μας ήταν λάθος.
Ρ: Μισό! Τι;Ρε μαλάκα τι της λες;
Δεν ξέρω!
Θ: Το στοίχημα, το φιλί... Όλα αυτά ήταν λάθος!
Ρόζας POV
Εγώ περίμενα να μου πει πως του αρέσω και πως δεν ήθελε να μου μιλήσει έτσι εχτές. Αλλά σιγά μην μου έλεγε κάτι τέτοιο. Έχει αυτός συναισθήματα; Εγώ τον ερωτεύτηκα από την πρώτη μέρα που αντίκρισα τα μάτια του. Και αυτός; Ουσιαστικά με χρησιμοποιείσαι.
Να! Πάρ' τα τώρα να μάθεις άλλες φορές να μην έχεις ελπίδες και ερωτεύεσαι τους άλλους ακόμα δεν τους γνώρισες.
Γιατί μιλάω στον πληθυντικό; Τέλος πάντων δεν είναι αυτό το θέμα μας.
Περίμενα να με ερωτευτεί ένας player! Τύποι σαν και αυτόν δεν έχουν συναισθήματα!
Ξέρω τι θα κάνω!
Θα τα ξανα φτιάξω με τον Σωτήρη. Ο έρωτας με έρωτα περνάει. Έτσι δεν λένε; Το θέμα είναι... Θα μπορέσω να τον ερωτευτώ ξανά.
Ρ: Εντάξει!
Θ: Τι;
Ρ: Κανένα θέμα. Έτσι και αλλιώς το φιλί δεν σήμαινε τίποτα για εμένα.Του λέω ψέματα. Μπας και πείσω το εαυτό μου για το αντίθετο από αυτό που νιώθω στα αλήθεια.
Θ: Τι εννοείς ότι δεν σήμαινε τίποτα για εσένα; Με χρησημοποιησες;
Ρ: Παρ'το και έτσι.Χτυπάει με δύναμη το γραφείο δίπλα του και γυρίζει την πλάτη του.
Μπορείτε να μου πείτε τι σκατά τρέχει μαζί του;
Ρ: Τι κάνεις τώρα;
Λέω με τόνο στην φωνή μου.
Θ: Ότι θέλω κάνω!
Φωνάζει περισσότερο από μένα με αποτέλεσμα να φαίνονται οι φλέβες του στον λαιμό του.
Ρ: Είσαι ηλιθιο αγοράκι μου;
Θ: Μάλλον ναι! Η μάλλον είμαι μαλακας!
Ρ: Για νέο μας το λες;
Θ: Μην με ειρωνεύεσαι εμένα μικρή!
Ρ: Παιδάκι μου έχεις ψυχολογικά; Πριν δύο γαμημένα λεπτά δεν μου είπες ότι ήταν λάθος όλο αυτό που έγινε μεταξύ μας;
Θ: Ναι αλλά δεν είπα ότι δεν σήμαινε τίποτα!Μισό! What?? Τι θα πει αυτό;
Ρ: Χεστικα για το τι δεν είπες! Τώρα στα τσακιδια και να μας γράφεις!
YOU ARE READING
Άι λοβ γιου! [✓]
FanfictionΗ Ρόζα ένα κορίτσι από την Θεσσαλονίκη μετακομίζει μαζί με την κολλητή της φίλη, Λένα σε άλλη πόλη μακριά από τους γονείς τους. Εκεί γνωρίζει τον Θωμά όπου από την αρχή της γνωριμίας τους έχουν μια διαφορετική σχέση. Ανάμεσα τους θα μπει ο πρώην της...