(y/n)'s POV
Neděle, 10:00
Dneska večer se vrací mamka od přítele, tak jsem se rozhodla poklidit dům. Měla jsem ze všeho smíšené pocity a po dlooouhém přemýšlení jsem došla k závěru, že mi Jordan už nemá co dát, akorát ode mě všechno hezký bere. Už mě nedělá šťastnou a jeho chování poslední dobou je taky špatný. Ani nemám pocit, že by mi rozuměl. Rozhodla jsem se s ním rozejít, nechtěla jsem mu to psát přes smsku, tak jsem mu zavolala a zeptala se ho, jestli by mohl ve 4 přijít. Souhlasil.
_
13:00
Měla jsem ještě dost času než Jordan přijde a tak jsem se rozhodla jít k Sadie a vrátit jí její oblečení, které jsem si půjčila.
_
Zazvonila jsem a po chvilince mi Sadie otevřela, byla celá rozesmátá, jako vždy.
Vrátila jsem jí věci a byla jsem na odchodu. Zastavila mě a zeptala se, jestli nechci jít na chvíli dovnitř.
"Ne, promiň, třeba jindy, dneska se všechno změní" mrkla jsem na ní a odešla jsem.
_
16:00
Byla jsem nervózní, ale přitom jsem byla ráda, že se mi konečně po tom všem uleví.
Zvonek zazvonil a já šla otevřít. Pozvala jsem Jordana dovnitř a šli jsme si sednout do obýváku na gauč.
"Chtěla bych si s tebou promluvit" řekla jsem
"No, tak mluv" odpověděl.
Řekla jsem mu všechno, jak se cítím a jak si myslím, že bude lepší, když budeme kamarádi.
"Ty se se mnou rozcházíš?" Zasmál se Jordan
"Jo" sklopila jsem hlavu
"To je kvůli tomu novýmu, žejo?" Naštval se
"Ne, Jordane. Je to kvůli tobě!" Odpověděla jsem.
"Tak hele, se mnou nikdo vyjebávat nebude. Budeš dál dělat všechno co ti řeknu, nebo se ti to dost hnusně vymstí." Řekl přičemž se ke mně přiblížil a šel z něj opravdu strach.
"Vypadni" řekla jsem vystrašeně se slzama v očích.
"Odejdu a celá škola bude mít tohle" vyndal telefon z kapsy a začal ukazovat moje nahý fotky.
"To neuděláš" vzlykala jsem
"Neudělám, když uděláš něco ty" zasmál se a naznačil to, že se s ním mám vyspat.
"Co se s tebou stalo?! Proč tohle děláš?" nechápala jsem.
"Už mlč" dal mi ruku přes pusu a začal mi sahat do kalhotek. Snažila jsem se bránit, ale nešlo to. Po chvíli mi sundal kalhoty a roztrhal tričko. Brečela jsem a on vzdychal. Bolelo to. Nebylo to jako předtím, nebyla tam láska, vášeň, nic. Asi po 15 minutách se udělal. Naštěstí ne do mě. Oblékl se a řekl mi "tak co? Budeš mě poslouchat nebo každej uvidí tvý nudes?" Smál se.
Brečela jsem a byla jsem zticha.
"Nikomu o tomhle neřekneš a doufej, že už tě neuvidim s tou skupinkou debilů" řekl a odešel.
Brečela jsem. Celou dobu jsem jen brečela.
_
Později večer
Slyšela jsem, jak mamka odemyká dveře, šla jsem jí přivítat.
"(Y/n) zlato, co se děje? Tys brečela?" Zeptala se starostilvě
"Jo, koukala jsem na film a byl fakt dost smutnej." Lhala jsem
"Ty jsi trdlo" zasmála se mamka.
Chvíli jsme si povídali a já pak řekla, že mi není moc dobře a že si už půjdu lehnout.
_
Nemohla jsem spát. Furt jsem to viděla před očima. Bylo mi na zvracení. Všechno se mi hroutilo. Byla jsem na dně. Co mám teď dělat? Nechat se ponížit svýma nahýma fotkama před každým, koho znám a nebo se mám nechat šikanovat od svýho expřítele?
Ubrečela jsem se ke spánku..
ČTEŠ
PASSION
Fiksi RemajaPříběh o (y/n) a Finnovi. Láska. Drama. Bolest. Přátelství. Jen zkouším psát a doufám, že se vám příběh zalíbí. (y/n) je tichá dívka ze střední, má přítele, kterého je nucena milovat a rodinu, kterou skoro nevidí, všechno se změní, když jí kamarád...