Κεφάλαιο 53

76 7 25
                                    

Και καθώς φιλιομαστε και όλα είναι τέλεια μια φωνή μας διακόπτει.

?: Γεωργίου τι κάνετε εκεί περα;
Θ: Ωχ κυρία Φωτίου!
κΦ: Εσύ κορίτσι μου ποια είσαι;
Ρ: Ροζαλία Σιδηροπούλου. Είμαι από την Α.
κΦ: Μαλιστα. Σας θέλω και τους δύο στο γραφείο μου τώρα.

Λέει αυστηρά και γυρνάει πλάτη για να προχωρήσει και εμείς την ακόλουθαμε.

Μπαίνουμε σε ένα γραφείο τέλεια διακοσμημένο με κορνίζες από δω και από κει. Μάλλον θα είναι μέλη της οικογένειας της.

κΦ: Λοιπον. Θα ξεκινήσω με εσένα Γεωργίου. Είναι πρώτη μέρα και σε τσακώνω να φιλάς μια κοπέλα ενω κανονικά θα έπρεπε να είσαι στο μάθημα σου.
Θ: Με έβγαλε έξω κυρία η στριγκλα.
κΦ: Ήρεμα! Δεν σου επιτρέπω να μιλάς έτσι για τους καθηγητές σου. Και μιας και που το ανέφερες γιατί σε έβγαλε;
Θ: Επειδή μιλούσα.
κΦ: Μάλιστα. Κλασικά πράγματα δηλαδή. Λοιπον ακούμε καλά Γεωργίου. Πέρσι είχες μείνει από απουσίες για αυτό και επαναλαμβάνεις την Α τάξη. Δεν θα ανεχτώ να έρχεσαι και φέτος μέρα παρά μέρα στο γραφείο μου αλλιώς θα σε αποβάλλω. Σημερα  θα κάνω τα στραβά ματια. Αλλά πρόσεχε μην σε ξανά πιάσω να φιλας την κάθε σουρλουλου.
Θ: Ε όχι και σουρλουλου η Ρόζα κυρία!
κΦ: Τέλος πάντων. Εσύ κοπελιά γιατί ήσουν εξω; Σας έβγαλε ομαδικός;

Μου λέει με ειρωνεία.

Αααα δεν θα τα πάμε καθόλου καλά εμείς οι δυο. Που μου πουλάς και ειρωνεία.

Ρ: Όχι κυρία πήρα άδεια για τουλετα και...
κΦ: Και είπες ας φιλήσω και κανένα αγοράκι.
Ρ: Όχι όχι! Κυρία μην με βλέπετε με στραβό μάτι. Απλός έτυχε.
κΦ: Καλά καλα. Δεν θα ξανά δω κάτι τέτοιο εν ώρα μαθήματος. Συμενοηθηκαμε;
Ρ: Απολύτως.
κΦ: Τωρα. Εσύ κοριτσάκι πας στο μαθημα σου και εσύ Θωμά θα κάτσεις έξω χωρίς να κάνεις φασαρία γιατί οι άλλες τάξης κάνουν μαθημα. Έγινα κατανοητή;

Λέει και νεύουμε και οι δυο.

Χωρίζουμε λοιπόν τους δρόμους μας και εγώ επιστρέφω πίσω στην τάξη.

?: Επιτέλους!
κΠ: Ξένια ησυχία! Δεν μου λες Ρόζα παιδί μου τι έκανες τόση ώρα στην τουαλέτα;
Ξ: Ήταν και ο Θωμας εκεί και είπε να του κάνει παρέα.
Μ: Ελπίζω να μην του έκανες παρά πολύ καλή παρέα.
κΠ: Κορίτσια είπα ησυχία! Την Ρόζα ρώτησα όχι εσάς.
Ρ: Με ζήτησε η διευθύντρια για αυτό άργησα.
κΠ: Εντάξει. Κάτσε στην θέση σου.

Άι λοβ γιου! [✓]Where stories live. Discover now