42.0

426 36 5
                                    

Pov Yasmina

Dansend en zingen samen met Amira doe ik mijn haren en maak er perfecte krullen van. Het lukt natuurlijk niet, wat niet erg is. Hicham kan me toch niet dumpen, we zijn getrouwd. Mijn make-up doet Amira lichtjes en naturel. Het loopt een beetje uit de hand door de contour, highlighter en ga zo maar door. Ik kijk in de spiegel en tja het is wat het is. 'Moest die rode lippenstift?' Lach ik en bewonder mezelf. 'Uh ja kijk hoe tering sexy je eruit ziet, geen dank nog.' Zegt Amira en rolt met haar ogen. Ik moet lachen en kijk nog even in de spiegel. 'Het is niet naturel, maar fuck hem. Honey je bent fucking mooi met en zonder. Dat weet hij, want jullie zijn getrouwd jonge.' Lacht ze. 'True, true.' Lach ik. 'Oke trek je oma ondergoed uit en dit aan.' Zegt ze en geeft me een setje aparte lingerie aan. 'Wat moet dit voorstellen?' Vraag ik en kijk er naar. Het is een normale zwarte, kanten bh, maar het slipje is van leer met een soort kettinkjes eraan. Het ziet er raar uit. 'Trek het aan. Dat is sexy.' Zegt en rolt met haar ogen. 'Wtf? En dit is geen oma ondergoed! Welke oma draagt er een string!' Zeg ik snel. 'Het zou je verbazen.' Zegt ze serieus. 'Hou op jonge.' Lach ik. 'Yallah kleed je om en roep me dan. Kom Yaar.' Zegt ze en tilt Yara op. Voor ik wat kan zeggen loopt ze de kamer uit. Ik trek het maar aan en zeg haar dan ik het aan heb. 'Sexy asf. Trouwens hier is jullie kamerpas voor het hotel. Het adres staat in je app.' Zegt Amira dan en geeft me een pas aan. 'Wat?' Vraag ik verward. 'Jamal en ik hoeven geen trauma op te lopen door jullie seksdrang. Dus blijf vanacht in het hotel.' Zegt ze serieus. 'Je bent gek.' Lach ik. 'Yallah trek je jurk aan.' Zegt ze en negeert me verder. Lachend pak ik de jurk van mijn bed en trek deze aan. Het is een rode, best strakke jurk. Ik trek het aan en Amira lakt mijn nagels na veel aandringen. Ik wilde het niet, maar ja als ze iets wil valt het moeilijk uit haar hoofd te krijgen. Eenmaal helemaal klaar houden we een hele fotoshoot en loop ik naar de woonkamer om Hicham te zeggen dat ik zover ben. 'Waar is hij?' Vraag ik en kijk de kamers rond. 'Weg. Kom dan gaan we erheen.' Zegt Amira neutraal en tilt Yara op. 'Wollah je bent niet honderd.' Lach ik. 'Yallah.' Zegt ze en rolt met haar ogen.

De taxi zet ons bij het strand af. 'Kom.' Zegt Amira en loopt het strand op. 'Waar gaan we heen? Ik ben al getrouwd, dus wat is dit nu weer?' Vraag ik en loop haar achterna. Terwijl ik achter haar aan loop trek ik mijn slippers uit en probeer haar bij te houden. Voor het water legt ze Yara neer. 'Wat?' Vraag ik en kijk rond. Er is totaal niks bijzonders. 'Wacht even.' Zegt ze en gaat op het droge zand zitten. 'Je bent zo weird.' Lach ik en blijf staan. 'Kom zitten, het duurt even.' Zegt ze en klopt op het zand naast haar. 'Wollah wtf gebeurt er?' Vraag ik en ga naast haar zitten. Na zo'n vijf minuten zitten vaart er een boot verderop dichterbij. Ik zie Hicham erop staan. Er wordt een klein opblaasbare bootje op het water neergezet waarop Hicham gaat zitten. 'Wtf is dit allemaal?' vraag ik lachend en sta op. Na even is hij er en pakt mijn hand. 'Neem plaats.' Lacht hij. 'Wat gebeurt er?' Lach ik en stap het bootje in. 'Have fun!' Lacht Amira en zwaait naar ons terwijl Hicham ons terug naar de boot peddelt. Bij de boot wordt ik erop geholpen en ook Hicham stapt op. Hij pakt mijn hand en neemt me mee naar de voorkant van de boot. Er is een tafeltje neergezet met en kaars en rozenblaadjes. 'Hicham wat is dit allemaal?' Lach ik en neem plaats. 'Je ziet er echt heerlijk uit.' Zegt hij en gaat ook zitten. 'Hicham?' Lach ik. 'Wilde je verassen. Vind je het wat?' Vraagt hij. Ik kijk om me heen als we de andere kant op bewegen en de echte zee opgaan. 'Fantastisch. Waarom?' Vraag ik. 'Omdat het kan schoonheid.' Zegt hij en pakt mijn hand. 'Heb je iets gedaan?' Vraag ik en kijk hem scheef aan. 'Eet het eten en hou op met domme vragen stellen.' Zegt hij en rolt met zijn ogen. 'Welk eten?' Vraag ik. 'Dat eten.' Zegt hij en op dat moment legt een meneer in pak twee borden voor ons neer. 'Oeh chique.' Lach ik en kijk naar Hicham. Hij rolt met zijn ogen en pakt zijn mobiel. 'Wat doe je?' Vraag ik. 'De wereld laten zien hoe fucking prachtig je bent.' Zegt hij en maakt een foto. Ongemakkelijk lach ik. 'Oke klaar.' Lach ik dan. Hij maakt een selfie met ons beide en we staan er beide gek op. Dan zet hij zijn mobiel weg en beginnen we met eten.

'Dat was heerlijk.' Zeg ik en veeg met een servetje mijn mond af. Het toetje had veel chocola en ik eet nogal dierlijk, tja. 'Wat eet je weer eens netjes.' Lacht Hicham en veegt wat chocola van mijn voorhoofd af. 'Hoe komt dat daar?' Lach ik. Hij rolt met zijn ogen en staat op. 'Zo terug.' Zegt hij en loopt weg. Ik kijk om me heen. We zitten midden op zee en het is prachtig. Ook de rust hier is niet te beschrijven. Ik kijk op als Hicham terug komt lopen met een mandje met erin wat dingen. Hij legt het voor me neer. Ik kijk erin en zie meteen al enkele dingen liggen. 'Wat schattig.' Zeg ik en pak het flesje parfum eruit. Ik spuit wat op mijn pols en ruik eraan. 'Wat vind je?' Vraag ik en laat het ruiken door Hicham. 'Ik heb het uitgekozen, dus lekker.' Lacht hij. Ik rol met mijn ogen en kijk verder. Een fotolijstje met een leuke foto van ons twee. 'Zo lief.' Zeg ik en kijk er naar. Ik kijk verder en zie mijn favoriete chocoladerepen met teksten erop. 'Loser serieus.' Lach ik en lees het voor. 'Zo noem je me altijd, dus ik dacht waarom niet.' Lacht hij. Lachend kijk ik verder in de mand. Enkele babyspulletjes en enorm schattige, witte baby nikes. 'Omg kijk dan!' Zeg ik en kink hoe klein het is.

Vermoeid tik ik Hicham aan. 'Niet slapen. We zouden toch wat eten?' Vraag ik. 'Moet dat? Ik ben moe.' Kreunt hij slaperig en draait zich naar me toe. 'Je weet dat ik honger van seks word.' Zeg ik en duw hem. Gapend gaat hij recht zitten. 'Ik bel roomservice wel. Kijk wat je wilt.' Zegt hij en geeft me het menu aan. Ik kijk erop en zeg hem wat ik wil. Hij bestelt het en kruipt weer bij me. 'Je moet wel zo open doen he.' Zeg ik. 'Ik haat je!' Gromt hij boos. 'Shut up.' Zeg ik en druk een kusje op zijn wang.

Love u like a friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu