Περνάει μέσα στο σπίτι και φαίνεται πως είναι αγχωμένος.
Ρ: Κάθισε.
Υπακούει και πηγαίνει στο καναπέ ο οποίος δεν προεξέχει πολύ από την πόρτα και κάθεται. Κάθομαι και εγώ δίπλα του και το άγχος του φαίνεται να μεγαλώνει.
Ρ: Είσαι αγχωμένος ή είναι η ιδέα μου;
Σ: Τ-τι; Η ι-ιδ-δεα σου ει-ειναι.
Ρ: Μάλιστα.
Σ: Εεε....Τ-τι μ-με ήθελες;Τραβλίζει. Μα γιατί; Την προηγούμενη φορά ήταν κομπλέ.
Ρ: Να σκέφτηκα αυτό που με είπες. Και αποφάσισα πως πρέπει να σου δώσω μια δεύτερη ευκαιρία. Όλοι αξίζουν μια.
Σ: Τι; Σοβαρολογείς;Το τράβλισμα ξαφνικά κόπηκε.
Σ: Δηλαδή εμείς είμαστε ξανά μαζί;
Ρ: Εεε.... Δεν ξέρω. Είμαστε;Με πλησιάζει και μου δίνει ένα απαλό φιλί λίγων δευτερολέπτων.
Σ: Ρόζα;
Λέει και με κοιτάει στα μάτια.
Ρ: Ναι;
Σ: Θες να ξανά γίνεις το κορίτσι μου;
Ρ: Ναι!Του δίνω την απάντηση μου και από την χαρά του με παίρνει και τυλίγει τα πόδια μου γύρω από την μέση μου και με στήνει στο τοίχο για να με φιλήσει
...
Λένας POV
Μπαίνει για τελευταία φορά μέσα μου και τότε είναι που τελειώνουμε και οι δύο.
Ξαπλώνει δίπλα μου και με αγκαλιάζει. Μου δίνει ένα τρυφερό φιλί στο μάγουλο και μετά στο στόμα.
Χ: Τι ήταν και αυτό σήμερα μωρό μου;
Λ: Σήμερα ήσουν καταπληκτικός.
Χ: Γιατί άλλες φόρες δεν ήμουν;
Λ: Μπααα!
Χ: Ώστε έτσι ε;Αρχίζει να με γαργαλάει και εγώ να έχω κάνει κοιλιακούς από τα γέλια.
Σηκώνομαι και πάω στο μπάνιο αφήνοντας το Χάρη μόνο του.
...
Μπαίνω στο δωμάτιο και βλέπω τον Χάρη με μια πετσέτα τυλιγμένη γύρω από την περιοχή του.
Λ: Έχουμε δεύτερη ντουζιέρα και δεν το ξέρω;
Χ: Όχι ρε μωρό μου. Απλός την φόρεσα για να μπορέσω να βγω έξω.
Λ: Α!
Χ: Η τρέλα σου με έκανε να σε ερωτευτώ το ξέρεις;
Λ: Δηλαδή δεν ερωτεύτηκες κάτι άλλο;
Χ: Τα μάτια σου!Χαμογελάω αλλά κατά βάθος... Δεν ξέρω... Ήθελα να ακούσω ότι έχει ερωτευτεί όλο το πακέτο!
Ε και εσύ δεν ξες τι θες. Αν σε έλεγε ότι σε ερωτεύτηκε για τις δύο τρύπες σου θα παρεξηγίοσουν.
Σκάσε ρε! Δεν εννοούσα αυτό.
Σιγά μην το παραδεχώσουν!
Βγαίνει ο Χάρης από το δωμάτιο και ντύνομαι. Κατεβαίνω κάτω και ακούω μικρέ μικρές αναπνοές και λίγα βογκίτα.
Κρυφοκοιτάω λίγο και...
Όπα! Ο Σωτήρης είναι αυτός; Τι δουλειά έχει εδώ; Και γιατί φιλιέται με την Ρόζα;
Ρόζας POV
Λ: Τι κάνετε εκεί;
Πετάγεται η Λένα και μας τρομάζει.
Ρ: Έλα τώρα που δεν ξες! Αφού κρυφοκοιτούσες.
Πόσο φαίνεται ότι είχα δίκιο όταν κοκκινίζει!
Σ: Θέλετε να παραγγείλουμε; Πείνασα. Και μέχρι να μας τα φέρουν θα περάσει πολύ ώρα.
Ρ: Αχ ναι! Θα ήθελα να καυταβροχθιζα ένα πιτόγυρο.Ο Σωτήρης γελάει και μετά το ίδιο κάνει και η Λένα.
Σ: Έχεις μείνει το ίδιο φαγάνα με πριν ε;
Ρ: Δεν αλλάζει εύκολα ο άνθρωπος.
Λ: Να πούμε και τα παιδιά να έρθουν;
Σ: Ποια παιδιά;
Λ: Τον Θωμά και τον Τεό. Τον Γιάννη δεν τον πολύ συμπαθώ.
Σ: Αν δεν έχει πρόβλημα ο Χάρης και η Ρόζα.
Ρ: Ε... ο-οχι κανένα πρόβλημα.Ψεύδομαι. Σίγουρα το κάνει επίτηδες. Αφού τον είχε δει πριν δύο ώρες πως έφυγε από το σπίτι τώρα τι θέλει να ξανά έρθει;
Ο Χάρης εμφανίζεται στο οπτικό μας πεδίο και η Λένα τον ρωτάει αν συμφωνεί και αυτός να έρθουν τα δύο αγόρια στο σπίτι να μας κάνουν παρέα.
Λες και δεν μας φτάνει που είμαστε εμείς οι τέσσερις και έχουμε ο ένας τον άλλον. Να έχουμε και τον μαλάκα τον Θωμά!
Ο Χάρης μένει λίγο σκεπτικός. Δεν ξέρω τι σκεφτόταν. Μάλλον θα προσπαθούσε να θυμηθεί την φάτσα του βλάκα. Από όσο καταλαβαίνω από το βλέμμα του τουλάχιστον.
Πες όχι. Πες όχι. Πες όχι. Πες όχι.
Χ: Ναι καλέ γιατί να μην συμφωνώ;
Γαμώτο!
Λ: Δεν ξέρω. Μπορεί να είχες τους λόγους σου.
ΚΑΤ
Πώς σας φάνηκε το κεφάλαιο; Σας ευχαριστώ παααρααα πολύ για τις 200+ αναγνώσεις! Τι λέτε; Πάμε για τις 300; Μην ξεχάσετε να κάνετε ένα σχόλιο και να πατήσετε το ☆ κάτω αριστερά 😊.
Kissakiaaa 💗💗
YOU ARE READING
Άι λοβ γιου! [✓]
FanfictionΗ Ρόζα ένα κορίτσι από την Θεσσαλονίκη μετακομίζει μαζί με την κολλητή της φίλη, Λένα σε άλλη πόλη μακριά από τους γονείς τους. Εκεί γνωρίζει τον Θωμά όπου από την αρχή της γνωριμίας τους έχουν μια διαφορετική σχέση. Ανάμεσα τους θα μπει ο πρώην της...