15.

872 52 0
                                    

"Čau kotě" řekl oplzle Jordan a vešel do baráku.
"Tak kde to vázne" přejel mé tělo pohledem a olíznul si ret.
"Nedáme si nejdřív trochu vína?" Nabídla jsem mu.
"Sem s tim" odpověděl a šel si sednout na gauč do obýváku. Já mezitím šla do kuchyně pro víno.
Podívala jsem se, jestli na mě Jordan nekouká. Nekoukal, seděl na gauči a dělal něco na telefonu.
Vyndala jsem dvě skleničky a do jedné jsem dala prášky na spaní. Nevěděla jsem, kolik jich tam mám dát, je mi jasný, že si člověk má brát jeden, ale chtěla jsem, aby usnul rychle a na dlouho, dala jsem tam tedy 3. Zalila jsem obě sklenice vínem a v jedné ze skleniček se prášky ihned rozpustily, svojí sklenku jsem vzala do pravé ruky. Cestou do obýváku jsem si pořád opakovala "pravá,pravá,pravá" abych to nespletla.
Přišla jsem ke gauči a na stůl dala jednu sklenici, tu správnou jsem si držela a naznačila jsem přípitek. Jordan vzal sklenici a ťukli jsme si, vypil to na ex, já si jen srkla.
Položil sklenici na stůl a začal na mě sahat.

Finn's POV
Nemohl jsem to takhle nechat. Pokud má (y/n) fakt něco v plánu, tak to podle mě nedopadne dobře. Zajdu za ní domů. Pokusím se jí to rozmluvit. Pořádně se jí omluvím a pomůžu jí, dostat toho hajzla pryč.
_
Šel jsem cestou k jejímu baráku a po cestě jsem se ještě stavil v malém obchůdku nedaleko jejího domu. Prodávali tam růže, nevypadaly teda nějak extra, ale hezký byly. Koupil jsem jí 3. Jednu za to, že jsem vyzradil její tajemství. Druhou za to, že jsem jí měl opravdu pomoct. A třetí za to, že jsem někdy fakt hroznej kámoš.
_
Už jsem se blížil k jejímu baráku. Viděl sem, že je před ním zaparkované Jordanovo auto. Začal jsem utíkat, jelikož jsem věděl, že jestli jsou teď sami doma, tak je v nesnázích.
Ještě než jsem doběhl k hlavním dveřím, zarazilo mě to, co jsem viděl skrze okno.
Byla už docela tma, takže vidět lidem do oken šlo vážně snadno.
Seděla na gauči s Jordanem, měla v ruce sklenku vína a líbali se. Nevypadalo to, že by jí ubližoval a nevypadalo to ani tak, že by se jí to nelíbilo. Dostal jsem vztek, hlavou mi běželo milion myšlenek. Vymyslela si to snad jen proto, aby mě dostala od Loren? Chtěla bejt zajímavá? Nebo se prostě ti dva usmířili?
Hodil jsem růžema o zem a šel jsem domů.

_
Jordan na mě začal sahat a já zpanikařila. Začala jsem ho líbat, musela jsem předstírat, že je to normální a že se mi to líbí, aby to nebylo nijak podezřelé.
Asi po minutě mi zazvonil telefon.
"Neber to" pošeptal Jordan.
"Jordane, volá táta, to musím vzít" řekla jsem.
Prokulil očima a naznačil mi, ať to teda vezmu.
"Ahoj tati" řekla jsem do telefonu a odešla jsem do kuchyně. Tenhle hovor byl samozřejmě naplánovaný. Táta mi volal z pokoje a já mu do telefonu říkala běžný věci, aby to vypadalo jako normální hovor. Snažila jsem se to natáhnout co nejvíc, aby Jordan usnul. Bála jsem se, že to nezabere, že prostě neusne.
Asi po 15 minutách jsem se vrátila do obýváku a Jordan ležel na gauči a spal. Zkoušela jsem mu mávat před obličejem a zkoušela jsem ho lehce budit. Ale nic. Prášky zabraly.
Došla jsem pro tátu, přišel do obýváku ke gauči a řekl "tak.. jdeme na to."

PASSIONKde žijí příběhy. Začni objevovat