Κεφάλαιο 32

118 11 1
                                    

Τελειώνω την ίδια στιγμή που αυτός τελειώνει μέσα στο προφυλακτικό. Ξαπλώνει δίπλα μου και οι ανάσες μας είναι ακόμα βαριές.

Αποφασίζω να σηκωθώ και να πάω να κάνω ένα ντουζ.

...

Γυρίζω πίσω στο δωμάτιο και ο
Σωτήρης δεν είναι εκεί.

Πω πω! Δεν το πιστεύω πως πλέον δεν είμαι παρθένα. Δεν ξέρω γιατί. Αλλά ακόμα δεν έχει περάσει ούτε ένα εικοσιτετράωρο μετά από αυτό το τεράστιο βήμα στην ζωή μου και ήδη το έχω μετανιώσει.

Ελπίζω να μην βγει σε κακό.

Καθώς ήμουν έτοιμη να φορέσω τα εσώρουχα μου και να βάλω τις πιτζάμες μου το κινητό μου δονείται.

Instagram: Έχετε μήνυμα από _lena.ki_

______________________________________

Έλα στο γνωστό μπαρ.

Σου είπα πως δεν έχω όρεξη.

Ο Θωμάς με ειπε να σε στείλω. Θέλει λέει να σου μιλήσει.

Οκέυ. Θα έρθω! Αλλά θα φέρω και τον Σωτήρη.

Οκέυ!

______________________________________

Ανοίγω την ντουλάπα και παίρνω ένα φόρεμα για την περίσταση που βρήκα μπροστά μου και το φοράω.

Φόρεσα αυτά ⬇

Κατεβαίνω κάτω στο σαλόνι για να ψάξω τον Σωτήρη αλλά δεν είναι εκεί

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Κατεβαίνω κάτω στο σαλόνι για να ψάξω τον Σωτήρη αλλά δεν είναι εκεί. Πάω και στην κουζίνα και τον βρίσκω να καταβροχθιζει ένα τοστ με ζαμπόν και κασέρι.

Σ: Για που το έβαλες;
Ρ: Άλλαξα γνώμη μωρέ. Πάμε και εμείς στο κλαμπάκι;
Σ: Τώρα; Είναι 12:45.
Ρ: Έλα μωρέ! Βάλε ένα τζιν και μια μπλούζα να φύγουμε.
Σ: Δεν ξέρω ρε μωρό μου. Με κούρασες πολύ σήμερα.

Μου λέει με ένα πονηρό χαμόγελο και με πλησιάζει. Μου δίνει ένα πεταχτό και επιστρέφει πίσω στο τοστ του.

Άι λοβ γιου! [✓]Where stories live. Discover now