Κεφάλαιο 42

101 10 4
                                    

Θ: Είσαι έτοιμη για αυτό το βήμα;
Ρ: Ναι.
Θ: Σίγουρα;
Ρ: Ναι λέμε!

Καθώς πάω να σκίσω το περιτύλιγμα του προφυλακτικού μου το αρπάζει μέσα από τα χέρια και με κοιτάει με πονηρό χαμόγελο.

Λες να θέλει να το κάνουμε χωρίς προφυλακτικό και να αρχίσει να παίρνει αντισύλληψη;

Ρ: Εγώ θα στο φορέσω αυτό.

Πω τι κρίμα. Ήθελα πολύ να την νιώσω κανονικά.

Πάντως για παρθένα δεν είναι καθόλου ντροπαλή.

Έχω ξανά πάει άλλες τρεις φορές με παρθένα και οι τρεις ήταν πολύ ντροπαλές.

Μου κατεβάζει το παντελόνι και το μποξεράκι και στην φόρα βγαίνει ο Θωμάς junior.

Χαμογελάει και ενώ περιμένω να σκίσει το περιτύλιγμα και να μου το φορέσει, με την γλώσσα της γλύφει από πάνω μέχρι κάτω το μόριο μου και ύστερα το βάζει στο στόμα της.

Ωχ θεέ μου! Το κάνει τόσο καλά!

Είχε να με βάλει στο στόμα της από εκείνη την μέρα που έχασε το στοίχημα.

Κουνάει γρήγορα το κεφάλι της και με φέρνει σε μια τεράστια ηδονή. Ρίχνω το κεφάλι μου προς τα πίσω και τότε με βγάζει από το στόμα της.

Σκίζει με τα δόντια το περιτύλιγμα του προφυλακτικού και με πια κίνηση μου το φοράει.

Εξπέρ μου βγήκε το κορίτσι μου.

Την ξαπλώνω ξανά στο κρεβάτι και την ανοίγω τα πόδια.

Η ανάσα της δεν τρέμει και αυτό μου φαίνεται περίεργο. Οι προηγούμενες παρθένες έτρεμαν εάν το ψάρι.

Πλησιάζω το μικρό Θωμά στην περιοχή της και τον ακουμπάω πάνω της πριν τον βάλω μέσα της.

Ρ: Θωμά τελείωνε αν είναι να το κάνεις καν' το!

Και ανυπόμονη!

Αφού το μωρό μου ήθελε τόσο πολύ να χάσει την παρθενιά της χωρίς δεύτερη σκέψη μπήκα μέσα της και η Ρόζα έβγαλε έναν δυνατό οργασμό.

Μπαίνω έβγαινα αργά και αισθησιακά. Η Ρόζα όλη την ώρα έβγαζε οργασμούς για αυτό και εγώ για να μην ακούσουμε σε όλη την γειτονιά κάλυψα το στόμα της με τα χείλια μου και την φιλούσα.

Μέσα στο φιλί έβγαζε μουγκριτά και αυτό με έκανε να αυξήσω τον ρυθμό.

Τα νύχια της σκαλοσαν στην πλάτη μου και γρατζουνούσε δυνατά.

Άι λοβ γιου! [✓]Where stories live. Discover now