Κεφάλαιο 6

135 11 2
                                    

Ρ: Τι θες εσύ εδώ;
Σ: Για εσένα ήρθα!
Ρ: Που ήξερες ότι θα έρθω Κοζάνη;
Σ: Άμα θες όλα τα βρίσκεις.

Γιατί ήρθε μέχρι εδώ; Δεν καταλαβαίνει ότι δεν θέλω να τα ξανά βρούμε; Γαμώτο! Τον θέλω ακόμα αλλά...

Αλλά δεν μπορώ! Με πλήγωσε. Με απάτησε. Το γυαλί έχει σπάσει και δεν ξανά κολλάει. Έτσι δεν λένε; Αλλά εγώ; Θα το ξανά κολλήσω; Η θα κάνω βλακεία.

Σ: Ρόζα κοίτα με.

Λέει και με πλησιάζει. Σηκώνει με το δάχτυλο του το σαγόνι μου για να τον κοιτάω στα μάτια.

Σ: Ξέρω πως σου είναι δύσκολο να με συγχωρέσεις. Αλλά το έχω μετανιώσει πίκρα. Όταν έφυγες εκείνη την μέρα από το σπίτι αφήνοντας με μόνο κατάλαβα πόσο πολύ σε θέλω και πως έκανα λάθος.
Ρ: Δεν ήσουν μόνος. Είχες και την Ιωάννα στο κρεβάτι σου γυμνή.

Λέω και ο τόνος της φωνής μου είναι χαμηλός.

Σ: Εγώ ένιωθα μόνος χωρίς εσένα. Ξες τι έκανα όταν έφυγες;
Ρ: Πηγές για δεύτερο γύρο με την Ιωάννα;
Σ: Αν και θα μπορούσα να τόνος κάνω δεν το έκανα. Τι έδιωξα με τον χειρότερο τρόπο. Την έδωσα τα ρούχα στο χέρι και την έδιωξα.
Ρ: Αλήθεια λες;
Σ: Ναι. Αν δεν με πιστεύεις... Με το δίκιο σου. Σε φλόμωσα στο ψέμα. Θέλω να ξανά είμαστε μαζί.

Μένω σκεπτηκή κοιτώντας το πάτωμα αλλά ο Σωτήρης διακόπτει τις σκέψεις μου και πιάνει τα μάγουλα μου.

Σ: Δεν θέλω να με απαντήσεις τώρα. Μπορείς αν θες και αύριο ή και την άλλη εβδομάδα. Ακόμα και σε ένα μήνα! Θα σε περιμένω!

Νευω καταφατικα και μου δίνει ένα τρυφερό φιλί στο στόμα. Καιρό είχα να νιώσω τα χείλια του.

Πάει να φύγει αλλά πριν κλείσει την πόρτα γυρνάει και φωνάζει το όνομα μου. Τον κοιτάω στα μάτια και τότε λέει.

Σ: Οπότε με χρειαστείς, ότι ώρα και να είναι,  πάρε με τηλέφωνο ή στείλε μου μήνυμα. Θα σε βοηθήσω ακόμα και αν είναι γκομενικό.

Μου κλείνει το μάτι και φεύγει.

Η ώρα είναι 4 και μισή και πεινάω ακόμα! Επειδή βαριέμαι να κάνω μακαρόνια αρπάζω δύο φέτες ψωμί, μερέντα, κάνω ένα σάντουιτς και το τρώω.

Χορτάτη πλέον ανεβαίνω στο δωμάτιο μου και κάθομαι να ξεκουραστώ.

Με παίρνει ο ύπνος με την σκέψη του Σωτήρη να μου λέει εκείνα τα λόγια που είπε πριν μια ώρα.

Άι λοβ γιου! [✓]Where stories live. Discover now