...νιώθω τα χείλια του να ακουμπάνε τα δικά μου. Είναι τόσο απαλά και τόσο δροσερά από την βότκα. Δαγκώνει το κάτω χείλος μου και ζητάει πρόσβαση στο στόμα μου. Έτσι και εγώ ανοίγω περισσότερο το στόμα μου και η γλώσσα του χορεύει με την δική μου.
Ξαφνικά τα υπέροχα χείλια του δεν ακουμπάνε τα δικά μου και συνειδητοποιώ ότι έκοψε το φιλί.
Θ: Συγγνώμη.
Ρ: Δ-δεν πειράζει.Δεν το πιστεύω! Πάλι τραβλίζω!
Θ: Πρέπει να φύγεις!
Ρ: Τι; Γιατί;
Θ: Έτσι! Φύγε!Κάθομαι και τον κοιτάω. Τι στον διαόλο συμβαίνει μαζί του; Πρώτα με φιλάει και τώρα με διώχνει;
Θ: ΦΎΓΕ!
Ο τόνος της φωνής του δυνατός και με τον δείκτη του χεριού του δείχνει την πόρτα.
Αρπάζω τα ρούχα μου και τα φοράω τσάκα τσάκα γιατί τόση ώρα βρισκόμουν γυμνή. Το ίδιο και αυτός. Φεύγω νευριασμενη και κλείνω δυνατά την πόρτα.
Κατεβαίνω τα σκαλιά ελπίζοντας ότι θα γυρίσει πίσω και θα το μετανιώσει. Αλλά τίποτα. Φεύγω και τρέχω στο σπίτι που πάλι καλά βρίσκεται απέναντι γιατί δεν με βαστάν τα πόδια μου.
Μπαίνω στο σπίτι με δάκρυα στα πόδια και το σώμα μου κολλάει στην πόρτα και σιγά σιγά κατεβαίνω ουρλιαζοντας από στεναχώρια και θυμό.
Γαμώτο! Τελικά είμαι ερωτευμένη μαζί του. Έρωτας με την πρώτη ματιά που λένε! Γιατί να μου το κάνει αυτό;
Θωμάς POV
Γαμώτο έκανα μεγάλο λάθος. Έπρεπε να της το πω! Μου αρέσεις Ρόζα! Αυτό έπρεπε να πω! Όχι να την διώξω. Και με τον χειρότερο τρόπο μάλιστα!
Πρέπει να της μιλήσω! Να της πω την αλήθεια! Επιτέλους μετά από τόσες μέρες παραδόθηκε. Καλά νταξει! Δύο μέρες ήταν μόνο αλλά εμένα με φάνηκαν περισσότερες.
Γιατί μαζί της δεν θέλω να κάνω απλός σεξ. Θέλω να κάνω έρωτα. Ποτέ δεν έχω ερωτευτεί κοπέλα και μάλιστα με την πρώτη ματιά!
Αύριο θα της μιλήσω! Το πήρα απόφαση.
Ρόζας POV
Αφού έχω ηρεμήσει από το κλάμα ψάχνω την Λένα στο σπίτι γιατί μου φαινόταν περίεργο που τόση ώρα δεν εμφανίστηκε.
Βου Βου
Το κινητό μου δονείται και το βγάζω από την τσέπη της φούστας.
YOU ARE READING
Άι λοβ γιου! [✓]
FanfictionΗ Ρόζα ένα κορίτσι από την Θεσσαλονίκη μετακομίζει μαζί με την κολλητή της φίλη, Λένα σε άλλη πόλη μακριά από τους γονείς τους. Εκεί γνωρίζει τον Θωμά όπου από την αρχή της γνωριμίας τους έχουν μια διαφορετική σχέση. Ανάμεσα τους θα μπει ο πρώην της...