Společne ti dva odcházeli šťastní uličkou. Všichni stáli a tleskali. Házeli kvítky a konfety.
Společně jsme pak všichni šli na svatební oběd do velké haly.
Tomase jsem ztratila z očí, jelikož jsme seděli u rodinného stolu.
Tátův i Neilův svědek pronesli přípitek a číšníci nám začali nosit jídla.
_
Všechno to uběhlo děsně rychle, oběd, focení, házení kytkou, gratulace atd.
Ani jsem se nenadála a byl večer.
Většina hostů se přesunula na rezervovanou zahradu hotelu.Tady už bylo v plánu jen to pořádně zapít.
Dvojčata s Neilovýma rodičema už odjeli, odjelo i hodně dalších starších dětí s dětma.
Všichni se dali do pití.
Mamka se tam seznámila s nějakýma tátovýma kámoškama a zdálo se, že se dost baví.
Byla jsem tam trošku ztracená, jelikož jsem tam nikoho neznala.
_
Seděla jsem a koukala jsem do telefonu, najednou jsem viděla, jak ke mně někdo přichází. Ignorovala jsem to.
"Přijedeš z druhý půlky světa a ani nepozdravíš?" Řekl hlas nademnou.
Podívala jsem se nahoru a předemnou stál Tomas.
Zvedla jsem se a skočila na něj.
Pevně jsme se objímali a smáli jsme se.
"Promiň, když ty ses mi pak nějak ztratil." Usmála jsem se a koukala jsem mu do očí. Pořád v objetí.
Koukali jsme na sebe a pak jsme se rychle pustili.
"Tak si dáme panáka na přivítanou ne?" Nabídnul a šli jsme k venkovnímu baru.
Tomas objednal panáka čehosi a přiťukli jsme si.
"Chybělas mi." Řekl smutně.
"I ty mně.." usmála jsem se.
_
Chvíli jsme seděli na baru a povídali jsme si. Mluvili jsme o všem. Co je nového a tak.
"Nepůjdem se projít?" Zeptal se už po několika panácích.
Souhlasila jsem a vyšli jsme.
Došli jsme ke dvěma houpačkám a sedli jsme si na ně.
Začali jsme se pohupovat a koukali jsme se přitom na hvězdy.
Tomas se na mě kouknul
"(Y/n)" řekl
Podívala jsem se na něj a on měl na tváři velice smutný výraz.
Začal se ke mně přibližovat. Chtěl mě políbit.
"Tomasi." Řekla jsem přičemž jsem mu dala ruku na hrudník a mírným odstrčením mu naznačila, ať to nedělá.
Bylo vidět, že se cítí trapně.
"Promiň. To ta tequilla nebo já nevim." Omlouval se.
"Tomasi. Mrzí mě to. Mrzí mě, že ti takhle dokola lámu srdce, ale momentálně jsem vážně šťastná.. ve Vancouveru s Finnem. Musíš se posunout dál.." řekla jsem mu.
"Já vim. Je to ale těžší, než si myslíš.." odpověděl se sklopenou hlavou.
"Pojď. Jdem se opít. Dneska už žádný deep talks." Zasmála jsem se a šla jsem směrem zpátky k místu konání. Tomas mě následoval.
_
Celou noc jsme protancovali a propili. Tomas se seznámil s mojí mamkou a už na mě nic nezkoušel.
_
V noci mě šel doprovodit na hotelový pokoj. Už jsme stáli u dveří a loučili jsme se.
Otevírala jsem dveře a on mě zastavil.
"(Y/n), děkuju." Řekl
Koukala jsem na něj nechápavě.
"Děkuju, žes mi otevřela oči. Jsi skvělá holka a chci, abys byla šťastná, proto ti to s Finnem přeju. Věřim, že i já si někdy najdu někoho s kým budu tak šťastný, jako ty s ním. Dnešek jsem si užil."
Řekl a objal mě.Tomas's POV
Zavřela dveře od hotelového pokoje a já stál sám na chodbě.
Je těžké opustit někoho, na kom vám tolik záleží.
Měl jsme pocit, že to byla láska.. ale to by to muselo být oboustranné.. že?
ČTEŠ
PASSION
Teen FictionPříběh o (y/n) a Finnovi. Láska. Drama. Bolest. Přátelství. Jen zkouším psát a doufám, že se vám příběh zalíbí. (y/n) je tichá dívka ze střední, má přítele, kterého je nucena milovat a rodinu, kterou skoro nevidí, všechno se změní, když jí kamarád...