16.

852 62 3
                                    

Jordan spal jako zabitej. Posadila jsem ho na gauč a začala jsem ho svlíkat.
"Tohle nepotřebuju vidět." Řekl táta a odešel do kuchyně. Sundat mu mikinu a triko bylo snadný, ale sundat mu džíny bylo peklo. Když s váma člověk nespolupracuje, je vážně těžkej.
Po několika minutách by svlečenej úplně celej. Vzala jsem jeho telefon a vymazala svoje nahé fotky. Vím, že je má určitě někde uložené a tak jsem ho pro jistotu nafotila nahého svým telefonem. Takhle už si ty moje rozeslat netroufne, jeho uhm basketbalista neni tak velkej, jak všude říká.
Trvalo mi dalších několik minut, abych ho oblíkla. Když byl oblečený, vzala jsem mu klíčky od jeho auta. Táta mi pomohl ho zvednout a odnesl ho na zadní sedačky Jordanova auta. Byli jsme oba s tátou šíleně nervózní. Táta si půjčil mámino pracovní auto a já si sedla za volant Jordanova auta. Řidičák už mám a neřídím překvapivě špatně.
Jeli jsme k místnímu jezeru, kam nikdo moc nechodí. Hlavně ne takhle v noci.
_
Dojeli jsme na místo. Táta vyndal Jordana z auta a opřel ho o strom. Jezero je uprostřed lesa, takže si to umíte představit.
Vyndala jsem z Jordanova auta nějaké věci a koukla jsem na tátu.
"Můžem" řekla jsem.
Oba jsme si stoupli za Jordanovu černou audinu a roztlačili jsme ji směrem k jezeru.
Tlačili jsme to auto docela daleko. Pak jsme jen koukali na to, jak se jeho miláček potápí. Táta vzal telefon Jordanovi a napsal jeho otci sms ve které bylo:
"Tato sorry asi jsem to trochu přehnal s alkoholem a jaksi nevim kde mám auto"
Jeho táta je velkej nervák a tohle jen tak nevydejchá.
Táta vzal kapesníček a nalil na něj trochu tekutiny, aby Jordana vzbudil. (Nevím, čím se takhle lidi budí, ale vy určitě víte, co myslím. Budili tak i Willa ve ST2.)
Přiložil mu kapesník k nosu a Jordan začal kašlat. Táta se schoval za strom, o který byl J opřený.
"Co to? Kde to? Co se to kurva děje?" Řekl Jordan a byl totálně zmatený.
"Tohle je konec. Konec už všeho." Začala jsem křičet.
"Co? Kde to jsme?!" pořád byl zmatený.
"Jaký to je? Když jsi ty teď ten slabší?" ptala jsem se ho.
"O co ti jde?! Měli jsme bejt už dávno u Petera."
"O co mi jde? Jde mi o to, abys alespoň na chvíli zažil to, co já zažívala několik měsíců s tebou. Chci aby ses psychicky zhroutil, abys zažíval fyzickou bolest denně. Chci aby sis uvědomil, co se z tebe stalo! Chci abys přišel o každýho, kdo za tebou stojí. Ode dneška mě, mojí rodinu a mý přátele necháš na pokoji!" Zařvala jsem.
Jordan se smál. Vstal a zeptal se "Jinak co?"
Vytáhla jsem svůj telefon a ukázala jsem mu jeho nahou fotku.
Úsměv mu hned klesnul. Rozešel se naproti mně, ale táta ho zezadu chytil, vzal ho pod krkem a přitiskl ho ke stromu. Dusil ho a říkal mu "Ty hajzle špivanej, nebejt (y/n) tak už jsi dávno mrtvej. Ještě jednou na ní šáhneš a dopadneš mnohem hůř." Řekl táta a Jordan lapal po dechu.
"Nechci tě u ní vidět ani na 50m blízko, jakmile se dozvim, že ses k ní jenom přiblížil, tak skončíš a je mi jedno jestli si za tebe budu muset odsedět doživotí v base." Dořekl a pustil ho. Jordan ihned začal lapat po dechu.
S tátou jsme se rozešli k máminu autu.
"Jo a ještě něco jsem zapoměl." Řekl táta, otočil se zpět na Jordana a dal mu pěstí do obličeje.
Jordan si lehnul bolestí a my s tátou jsme běželi k autu. Táta si sedl za volant a rychle jsme odjeli.
"Dopíči" řekl táta a oddychl si.
"Mám z toho trochu špatnej pocit." Řekla jsem vystrašeně.
"Vůbec neměj. Tohle ti ta svině dělala měsíce."
"Myslíš si, že se to vrátí?" opravdu jsem měla strach, že se vrátí a bude to 100x horší.
"Nevrátí." Řekl táta s naprostou jistotou.
_
Dojeli jsme domů. Já šla do sprchy a furt jsem měla nějaké modřiny. V hlavě jsem slyšela jeho hlas "děvko, budeš dělat to, co řeknu já". V závěru jsem byla ráda, že jsme udělali to, co jsme udělali. I tak jsem ale celou noc nespala. Bála jsem se.

PASSIONKde žijí příběhy. Začni objevovat