Έτσι όπως τα έκανα ας τα λουστώ τώρα. Θα πω την αλήθεια και ότι γίνει ας γίνει.
Ρ: ... εκείνη την μέρα στην παραλία που τσακώθηκαμε λόγο του φιλιού πίστεψα ότι δεν θα τα ξανα βρούμε και πως ο χωρισμός μας θα είναι οριστικος. Έτσι αποφάσισα να συνεχίσω την τότε σχέση μου με τον Σωτήρη. Ο Χάρης με την Λένα είχαν βγει για ποτό με την υπόλοιπη παρέα και εγώ με το Σωτήρη κάτσαμε σπίτι. Άρχισε να με αγγίζει και να με φιλάει και τότε ήταν που...
Θ: Όχι!Με διακόπτει.
Ρ: Τι όχι;
Θ: Μην το πεις. Δεν γίνεται! Δεν είναι αλήθεια! Έκανες έρωτα με τον Σωτήρη;Διστακτικά κούνησα το κεφάλι μου θετικά.
Άρχισε να αναπνέει βαριά. Είχε γίνει κατακόκκινος και συνεχόμενα τραβούσε με δύναμη τα μαλλιά του. Πήγενω ερχόταν συνεχώς στο ίδιο σημείο και ήταν σκεπτικός με μάτια βουρκωμένα.
Θ: Φύγε.
Λέει ήρεμα.
Ρ: Τι;
Θ: Φύγε από το σπίτι μου παλιό τσουλάκι της κοινωνίας και του διαόλου πριν σε διώξω με τις κλοτσιές!Φωνάζει με όλη του την δύναμη και τα σκληρά του λόγια με κάνουν να δακρύσω και με πείθουν να φύγω από το σπίτι.
Ανοίγω την πόρτα γρήγορα και την κλείνω δυνατά. Τρέχω μέχρι το σπίτι και μπαίνω μέσα με δάκρυα στα μάτια.
Η Λένα καθόταν στο σαλόνι και έβλεπε τηλεόραση παρόλα αυτά δεν την είπα τίποτα και ανέβηκα γρήγορα τα σκαλιά και μπήκα στο δωμάτιο μου.
Κλείδωσα την πόρτα για να είμαι σίγουρη πως δεν θα μπει ούτε η Λένα ούτε κανένας ηλίθιος που μπαίνω βγαίνει στο σπίτι μας.
Ναι οκευ ίσως να υπερβάλω λίγο αλλά μην πεις λέξη! Αυτή την στιγμή είμαι στεναχωρημένη και πληγωμένη ταυτόχρονα!
Το μόνο που θέλω αυτή την στιγμή είναι να κλάψω. Να κλάψω τρώγοντας σοκολάτες και ότι ανθυγιεινό υπάρχει στην πόλη βλέποντας ταινίες και σειρές με έρωτα.
Προς το παρόν θα κλάψω μόνη μου. Αυτό έχει το πρόγραμμα για σήμερα. Από αύριο τα υπόλοιπα!
Ήμουν σίγουρη ότι θα πληγωθει και ότι θα φωνάζει. Αλλά δεν περίμενα με τίποτα να με αποκαλέσει τσουλάκι.
Στο μυαλό μου συνεχώς επαναλαμβάνονται οι λέξεις του Θωμά.
"Φύγε από το σπίτι μου παλιό τσουλάκι της κοινωνίας και του διαόλου πριν σε διώξω με τις κλοτσιές!"
Με έβρισε! Με πρόσβαλε! Με απείλησε! Γιατί; Επειδή προχώρησα με τον Σωτήρη και όχι με αυτόν!
Ε ναι κύριε μου! Ξέρω ήταν λάθος μου που πηδηχτηκα όπως λες και εσύ με άλλον άνδρα αντί για εσένα!
Ξέρω ήταν λάθος που δεν σε περίμενα! Που δεν περίμενα να δω αν θα τα ξανα βρούμε! Αν θα έχω την ευκαιρία να χάσω με εσένα την παρθενιά μου! Αλλά δεν κρίνομαστε από ένα λάθος!
Ξέρω πως αυτά που λέω τώρα θα έπρεπε να τα πω στον ίδιο και όχι σε εσάς. Ξέρω πως σας κουράζω και πως σας ταλαιπωρώ. Αλλά πιστέψτε με. Αν είχα τον κουράγιο θα το έκανα! Θα πήγενα τώρα και ολας να του τα έλεγα όλα αυτά.
Αλλά φοβάμαι. Φοβάμαι μην τα κάνω χειρότερα.
Ένα τελευταίο δάκρυ κυλάει στο μάγουλο μου και με παίρνει ο ύπνος στο μαλακό κρεβάτι με τα ρούχα.
ΚΑΤ
Σορρυ! Έπρεπε να γίνει. Είναι κάποια πράγματα που δεν κρύβονται μια ζωή. Μακάρι να μπορούσαμε κάποια μυστικά να τα πάρουμε μαζί μας στον τάφο μας αλλά δυστυχώς όλα κάποια στιγμή φανερονονται. Γιεπ! Δεν ξέρω τι έπαθα και μιλάω έτσι. Μάλλον είμαι επηρεασμένη από μια σειρά που μόλις τελείωσα. Btw μαντέψτε ποια γιορτάζει σήμερα!!!! Ω ναι εγώ είμαι αυτή!!! 1 Σεπτεμβρίου γιορτάζουν όλα τα αρχαία ονόματα και το δικό μου είναι ένα από αυτά. Για όσους δεν το ξέρετε με λένε Αθηνά 😅😊!!! Οποτε.... HAPPY NAME DAY FOR MEEE Αααα τώρα που το θυμήθηκα... Σκέφτηκα ότι θα ήταν καλή ιδέα να έχουμε ένα Ship name για τον Θωμά και την Ρόζα όπως και σε πολλά άλλα βιβλία.1. Θώζα
2. Ρόμα
3. Ροζώμα
4. Θωμόζα
Σχολιάστε ✔ σε αυτό που σας άρεσε ή αν έχετε κάτι καλύτερο να προτείνετε πείτε να μου στα σχόλια σας παρακαλώ. Εγω πάντως κλείνω περισσότερο στο 1. Πατήστε και το αστεράκι εάν σας άρεσε το κεφάλαιο.
Kissakiaaa♡♡
YOU ARE READING
Άι λοβ γιου! [✓]
FanfictionΗ Ρόζα ένα κορίτσι από την Θεσσαλονίκη μετακομίζει μαζί με την κολλητή της φίλη, Λένα σε άλλη πόλη μακριά από τους γονείς τους. Εκεί γνωρίζει τον Θωμά όπου από την αρχή της γνωριμίας τους έχουν μια διαφορετική σχέση. Ανάμεσα τους θα μπει ο πρώην της...