Κεφάλαιο 44

89 8 25
                                    

( 2 μέρες μετά )

Το ξυπνητήρι μου χτυπάει και το κλείνω πριν το ακούσει και η Λένα και ξυπνήσει.

Είναι κρίμα να ξυπνήσει τόσο νωρίς χωρίς λόγο.

Γιατί το ώρα είναι;

7 και μισή.

Πως και ξύπνησες τόσο νωρίς;

Έχω ραντεβού στον γυναικολόγο. Ο γιατρός είπε πως σήμερα θα βγουν τα αποτελέσματα.

Μα καλά τι ώρα είναι το ραντεβού και ξύπνησες από της εφτά μισή;

Στις 9 μισή αλλά μέχρι να σηκωθώ, να φάω, να κάνω ντουζ, να ντυθώ και να κάνω ένα ελαφρύ μακιγιάζ θα περάσει η ώρα.

Αντε σήκω αν είναι μην αργήσεις!

Γιεπ! Η στιγμή της αλήθειας κοντεύει.

Το κακό είναι ότι θα είναι εκεί και ο Θωμάς και θα ακούσει Live τα αποτελέσματα.

Ενώ αν πήγενα μόνη μου θα άκουγα αυτό που έχει να με πεί ο γιατρός και θα μπορούσα να έλεγα ψέματα στο Θωμά ότι και καλά είμαι η περίπτωση "μια στις δισεκατομμυρια γυναίκες" .

Και άλλα ψέματα δηλαδή. Δεν έχεις βαρεθεί να λες ψέματα; Τα ψέματα σε έφεραν σε αυτή την κατάσταση!

Το ξέρω ρε Νούλα αλλά δεν έχω και άλλη επιλογή.

Τώρα πρέπει να αποδεχτώ την μοίρα μου.

...

Το κουδούνι χτυπάει και τρέχω να ανοίξω.

Αντικρίζω τον Θωμά και τον υποδέχομαι με ένα ψεύτικο χαμόγελο.

Ε δεν πετάω και την σκούφια μου που σε λιγότερο από δύο ώρες θα χωρίσουμε!

Γιατί αυτό θα γίνει όταν ακούσει την αλήθεια. Ελπίζω να βγω ψευτρα γιατί ο Θωμάς έχει γίνει ο εθισμός μου και δεν μπορώ χωρίς αυτόν.

Θ: Καλημέρα μωρό μου. Έτοιμη;
Ρ: Καλημέρα. Παίρνω κλειδιά και φεύγουμε.
Θ: Ωραία.

...

Έχω τόσο τρακ!

Τώρα βρίσκομαστε έξω από την πόρτα του ιατρείου και περιμένουμε την σειρά μας.

Πριν από μας μπήκε ένα ζευγάρι. Η γυναίκα ήταν έγκυος και ο σύζυγός της της χάιδευε την κοιλιά όσο περίμεναν την σειρά τους.

Άι λοβ γιου! [✓]Where stories live. Discover now