Δηλαδή τώρα σοβαρά θέλει να χωρίσουμε επειδή αποφεύγω το σεξ;
Κοίτα! Εμένα με βολεύει γιατί δεν θα χρειαστεί να μπω στην διαδικασία με το texting.
Αλλά από την άλλη ρε φίλε, τόσο εύκολα λήγει μια σχέση; Πριν τα φτιάξουμε μου έλεγε πως μετάνιωσε και πως κατάλαβε το πόσο με αγαπάει.
Και εγώ τον πίστεψα παρόλο που δεν το αγαπούσα το ίδιο του έδωσα μια ακόμα ευκαιρία.
Λες τελικά να κάνω την απελπισμένη;
Δεν αξίζει. Τελείωσε το και συνέχισε την σχέση σου με τον Θωμά αλλά φανερά.
Έχεις δίκιο φωνούλα! Μου δίνεται η ευκαιρία να χωρίσουμε και πρέπει να την αρπάξω.
Ρ: Οκέυ. Αφού το έχεις τόσο εύκολο ας χωρίσουμε.
Σ: Τόσο εύκολα τα παρατάς δηλαδή; Δεν θα παλέψεις για την σχέση μας;
Ρ: Αυτός που θα έπρεπε να παλέψει για τη σχέση μας Σωτήρη είσαι εσύ και όχι εγώ! Είναι δυνατόν να μου ζητάς να χωρίσουμε επειδή δεν θέλω να κάνουμε σεξ;
Σ: Ναι οκευ είμαι λίγο κάπως αλλά ρε Ρόζα εγώ ένιωθα λες και δεν με θέλεις άλλο.
Ρ: Τότε έκανες πολύ μεγάλο λάθος Σωτήρη. Αλλά αφού θες να χωρίσουμε εγώ δεν φέρνω αντιριση.
Σ: Ρε μωρό μου σορρυ. Έχεις δίκιο υπερβάλω λίγο. Δεν είναι λογικό να θέλω να χωρίσουμε για αυτό τον λόγο. Συγγνώμη ακούστηκα ηλίθιος.Αααα δεν θα μου τα γυρίσεις τώρα!!
Ρ: Ας ' το Σωτήρη πέταξε το πουλάκι. Γιατί εσύ μπορεί να ζητάς συγγνώμη αλλά εγώ σε χωρίζω!
Σ: Α ναι; Με τι δικαιολογία;
Ρ: Με την δικαιολογία ότι σε βαρέθηκα!
Σ: Οκέυ! Πάω να μαζέψω τα πράγματα μου και να σας αδιάσω την γωνία αν είναι έτσι!
Ρ: Πολυ καλά θα κάνεις! Να ξεκουμπιστεις από εδώ μέσα όσο τον δυνατόν γρηγορότερα!Αυτά ήταν τα τελευταία μου λόγια πριν φύγω από το σπίτι και πάω απέναντι στο σπίτι του Θωμά.
...
Χτυπάω το κουδούνι και στρώνω λίγο γνώμη φούστα μου πριν ανοίξει την πόρτα.
Επιτέλους λίγα δευτερόλεπτα μετά άνοιξε την πόρτα και το βλέμμα του έδειχνε ξαφνιασμένο.
Η αλήθεια είναι ότι ηρθα λίγο νωρίς.
Θ: Σε δύο ώρες δεν είχαμε ραντεβού στο σινεμά;
Ρ: Ν-ναι απλός τσακώθηκα με τον Σωτήρη και χωρίσαμε και συνχίστηκα λίγο.
Θ: Μισό! Είπες ότι χωρισατε;
Ρ: Ναι γιατί;
Θ: Αυτό είναι υπέροχο!
Ρ: Το ξέρω!
Θ: Πρέπει να το γιορτάσουμε! Αλλά δεν κατάλαβα προς τι η σύνχιση;
Ρ: Ε; Να μωρέ η βλακειες του Σωτήρη!
YOU ARE READING
Άι λοβ γιου! [✓]
FanfictionΗ Ρόζα ένα κορίτσι από την Θεσσαλονίκη μετακομίζει μαζί με την κολλητή της φίλη, Λένα σε άλλη πόλη μακριά από τους γονείς τους. Εκεί γνωρίζει τον Θωμά όπου από την αρχή της γνωριμίας τους έχουν μια διαφορετική σχέση. Ανάμεσα τους θα μπει ο πρώην της...