Κεφάλαιο 36

105 7 48
                                    

Μπήκαμε μέσα στο μαγαζί και καθίσαμε σε ένα τραπέζι.

Ο Θωμάς καθόταν στην ακριβώς απέναντι καρέκλα με την δικιά μου για να βλέπουμε ο ένας τον άλλον και να πιάνομαστε χεράκι χεράκι και να με λέει πόσο όμορφη είμαι και να κοκκινίζω και να με λέει πόσο τυχερός είναι που με έχει στην ζωή του και να χαμογελάνε ο ένας τον άλλον.

Ναι μάλλον το παράκανα λίγο.

Μωρέ τι λίγο; Πολύ!!

Πάλι εσύ;

Είδες; Δεν μπορεί να γλυτώσεις από μένα τόσο εύκολα.

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. 36 κεφάλαια τώρα μου το έχεις κάνει καζάνι!!!

Λοιπόν...

Και που λέτε καθίσαμε ο ένας απέναντι από τον άλλον.

Πέρασαν λιγότερο από πέντε λεπτά και μια σερβιτόρα μελαχρινή με μακρύ καστανό σπαστό μαλλί με μίνι ροζ φούστα και ποδιά ήρθε να πάρει παραγγελία.

?: Τι θα πάρετε κύριε;

Πιάνει απαλά τον ώμο του Θωμά την ώρα που του το ρώτησε και ταυτόχρονα είχε ένα ηλίθιο χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.

Τι γίνεσαι κολλιτσίδα στο αγόρι μου μωρή και μάλιστα μπροστά μου! Δεν ντρέπεσαι;

Θ: Ένα Fredo Cappuccino μέτριο προς το γλυκό.
?: Μάλιστα

Πάει να φύγει καθώς είναι χαμογελαστή αλλά ο Θωμάς την προλαβαίνει και την διακόπτει.

Θ: Συγγνώμη! Δεν πήρατε παραγγελία από την κοπέλα μου.

Τότε σιγά σιγά το σώμα της γυρνάει ξανά προς το μέρος μας.

?: Τι θα πάρεις;

Γιατί εμένα στον ενικό και τον Θωμά στο πληθυντικό μωρή σουπιά;

Τι είναι δηλαδή ο Θωμάς μου; Ο κύριος και εγώ η δούλα του μωρή σαπιοκωλα που μου το παίζεις και ωραία;

Ρ: Ένα φραπέ γλυκό με γάλα.
?: Εντάξει

Λέει με ξινή μούρη και φεύγει κουνώντας τον κώλο της.

Ξινό να σου βγει το γαμήσι που θα σου κάνει ο άντρας σου μωρή!

Γιατί μην νομίζετε! Μπορεί να την έπεφτε στον Θωμά μου αλλά την βέρα στο χέρι την είδα. Και τα κοντεύει τα τριάντα. Μην σας ξεγελάει!

Ο άντρας σου μωρή το ξέρει ότι κοιτάς νεαρούς;

Τον πόλεμο μέσα μου τον διακόπτει ο Θωμάς.

Άι λοβ γιου! [✓]Where stories live. Discover now