Κεφάλαιο 43

86 8 19
                                    

Ρ: Ααα αυτό εννοείς; Σιγά καλε πως κάνεις έτσι;

Λέω όσο πιο ψύχραιμη μπορώ.

Θ: Τι πως κάνω έτσι ρε Ρόζα δεν είναι φυσιολογικά πράγματα αυτά.
Ρ: Εντάξει μπορεί να είναι κάτι γυναικολογικό.
Θ: Τι εννοείς ότι μπορεί να έχει πρόβλημα ο οργανισμός σου;
Ρ: Αντε καλέ πρόβλημα! Είπα εγώ πρόβλημα;
Θ: Όχι άλλα αυτο εννοούσες.
Ρ: Λάθος κατάλαβες τότε.
Θ: Ωραία και τότε τι πρέπει να κάνουμε; Γιατί το να ξεπαρθενιάστικες και να μην έτρεξε αίμα φυσιολογικό δεν είναι και με ανησυχεί. Απορώ πως δεν ανησυχεί και εσένα.
Ρ: Πειράζει που τα παίρνω πιο ψύχραιμα τα πράγματα; Στο κάτω κάτω δεν βοηθάει αν και οι δύο είμαστε πανικοβλητοι.
Θ: Ναι έχεις δίκιο. Εγώ λέω να πάμε σε γυναικολόγο.

Γκλουπ!! Αντααααα!! Δεν μπορώ να πω ναι. Αλλά δεν μπορώ και να το αποφύγω. Φυσικό είναι να το θεωρεί αφύσικο. Θα πω ναι και ότι γίνει.

Ρ: Καλή ιδέα αυτή αγάπη μου. Πολύ καλή! Απορώ πως την σκέφτηκες.
Θ: Γιατί με θεωρείς ηλίθιο; Το πιο λογικό είναι να κάνουμε αυτό.
Ρ: Όχι! Σε είπα εγώ ηλίθιο; Απλός  επειδή είσαι αγόρι και δεν χαμπαριάζετε από αυτά εσείς τα αγόρια για αυτό.
Θ: Ε δεν είναι και η πρώτη φορά που πηγαίνω με παρθένα. Όταν μια κοπέλα χάνει την παρθενιά της έτσι και αλλιώς πρέπει να επισκεφτεί γυναικολόγο.

Ξέρει όλα αυτά ο Θωμάς; Και δεν του το είχα. Αλλά θα μου πεις ο Θωμάς είναι καλός σε αυτό το σπορ γιατί να μην γνωρίζει;

Ρ: Το ξέρω αυτό.
Θ: Ωραία. Ντύσου και πάμε.
Ρ: Πε-περιμενε! Που πάμε;
Θ: Στον γυναικολόγο.
Ρ: Τώρα;
Θ: Ναι.
Ρ: Και με τι ρούχα θα πάω ρε παιδι μου με τα χθεσινά; Θα πάω σπίτι, θα κάνω ένα μπάνιο και θα βάλω καθαρά ρούχα.
Θ: Φφφ καλά.

Πάλι καλά όσο περισσότερο αργήσουμε, τόσο περισσότερο κόσμο θα έχει. Και όσο περισσότερο κόσμο θα έχει, τόσο αργότερα θα το μάθει. Και όσο αργότερα θα το μάθει, τόσο το καλύτερο.

Μας τα έκανες παστίτσιο τελείωνε! Τόσο και τόσο!

...

Το κινητό μου δονείται και το παίρνω στα χέρια μου για να το απαντήσω.

Ο Θωμάς είναι.

Ρ: Ναι;
Θ: Μωρό μου είσαι έτοιμη;
Ρ: Ναι τώρα!
Θ: Αντε ρε μωρό μου δύο ώρες. Στις 11 έφυγες από το σπίτι και έχει πάει σχεδόν 13:00 η ώρα!
Ρ: Τώρα τελειώνω βάζω παπούτσια.
Θ: Ωραία σε ένα λεπτό θα είμαι εκεί.

Άι λοβ γιου! [✓]Where stories live. Discover now