Asi po 5 minutách čekání otevřela dveře velice pohledná dáma.
Šla směrem k nám a my jsme se postavily.
"Ahoj Kate, ráda tě vidím" usmála se na mámu a otočila se na mě.
"Ty musíš být (y/n)" řekla a podala mi ruku.
"Ano, těší mě"
"Tak můžeš jít dál, mamka má teď hodinu čas tak kdyžtak tady vedle je malinká kavárna." Řekla, já se rozloučila s mamkou a šli jsme k ní do kanceláře.
Vypadalo to tam skvěle. Všechno bylo hnědo-bílé a stěny byly prosklené. Uprostřed bylo kožené křeslo a naproti němu kožený gauč.
"Posaď se" řekla a ukázala na gauč.
Sedla si naproti mě, vzala si diář do ruky a zeptala se "Určitě spolu budeme mít víc hodin, jaký den a v kolik ti vyhovuje sem chodit?"
"Ehm, no, můžu třeba každé úterý ve 4?" Řekla jsem.
"Super" usmála se a odložila diář.
"Tak začneme. Ahoj, já jsem Karine." Řekla a opět mi podala ruku.
"Ahoj, (y/n)."
"Jestli ti to nevadí, budeme si tykat, přijde mi to osobnější. Takže (y/n) řekni mi, proč si se vůbec rozhodla za mnou přijít."
Řekla jsem jí můj příběh, ale pozměnila jsem jména. Úplně jsem si je vymyslela a některé věci jsem taky nezmínila.
Karine si zapisovala do notesu důležité poznatky a ptala se mě na různé otázky.
Povídali jsme si a hodina uběhla velice rychle. Na konci hodiny mi poradila, ať se co nejdříve snažím dostat zpět do normálního života, ať často relaxuju a dělám věci, co dělám ráda.
"Uvidíme se příští týden ve 4." Poznamenala a usmála se.
"Dobře, děkuju. Zatím naschle" řekla jsem a odešla jsem z místnosti.
_
Před budovou na mě čekala mamka. Nasedli jsme do auta a jeli jsme domů.
"Tak co?" Zvědavě se zeptala.
"Mami, byla to jen jedna hodina, cejtim se prakticky stejně. Ikdyž teď vím, jak se jakš takš dát do kupy." Řekla jsem a zasmála jsem se.Finn's POV škola
Je to už druhý den a ani jeden z nich neni ve škole. Utekli snad spolu někam?
Furt mám trochu vztek. Ne jen na ni. Na všechno. Na to, že jsem se nechal zmást a chvíli jsem se i zamilovával. Myslel jsem si, že je konečně jiná, že umí i poslouchat.
Kašlu na to. Měla pravdu. Bude lepší, když spolu nebudeme mluvit.
Možná měla Loren pravdu, asi bych za ní měl zajít.
ČTEŠ
PASSION
Teen FictionPříběh o (y/n) a Finnovi. Láska. Drama. Bolest. Přátelství. Jen zkouším psát a doufám, že se vám příběh zalíbí. (y/n) je tichá dívka ze střední, má přítele, kterého je nucena milovat a rodinu, kterou skoro nevidí, všechno se změní, když jí kamarád...