13.0

739 39 30
                                    

Ik open mijn ogen door gespeel met mijn haren. Lachend open ik mijn ogen en pak Nala. 'Heb je me gewekt schoonheid?' Vraag ik en speel voor een tijdje met haar. Wat een schatje. Ik blijf even met haar liggen en sta dan gapend op. Ik loop naar Hichams kamer en klop eerst op de deur. 'Yes.' Hoor ik hem zeggen. Ik open de deur en zie hem op zijn bed zitten met zijn controller. 'Sinds wanneer klop je?' Vraagt hij. 'Sinds ik dat ene heb gezien.' Zeg ik en plof naast hem neer. 'Een boner is niks.' Lacht hij en drukt een kus op mijn wang. 'Yes it is.' Zeg ik en pak zijn controller af. 'Huwelijksnacht gaat erg worden op deze manier.' Zegt hij. 'Shut up.' Zeg ik en focus me op de tv. 'Ewa geef me aandacht dan.' Zegt hij en druk kusjes in mijn nek. 'Ik speel wat.' Zeg ik en negeer hem verder. 'Wesh ben je bang om over huwelijksnacht te praten?' Daagt hij me uit. 'We hebben 1 date gehad. Kalm aan.' Zeg ik en ga verder met het spel. Hij trekt de controller uit mijn handen en gooit hem op zijn kussen. 'Wat nu weer?' Lach ik. 'Gaan we nou verwaand doen? Zehma maar 1 date.' Zegt hij en buigt zich over me heen. Lachend kijk ik hem aan. 'Zied praat dan. Praat over huwelijksnacht.' Daagt hij me uit. 'Bitch please. Je weet dat ik niet shy ben.' Lach ik en duw hem van me af. 'Praat dan.' Gaat hij verder. 'Vraag maar raak.' Zeg ik en kijk hem afwachtend aan. 'Met of zonder condoom?' Vraagt hij. 'Zonder ik neem de pil. Wil nog geen kinderen.' Zeg ik straight. 'Skin to skin. Goed antwoord. Geen kids tho?' Zegt hij twijfelend. Ik kijk hem meteen aan. 'Nog niet nee. Eerst mijn school.' Zeg ik. 'Maar stel je alleen al voor onze kleine met die kleine van Amira.' Zegt hij zielig. 'Maar stel je alleen al voor mijn voet keihard tegen je ballen aan.' Zeg ik en kijk hem waarschuwend aan. 'Heks.' Zegt hij. Ik moet ervan lachen. 'Wat ga je aandoen die avond?' Vraagt hij verder. 'Aandoen? Seks is naakt toch?' Vraag ik en kijk hem raar aan. 'Ewa voorspel toch beetje.' Zegt hij lachend. 'Oke, oke. Rode, kanten lingerie.' Zeg ik. Hij kijkt me kwijlend aan. 'Je hebt wat kwijl.' Zeg ik en rol met mijn ogen. Hij moet lachen en kijkt me lang aan. 'Wat?' Vraag ik lachend. 'Ik zie het al voor me. Jij daarin. Holy freaking moly.' Zegt hij kwijlend. 'I know right. Ik ben fucking onweerstaanbaar.' Zeg ik lachend. 'You sure are.' Zegt hij kwijlend en buigt zich weer over me heen. Hij drukt kusjes in nek. 'Stop, stop.' Zeg ik lachend, want het kietelt nogal. Hij neemt afstand en kijkt me schuldig aan. 'Het spijt me ik wilde niks doen.' Zegt hij meteen. Ik kijk hem raar aan. 'Ik zei stop omdat je me kietelde. Kneus ik weet dat je niks bij me gaat doen.' Lach ik. Hij kijkt me nog geschrokken aan. 'Het spijt me. Ik had geen stop moeten roepen. Het kwam er verkeerd uit.' Zeg ik en streel zijn kaaklijn. 'Nee, nee zeg altijd stop. Ik wil nooit iets doen waar je, je niet goed bij voelt.' Zegt hij schattig. 'Geloof me als ik iets niet wil merk je het wel. En sowieso we kunnen niks doen. Ik heb m'n oma ondergoed aan remember?' Lach ik. Hij moet lachen en legt zijn hoofd tegen me aan. 'Ik hou van je loser.' Zeg ik zacht. Hij antwoordt niet. 'Wow ga je me nou laten hangen?' Vraag ik en sla hem op zijn achterhoofd. Hij moet hard lachen. 'Dacht al dat je dat zou zeggen.' 'Dacht je dat?' Vraag ik lachend en druk mijn lippen op de zijne. Ik kijk hem dan amuserend aan. 'Duivel.' Zegt hij en zoent me weer. 'Why?' Lach ik en weer af. 'Ik hou van je. Ik hou ook van jou.' Zegt hij en kijkt me goed aan. 'Al dat kleffe gedoe.' Zeg ik expres en rol met mijn ogen. Hij moet lachen en zoent me. 'Al dat kleffe gedoe.' Horen we dan. Ik neem afstand van Hicham en zie Amira samen met Nala de kamer inlopen. 'Nala!' Zeg ik blij en knuffel haar. 'En weg is alles.' Zucht Hicham. 'Niet zo stom.' Zeg ik en sla hem op zijn arm. Hij rolt met zijn ogen en aait Nala. 'Wat ben je toch een schatje.' Zeg ik en aai haar. Hicham drukt zijn lippen op de mijne en ik duw hem weg. 'Wegwezen ik speel met Nala.' Zeg ik. 'Oei.' Lacht Amira hem uit. 'Kop dicht jij.' Zegt hij. 'Zo boos.' Lacht ze. Chagrijnig gaat hij recht zitten. Ik kijk hem aan en rol met mijn ogen. Ik druk een kusje op zijn lippen, waardoor hij moet glimlachen. 'Easy.' Lach ik en speel verder met Nala.

Na het ontbijt hebben we besloten naar de stad te gaan. Amira en ik willen sowieso nog wat dingen kijken voor in de nieuwe babykamer. En Hicham gaat mee. Waarom weten we eigenlijk niet. Hicham is er op een of andere manier altijd wel bij. 'Zie je jezelf hier al mee lopen?' Vraag ik en loop naar een leuke beige kinderwagen. 'Omg kapot raar.' Lacht ze. 'Binnenkort jij ook. Als je nog kan lopen dan tho.' Zegt Hicham dan. Amira en ik kijken hem beide met een vies gezicht aan. Hij moet hard lachen. Amira rolt met haar ogen en kijk verder naar de kinderwagen. 'Snap je hem? Omdat ik zo'n grote lul heb.' Fluistert hij en plaatst zijn hand op mijn onderrug. 'Tuurlijk schatje.' Zeg ik en loop achter Amira aan. Ik kijk naar achteren en zie hem verward daar nog staan. Zo easy.

Terwijl we door de stad lopen wordt Hicham aangesproken door een meisje. Ik laat hem los en kijk haar vragend aan. 'Dat is vast een van zijn oude chicks. Dit wordt lachen.' Lacht Amira. Hicham kijkt haar chagrijnig aan en dan naar het meisje. 'Ken ik jou?' Vraagt hij. 'Oei pijnlijk.' Lacht Amira. Ik hou me lach in als ik naar ze kijk. 'Hoe bedoel je ken ik jou? Herken je me niet meer?' Vraagt ze boos. 'Ja herken je haar niet meer?' Vraag ik lachend. Hicham kijkt me chagrijnig aan. 'Nee je verward me vast met iemand anders.' Zegt Hicham dan. 'Jij heet Hicham toch?' Vraagt ze. 'Heet jij Hicham? Ik dacht dat je Imad heette! Je liegt elk meisje voor!' Zeg ik boos. 'Fucking fuckboys! En dan te bedenken dat ik nudes naar jou heb gestuurd!' Zegt ze en loopt boos weg. Amira en ik, wij gaan helemaal stuk. 'Niet grappig.' Zegt Hicham chagrijnig en loopt vooruit.

'Met wie praat jij?' Vraag ik als ik Hicham met iemand hoor praten. 'Niemand.' Zegt hij snel. Ik kijk hem fronsend aan en pak zijn mobiel van hem af. Ik zie mijn moeder op de videochat. 'Wait what? Waarom bel je met mijn moeder?' Vraag ik. 'Omdat ze gezellig is?' Zegt Hicham alsof ik dom ben en pakt de telefoon van me af. 'Wacht. Dus jij belt in je vrije tijd met mijn moeder?' Vraag ik en kijk hem raar aan. 'Ja wat?' Vraagt hij lachend. 'Oke dit is het raarste wat ik ooit heb gehoord. Waarom?' Vraag ik. 'No offense, maar je moeder is lauwer dan jou. We bellen al langer dan een paar dagen hoor. Denk elke week we een keertje.' Zegt hij serieus. Ik kijk hem met een open mond aan en hoor mijn moeder lachen. 'Ik ben weg hier. Jij bent een monster en jij mama, serieus?' Vraag ik en loop overdreven de kamer uit naar Amira. 'What's up?' Vraagt ze terwijl ze met Nala speelt. 'Hicham gaat vreemd met mijn moeder.' Zeg ik en plof op bed neer. 'Wacht wat?' Vraagt ze. 'Hij videobelt met mijn ma. Voor de plezier. Dit doen ze zeg maar vaker.' Zeg ik. Amira moet hard lachen. 'Te raar voor woorden.'

Love u like a friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu