Το φιλί του τόσο όμορφο και γλυκό ταυτόχρονα.
Παραδίνομαι στο φιλί του και ζητάει πρόσβαση στο στόμα μου. Και του την δίνω.
Οι γλώσσες μας χορεύουν μέσα στο φιλί μας. Αφήνει το στόμα μου και πηγαίνει στον λαιμό μου και φιλάει επαληλημένα.
Δεν θέλω να σταματήσει να με φιλάει. Αλλά δυστυχώς για εμένα και μάλλον για αυτόν, την υπέροχη στιγμή χαλάει μια κοριτσίστικη φωνή.
Λ: Ρε τσογλάνια!
Ρ: Δεν είναι αυτό που νομίζεις!
Λ: Και τι είναι δηλαδή;
Ρ: Αυτός με φίλησε!
Θ: Δεν σε είδα να κάνεις πίσω!
Ρ: Με αιφνιδίασες!
Θ: Αιφνιδιασμό το λέμε τώρα;
Ρ: Σκασε και φύγε!Ο Θωμάς φεύγει από το πεδίο και μένουμε μόνες με την Λένα στην κουζίνα.
Ρ: Ούτε τις μπύρες δεν πήρε ο βλάκας!
Λ: Ποιος τις χέζει μωρέ τις μπύρες; Για λέγε! Φιλάει ωραία;
Ρ: Αυτό σε νοιάζει εσένα ή ότι φίλησα άλλον ενώ είμαι σε σχέση;
Λ: Για να σε ρωτάω αν φιλάει ωραία μάλλον το πρώτο!
Ρ: Λένα!
Λ: Καλά! Μην φωνάζεις!
Ρ: Τι θα κάνω τώρα; Αν το μάθει ο Σωτήρης;
Λ: Δεν θα το μάθει. Απλό!
Ρ: Ναι τόσο εύκολο είναι νομίζεις. Σε όλο και κάποιον κόπανο θα το πει. Ο κόπανος θα το πει σε κάποιον βλάκα. Ο βλάκας θα το πει σε κάποιον ηλίθιο και πάει λέγοντας. Και στο τέλος θα φτάσει στα αυτιά του Σωτήρη και θα με χωρίσει.
Λ: Και γιατί σε νοιάζει τόσο;
Ρ: Γιατί Λένα τα έφτιαξα με τον Σωτήρη για να τον ερωτευτώ ξανά και να ξεχάσω τον Θωμά.
Λ: Όπα Ρόζα δεν μας τα έλεγες αυτά!
Ρ: Τέλος πάντων!
Λ: Πιάσε τον Θωμά κάποια στιγμή και πες του να μην το πει πουθενά.
Ρ: Αυτό θα κάνω.
Λ: Πάμε τώρα τις μπύρες μέσα;Νευω θετικά και πάει να πάρει τις τρεις από τις έξι μπύρες και πάει στο σαλόνι.
Παίρνω και εγώ τις υπόλοιπες τρεις και πριν μπω στο χώρο του σαλονιού παίρνω μια βαθιά εισπνοή και μετά μια εκπνοή.
Ακουμπάω τις μπύρες στο τραπεζάκι μαζί με τις υπόλοιπες και όλοι εκτός από μένα καο την Λένα ορμάνε και παίρνει ο καθένας από μια.
Αφού όλοι έχουν ανοίξει το μπουκάλι τους, ήρεμα παίρνω τις δύο μπύρες και δίνω την.μια στην Λένα η οποία κάθεται με τον Χάρη εννοείται και μετα κατευθύνομαι στην θέση μου δίπλα στον Σωτήρη.
Βάζει το χέρι του πίσω από την πλάτη μου και πίνει μια γουλιά από την μπύρα του. Μου δίνει ένα φιλί λίγων δευτερολέπτων και κάνω να δω την αντίδραση του Θωμά.
Αν το βλέμμα του μπορούσε να βγάλει λέιζερ θα με είχε κάνει κομματάκια.
Τ: Θρίλερ έτσι;
Ρ: Την προηγούμενη φορά είδαμε θρίλερ. Σήμερα θα δούμε αισθησιακή.
Τ: Θα πάμε με την πλειοψηφία.Εγώ κοιτάω με νόημα τον Σωτήρη και η Λένα τον Χάρη. Εάν δεν περάσει το δικό μας να μην με λένε Ρόζα.
Σ: Έλα μωρέ ας τις κάνουμε το χατήρι.
Χ: Εγώ λέω να δούμε φαντασίας.Η Λένα χτυπάει χαλαρά το χέρι του Χάρη.
Χ: Βασικά ας δούμε ρομαντική μωρέ.
Τ: Αισθησιακή δεν είπατε;
Λ: Το ίδιο είναι.
Θ: Οκέυ τότε. Εξάλλου εμένα δεν με πολύ νοιάζει.
Λ+Ρ: Yesss!
Τ: Ποια;
Ρ: After!
Λ: Το δύο;
Ρ: Δεν ξέρω. Βγήκε;
Λ: Δεν ξέρω.
Ρ: Ας δούμε το ένα μωρέ.
Λ: Είναι η δωδέκατη φορά!
Ρ: Παρακαλώ! Θέλω να λιώσω με το βλέμμα του Χάντριν.
Λ: Καλά!...
Ήρθε η στιγμή που η Τεσσα θα μάθει όλη την αλήθεια.
Κλαίει. Κλαίει στην βροχή και τρέχει. Τώρα θα πάει στη μαμά της και θα τις ζητήσει συγγνώμη.
Ξανά κλαίει.
Χτυπάει το κουδούνι και η καθηγήτρια πηγαίνει την έκθεση του Χάντριν στην Τεσσα.
Τόσο υπέροχο.
"Μέχρι που βρήκα την δικιά μου Ελίζαμπεθ"
Κοιτιουνται και τέλος!
Αχ λιώνω.
Δάκρυα κυλάνε στα μάτια μου και ο Σωτήρης με παίρνει μαι σφιχτή αγκαλιά.
Σ: Τι έπαθες μωρό μου;
Ρ: Μην μου δίνεις σημασία. Πάντα κλαίω σε αυτί το σημείο.ΚΑΤ
Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά. Για όσους πάτε σχολείο...υπομονή είναι τελευταία εβδομάδα και μετά καλοκαίρι!Ξέρετε αν βγήκε το After 2; Επειδή δεν ενημερώθηκα. Τέλος πάντων. Πατήστε ένα αστέρι και κάντε ένα σχόλιο για να με βοηθάτε. Στο επόμενο κεφάλαιο θα σας έχω POV του Θωμά. Μέχρι τότε...
Kissakiaaa ♡♡
YOU ARE READING
Άι λοβ γιου! [✓]
FanfictionΗ Ρόζα ένα κορίτσι από την Θεσσαλονίκη μετακομίζει μαζί με την κολλητή της φίλη, Λένα σε άλλη πόλη μακριά από τους γονείς τους. Εκεί γνωρίζει τον Θωμά όπου από την αρχή της γνωριμίας τους έχουν μια διαφορετική σχέση. Ανάμεσα τους θα μπει ο πρώην της...