60.

729 52 5
                                    

Doporučuji pustit. <3
Finn's POV
Nasedl jsem do auta a jel k malému rodinnému baráčku. Ano, jel jsem za (y/n).
Bylo to, jako kdyby mi spadl kámen ze srdce, měl jsem strašnou radost, že mám Natali z krku. Cestou jsem si nahlas zpíval písničky, celou dobu.
_
Po několika minutách jsem přijel k jejímu baráku a zazvonil u dveří. Nervozně jsem tam čekal, až dokud mi neotevřela její mamka.
''Um, dobrý den, je tu (y/n)?'' zeptal jsem se.
''Jojo, hned ti jí zavolám.'' usmívala se.
_
Za chvilinku přišla dolů (y/n). Měla na sobě velkou mikinu a tepláky. Vypadala roztomile.
''Ahoj. Co se děje?'' zeptala se.
''Je konec.'' smál jsem se. Chvíli jí to nedocházelo a pak jí to docvaklo.
''Počkej, jako fakt?'' jásala.
''Jo.'' řekl jsem jí, co jsem zrovna provedl Natali a jak bude muset platit za sakra drahou večeři.
Oba jsme se tomu smáli.
''Pojď dovnitř.'' pozvala mě dál.
''Já hned pojedu, jen jsem ti to chtěl říct.''
''Aha.. no tak dobře, tak teda asi ahoj.''
''Měj se.'' řekl jsem a odjel jsem domů.
_
(Y/n)'s POV
Šla jsem už spát a psali jsme si ve skupině Lovers not losers.
Finn tam všem oznámil, že s Natali už nechodí. Zdálo se, že z toho mají radost.
Pak jsem si vypnula upozornění a snažila jsem se usnout. Samozřejmě to nešlo a převalovala jsem se ze strany na stranu.
_
Už byla 1 hodina ráno a já pořád byla vzhůru. Vzala jsem si krabičku cigaret a oknem vylezla na střechu. Dá se tam sedět.
Koukala jsem na měsíc a kouřila. Potichu jsem si pustila písničky a jen jsem přemýšlela.
Najednou mi v pokoji začal brnět telefon.
Rychle jsem cigaretu típla a šla se kouknout, kdo mi píše.
Měla jsem tam několik zpráv od Finna.
''Spíš?'' atd.
_
Y:
Nespim, zrovna jsem byla kouřit.
F:
Já takyy.
Y:
Proč vůbec píšeš?
F:
Přemýšlel jsem. Celý tohle jsem prakticky dělal kvůli nám dvěma. Stejně i ty. Opustila si všechno v Londýně a jela si sem. Já opustil všechno tady a jel .. um k tobě domů?
No, co tím chci říct je to, že mi přijde jako kravina čekat zase další dobu, než budeme moct bejt spolu. Ani nevíme, co se za tu dobu může stát. Myslim, že bychom si měli užívat každou minutu, co spolu můžeme mít a dál si nehrát na to, jak jeden k druhýmu nic necítíme. Naposledy jsem k tobě takhle upřímnej byl, když jsem ti opilej volal. Chtěl bych začít znova, chtěl bych vedle tebe usínat a chtěl bych tě milovat.
_
Přečetla jsem si to. Oblékla jsem se a běžela k Finnovi domů. Nechtěla jsem mu psát, musela jsem ho vidět.
Utíkala jsem nočními ulicemi. Utíkala jsem rychle.
Zatočila jsem k Finnovi a vytáčela jsem jeho číslo.
''..No?'' ozvalo se.
''Pojď dolů.'' řekla jsem.
Viděla jsem, jak se v jeho pokoji rozsvítilo a za chvíli z hlavních dveří vyšel Finn.
Přišla jsem k němu a políbila jsem ho. Byl to dlouhý, krásný polibek.

PASSIONKde žijí příběhy. Začni objevovat