22.0

591 44 16
                                    

'Yara lachen. Yara.' Zeg ik en probeer Yara te laten lachen. Amira heeft haar in haar armen en en ze dragen beide een dezelfde soort tuniekje. Ik maak honderden foto's en wissel dan Yara van kleding. Terwijl Amira zich omkleedt speel ik met Yara. Als ze eenmaal is gewisseld van kleding gaat de fotoshoot verder. Na de hele fotoshoot ploffen we op Amira's bed neer en zet ze Yara aan haar borst. Ik sta na even op en loop dan naar Hichams kamer. Ik ga op zijn stoel staan en pak de grote doos snoep van zijn kast af. Ik leg hem op mijn bureau en trek snoepend mijn shirt uit. Ik open zijn kast en pak er een Nike hoodie uit. Net als ik hem over mijn hoofd wil doen komt Hicham binnen. Ik gil en hij zet zijn handen voor zijn ogen. Snel trek ik zijn hoodie over mijn hoofd heen. 'Je kan kijken.' Zeg ik zacht en stop een snoepje in mijn mond. 'Ten eerste wauw. Ten tweede waarom eet je mijn geheime voorraad? En ten derde holy fucking moly.' Ik moet lachen en neem nog een snoepje. 'Mohiem ik kwam alleen voor mijn oplader.' Zegt hij en pakt zijn oplader van zijn bed. 'Waar ga je heen?' Vraag ik. 'Naar Ilias. We gaan naar de stad wat eten.' Zegt hij normaal. 'Hoe weet ik dat je niet naar de lounge gaat met Iliasa?' Zeg ik snel. 'Iliasa?' Lacht hij vragend. 'Ik kon geen meisjesnaam bedenken zo snel. Ugh kop dicht.' Zeg ik. 'Schattig.' Lacht hij en drukt een kus op mijn lippen. 'Hoe weet ik niet of je met een chick bent?' Vraag ik snel. 'Dat weet je niet.' Zegt hij en loopt de kamer uit. 'Stomme jongens.' Zeg ik hardop en neem nog wat snoep.

In mijn grijze joggingsbroek een een hoodie van Hicham loop ik over de boulevard met Amira en Yara in mijn armen. Amira wilde per se naar het strand. 'Mina kijk eens.' Zegt Amira dan. Ik negeer haar en speel verder met Yara. 'Mina!' Zegt ze ongeduldig. 'Wat nu weer?' Vraag ik en kijk op. 'Daar.' Zegt ze en draait mijn hoofd naar het strand. 'Ja geef maar.' Lacht ze terwijl ze aan het filmen is en pakt Yara van me over. Verderop zie ik Hicham op het strand staan omringd door rozenblaadjes, ballonnen en kaarsen. Ik loop erheen en kijk hem lachend aan. 'Zit niet in de lounge he.' Lacht hij. 'Nee inderdaad.' Lach ik en kijk hem verliefd aan. Hij ziet er zo goed uit in pak. 'Ik hou van je Yasmina. Het zou mijn een eer zijn om de rest van mijn leven te mogen delen met jou. Wil je met me trouwen?' Vraagt hij, gaat op zijn knieen en pakt een ring uit zijn jasje. Sprakeloos kijk ik hem aan. 'Zeg dan wat!' Zegt Amira ongeduldig. Ik kijk haar kort aan en spring dan lachend in Hichams armen. 'Ja, ja natuurlijk jij sukkel.' Zeg ik en zoen hem. 'En dit is niet geschikt voor de camera.' Zegt Amira dan. Lachend kijk ik Hicham aan. 'Een pak staat je goed.' Zeg ik verliefd. 'Wist wel dat je het zou waarderen. Ik heb een enorme kont hierin.' Zegt hij serieus. Beide moeten we lachen en ik zoen hem weer. Na even staan we op en knuffel ik blij Amira. 'Yallah geef m'n meisje.' Zegt Hicham en pakt Yara van Amira af. 'Jou meisje? Mijn meisje.' Zeg ik en kijk verliefd naar Yara. 'Wat een vrouw.' Zegt Hicham en kijkt me verliefd aan. 'Scan, scan.' Zeg ik en poseer als een model met mijn hand met de ring eraan goed in het zicht. Amira maakt lachend wat foto's en Hicham kijkt me lachend aan. 'Je kon me alleen wel doorgeven dat hij dit ging doen tho. Kijk hoe ik eruit zie.' Zeg ik lachend. 'Ja fucking goddelijk. Jou kont in die broek blijft het favoriete plaatje.' Zegt Hicham kwijlend. Amira rolt met haar ogen en pakt Yara af. 'Laten we wat gaan eten.' Zegt ze hongerig. 'Mee eens.' Zeg ik. 'Wat mijn vrouwtje maar wilt.' Zegt Hicham romantisch en pakt mijn hand. Verliefd kijk ik hem aan. 'Kots.' Mompelt Amira. Hicham en ik moeten van haar lachen. 'Love you.' Fluistert hij. 'Love you too.' Fluister ik lachend en druk een kort kusje op zijn lippen. 'Stop met me misselijk maken en loop door! Ik heb honger.' Zegt Amira ongeduldig. 'We komen al.' Lach ik en trek Hicham mee.

'De hele tijd he. Ik hou van jou, nee ik hou van jou. Ugh fucking misselijkmakend.' Gromt Amira boos tegen mijn moeder. We moeten allemaal lachen. 'Ik ga niet eens vragen of je ervan wist mama aangezien jullie beste maatjes zijn.' Zeg ik en kijk Hicham expres aan. 'Wat kan ik zeggen. We hebben een goede band.' Zegt Hicham en geeft een boks aan mijn moeder. 'Papa stop het!' Zeg ik lachend. Ik voel Hichams lippen tegen mijn haren aan en kijk hem aan. Hij is zo mooi. 'Doen ze het weer.' Zucht Jamal dan. 'Goed opgelet!' Zegt Amira en geeft hem een high five. Ik rol met mijn ogen. 'Jullie zijn gewoon jaloers.' Zegt Hicham en doet zijn arm om me heen. 'Papa mag ik van Yasmina's kamer een gamekamer maken?' Vraagt Jamal dan. Mijn vader moet hard lachen. 'Doe niet zo fucking hatelijk!' Zeg ik boos. 'Nee eigenlijk een gamekamer zou wel lauw voor hem zijn Mina.' Zegt Hicham dan. Ik kijk hem dodelijk aan. 'Al stil.' Zegt hij snel. 'Je leert snel.' Lacht mijn vader. Ik rol met mijn ogen en kijk dan naar Hicham. Ik moet automatisch lachen. Mijn mooie verloofde. Wauw.

Love u like a friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu