Αφού με είχε πάρει ο ύπνος και ξεκουραστικα για κάνα δίωρο ακούω ένα κλικ από πίσω μου καο κάποιος μπαίνει μέσα στο δωμάτιο.
Ο Χάρης έρχεται προς το μέρος μου και με ξυπνάει ήρεμα και γλυκά.
Χ: Ρόζα ξύπνα. Είναι οχτώ η ώρα.
Σιγά σιγά ανοίγει τα μάτια μου και του χαμογελάω.
Α ρε τυχερή που είναι η Λένα που έχει ένα αγόρι σαν τον Χάρη δίπλα της.
Χ: Σορρυ που σε ξυπνάω αλλά κάποια στιγμή έπρεπε να ξυπνήσεις.
Λέει και γελάει σιγανά.
Ρ: Δεν πειράζει καλά έκανες.
Χ: Θα κατέβεις κάτω;
Ρ: Ναι. Πάνε και έρχομαι.Κουνάει θετικά το κεφάλι του και φεύγει με απαλό βήμα από το δωμάτιο. Κλείνει την πόρτα και εκείνη την στιγνη σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και κατευθύνθηκα στο καθρέπτη.
Πωωω τι μαλλί είναι αυτό! Αρπάζω την βούρτσα μου από το κομοδίνο και αρχίζω να χτενισω το μαλλί.
Ααααουυυυτς!!! Γαμημένοι κόμποι!
Πιάνω τα μαλλιά μου μια ψηλή αλογοουρά και πάω λίγο στο μπάνιο.
Πλένω λίγο τα δόντια μου για περισσότερη φρεσκάδα και αφαιρώ τις τσίμπλες από τα μάτια μου.
Βγαίνω από το μπάνιο και πάω κάτω σαλόνι όπου κάθονται οι υπόλοιποι.
Πάω κάθομαι δίπλα στο Σωτήρη και χώβωμαι στην αγκαλιά του.
Κανονικά θα έπρεπε να ήμουν στην αγκαλιά του Θωμά και όχι στου Σωτήρη αλλά ένα κύριος παρεξήγηθηκε!!
Σκασίλα μου!
Θα συνεχίσω το σχέδιο : ο έρωτας με έρωτα περνάει!
Λ: Θα πάμε σε κάνα κλαμπάκι;
Τι σας έλεγα;
Στο προηγούμενο κεφάλαιο δεν σας είπαν ότι θα θέλει να πάμε κάπου έξω;
Να!!
Ρ: Εγώ δεν έχω πολύ όρεξη. Πάντε εσείς παιδιά.
Έχω και έναν χωρισμό να διαχειριστω!!
Χ: Σωτήρη θα έρθεις;
Σ: Θα κάτσω μαζί με το μωρό καλύτερα. Να την κάνω παρέα. Μην είναι μόνη της.Λέει και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο.
Λ: Οκέυ. Πάμε να ετοιμαστούμε εμείς.
Μας χαμογελάει και φεύγει πάνω στο δωμάτιο της με τον Χάρη.
...
YOU ARE READING
Άι λοβ γιου! [✓]
FanfictionΗ Ρόζα ένα κορίτσι από την Θεσσαλονίκη μετακομίζει μαζί με την κολλητή της φίλη, Λένα σε άλλη πόλη μακριά από τους γονείς τους. Εκεί γνωρίζει τον Θωμά όπου από την αρχή της γνωριμίας τους έχουν μια διαφορετική σχέση. Ανάμεσα τους θα μπει ο πρώην της...