'En hoe staat het me?' Vraag ik en poseer met de kinderwagen voor Amira. 'Laat me deze naar Hicham sturen. Wedden dat hij gelijk een boner krijgt.' Lacht ze en maakt wat foto's van me. 'Je bent gek.' Lach ik. We maken een wandeling door de stad en gaan langs enkele winkels. Ik wacht met Yara terwijl Amira de rode jurk past die ik voor haar gekozen heb. 'Ik weet niet Mina. Sinds de zwangerschap ben ik zoveel aangekomen.' Zegt Amira onzeker. Ik bekijk haar goed. 'Het staat vet mooi hoe bedoel je? Hou op man!' Zeg ik en hype 'r op. Ze ziet er oprecht leuk uit. Ze besluit hem te halen en we gaan door naar de volgende winkel. Sinds Yara's geboorte is ze zo onzeker. Haar lichaam is veranderd en dat is logisch. Maar ze moet begrijpen dat ze bloedmooi was en nog is. Kon ik het haar maar laten inzien.
Na het shoppen heb ik besloten om naar de kapper te gaan. Een nieuw kapsel kan wonderen doen aan je zelfvertrouwen. Beide laten we ons haar knippen. Amira knipt alleen de puntjes en kleurt het in een lichtere tint bruin. Ik knip mijn haren tot mijn schouders en meteen zie ik de volume weer het oude worden. Nadat we beide onze haren hebben gedaan eten we wat in een restaurant en maken veel foto's. We zien er eenmaal fantastisch uit.
'Dus wat vind je?' Vraag ik en poseer als een model voor Hicham. 'En je ziet er nog sexier uit dan je al was. Wauw.' Zegt hij en kijkt me verliefd aan. Ik moet lachen en druk een kusje op zijn lippen. 'I love you.' Zeg ik en kijk hem verliefd aan. 'Ik hou ook van jou.' Zegt hij en legt zijn handen op mijn billen. 'Ik kots. Kots zeg ik jullie.' Zegt Amira die langs ons loopt met Yara. Hicham en ik moeten lachen. 'Oke ik moet Jamal naar voetbal brengen.' Zeg ik en druk een kusje op zijn lippen. 'Ik moet zo werken.' Zucht hij. 'Morgen datenight? Ik heb een fantastische nieuwe jurk gekocht en hij staat me heerlijk.' Zeg ik. 'Doen we lekkerding. Yallah kom dan breng ik je thuis.' Zegt hij en drukt een kusje op mijn lippen. Ik zeg gedag en loop dan naar zijn auto. Hij brengt me thuis en daar loop ik naar Jamals kamer. 'Yallah kleed je aan, we moeten naar voetbal remember?' Zeg ik. 'Wat is er met jou haren gebeurd?' Vraagt hij en kijkt me raar aan. 'Mooi he?' Vraag ik blij. 'Je lijkt op Dora alleen dikker.' Zegt hij. 'Kleed je nou aan stomme rotkind!' Zeg ik boos. 'Ja, ja ik kom zo.' Zegt hij en speelt verder. 'Als je niet op tijd klaar bent is het je eigen probleem.' Zeg ik en loop weg. Ik pak mijn laptop en loop naar beneden. Ik ga op de bank zitten en lees wat schoolwerk door.
Nadat Jamal klaar is met zijn voetbaltraining besluit ik met hem naar de gamehall te gaan. Hij wilde het zo graag en gek genoeg heb ik ja gezegd. Het is moeilijk nee te zeggen tegen hem terwijl hij eigenlijk enorm vervelend is. Na de gamehall ga ik ergens eten met Jamal en vertrekken we weer naar huis. Thuis aangekomen speelt Jamal verder Fortnite en help ik mijn moeder met koken.
Na het eten komt Hicham langs en spelen we een bordspel met ze alle. Hicham is zo goed met mijn familie. Misschien iets te goed. Ik kijk naar hem en glimlach. Ik wilde niet trouwen aangezien ik mannen haatte, maar hij moet me echt ten huwelijk gaan vragen. Ik wil met hem trouwen en met hem samenwonen. Ik kan niet wachten tot ik hem elke dag zie. Samen op vakanties gaan en gewoon de simpele dingen zoals samen boodschappen doen. Ik kan echt niet wachten. Het word fantastisch en dan nog niet eens gepraat over hoe onze kinderen eruit zouden zien.
JE LEEST
Love u like a friend
RomanceEen typisch verhaal over een jongen die gefriendzoned is door een meisje. Ze zeggen dat men nooit uit de friendzone kan komen?🤔