Κεφάλαιο 29

99 12 5
                                    

Πάω πίσω στην παρέα και κάθονται όλοι μαζί σε έναν κύκλο κάτω στην άμμο πίνοντας μπύρες.

Όλη μέσα στην χαρά και στα γέλια παρατηρούν την ύπαρξη μου και σταματάνε να μιλάνε.

Γ: Ρόζα; Θα κάτσεις μαζί μας;
Ρ: Τι κάνετε εκεί κάτω;
Τ: Παίζουμε θάρρος ή αλήθεια. Θα παίξεις;
Ρ: Δεν ξέρω ρε παιδιά...
Λ: Έλα! Περνάμε ωραία!

Με διακόπτει η Λένα πάνω που ήμουν έτοιμη να πω τον λόγο που δεν είμαι σίγουρη για το αν θέλω να παίξω.

Αν την ώρα της αλήθειας ρωτήσουν κάτι πολύ προσωπικό;

Θα πεις ψέματα!

Να παραβιασω τους κανόνες δηλαδή;

Εδώ παραβιάζεις την σχέση σου με τον Σωτήρη αυτό σε πείραξε;

Καλά έχεις δίκιο. Θα πω ψέμματα.

Έτσι σε θέλω! Διαβολάκι!

Ρ: Οκέυ! Μέσα.
Χ: Κάτσε δίπλα στην Ζωή.

Μπαίνω και εγώ μέσα στον κύκλο και μόλις βολεύομαι έρχεται και ο Σωτήρης στην παρέα.

Μια χαρά ήταν εκεί!

Καλά δεν χρειάζεται να σας εξηγήσω ότι τα παιδιά τον πρότειναν να παίξει μαζί μας θάρρος ή αλήθεια και ο Σωτήρης δέχτηκε χωρίς δεύτερη σκέψη.

Μόλις το έκανες

Εννοούσα να γράψω την συζήτηση ολίγον δευτερολέπτων που είχαν.

Κορίτσι μου βιβλίο στο wattpad γράφεις! Πρέπει να γράφεις λεπτομέρειες!

Αν θες πάνε γράψε εσύ ένα βιβλίο με λεπτομέρειες! Εγώ στο δικό μου βιβλίο γράφω ότι θέλω!

Χα! Σε τάποσα φωνούλα!

Κάθεται και ο Σωτήρης στον κύκλο και το παιχνίδι ξεκινά.

Ζ: Θωμά θάρρος ή αλήθεια.
Θ: Για να μπούμε κατευθείαν στο ψητό, θα πω θάρρος.
Ζ: Πάνε στον κυριούλη εκεί δίπλα και ρώτα τον αν έχει προφυλακτικό να σου δανείσει.

Του λέει και του δείχνει ένα γερό που κάθεται πάρα δίπλα με την γυναίκα του.

Ο Θωμάς αφού το σκεφτεί λίγο σηκώνεται και κατευθύνεται στο κυριούλη.

Θωμάς POV

Η αλήθεια είναι ότι περίμενα να με πεί κάτι του τύπου, να την φιλήσω μπροστά σε όλη την παρέα αλλά ευτυχώς για εμένα δεν το έκανε.

Άι λοβ γιου! [✓]Where stories live. Discover now