Pov Hicham
Ik open me ogen door dingetjes in mijn gezicht. As ik opkijk zie ik dat Imad propjes in mijn gezicht aan het gooien is vanaf zijn matras. 'Ook goede morgen.' Zucht ik. 'Hoe gaan we Younes wekken?' Lacht hij. 'Waar zijn Yasmina en Amira?' Vraag ik gapend. 'Ze hebben boven geslapen. Ze zijn niet gek ofzo zeiden ze.' Lacht Imad. 'Was te verwachten.' Lach ik. 'Dus hoe wil je hem wekken?' Vraagt hij. 'Water?' Vraag ik. 'Cool, cool.' Zegt hij en staat op. 'Trek eerst een broek aan. Straks komt Amira of mijn vrouw.' Zeg ik. 'Is maar een boxer asah.' Zucht hij. Ik kijk hem kort aan. 'Oke, oke ik doe zo. Nadat we Younes wakker hebben gemaakt.' Zegt hij. Ik vul een bak met water en geef het aan Imad. 'Aan jou de eer.' Zeg ik tegen hem. 'Dit word leuk.' Lacht hij en loopt naar Younes toe. Hij gooit het water over zijn gezicht en Younes schrikt vloekend wakker. Imad en ik gaan helemaal stuk. 'Hilarisch.' Zucht Younes en staat op. 'Best wel.' Lach ik. 'Kleuters, nu moet ik douchen.' Zucht Younes. 'Mag ook wel, je stinkt.' Zegt Imad. 'Wat een humor.' Zegt Younes sarcastisch en loopt naar boven. 'Jij mag het water opruimen tho.' Zeg ik en loop ook naar boven. 'Niet cool!' Zegt Imad chagrijnig. Lachend loop ik naar boven en zie Yasmina nog diep slapen. 'Vrouwtje.' Zeg ik en kruip tegen haar aan. 'Je ruikt zo goed.' Zeg ik en druk kusjes op haar gezicht. 'Ugh Hicham niet doen!' Snauwt ze chagrijnig en slaat me weg. 'Wat een warm welkom.' Zeg ik sarcastisch. Ze rolt met haar ogen en draait zich om. Met een zucht sta ik op en pak een nieuwe boxer. Ik loop ermee naar de badkamer en neem een douche.
'Ewa dus boner midden in de klas met presentatie en al.' Lacht Imad. 'Broer, broer dat is niks. Wat weet je van een kanker boner hebben in de sportschool.' Zeg ik. 'Sportschool is niks asah.' Zegt Younes. 'Dus ik sta daar tussen al die mannen je weet toch te hypen wie meeste drukt en ik denk opeens aan shi gekke seks die ik die morgen had gehad.' Ga ik door. Yasmina rolt met haar ogen. 'Ewa tja het was ongemakkelijk.' Lach ik. 'Kanker homo.' Lacht Imad. 'Bek dicht. En jij dan dikkop?' Vraag ik en kijk Younes aan. Amira kijkt hem aandachtig aan. 'Ik krijg geen boners dat is haram. Iemand water? Ik wil water.' Zegt Younes en loopt haastig naar de keuken. 'Tering pussy.' Lacht Imad. 'Komt omdat hij publiek had.' Zeg ik en kijk naar Amira. 'Echt niet ew.' Zegt ze nep en rolt met haar ogen. Ik wil wat zeggen, maar krijg shi dodelijke blik van Yasmina en besluit mijn mond te houden.
Op een of andere manier is ze zo chagrijnig en boos tegen me deze laatste paar dagen. En als ik vraag wat ik heb gedaan wordt ze nog bozer. Wollah vrouwen zijn niet te volgen.
Pov Jamal
'Bye hou ook van jullie.' Zeg ik tegen mijn ouders op Facetime. Ik hang op en leg mijn mobiel weg. 'Potje Fortnite?' Vraagt mijn neefje me. 'Nee ik ga zwemmen.' Zeg ik en loop naar beneden. Ik loop richting mijn andere neefjes en schiet de bal weg. 'Ik heb een vriend van mij die hier verderop woont . Hij heeft een zwembad.' Zeg ik. 'Ik pak even mijn zwembroek!' Zegt Mo en rent naar binnen. Lachend wacht ik tot iedereen er is en gaan dan met ze alle naar mijn vriend. We chillen bij het zwembad en voetballen over het water heen.
Pov Yasmina
'Wat is er toch aan de hand met jou vandaag?' Vraagt Hicham opgefokt. 'k heb hier nu geen zin in.' Zeg ik en leg mijn hand op mijn voorhoofd. 'Praat met me dan? Hallo?' Zegt hij. Ik kijk hem chagrijnig aan. 'Wil je het weten?' Vraag ik. 'Vertel.' Zegt hij en kijkt me afwachtend aan. Ik zucht diep. 'Ik heb rugpijn, slaap amper en ben misselijk. Ik moet elke tien minuten plassen en kan niet eens normaal meer lopen.' Zeg ik snel. 'Dat kon je me toch gewoon vertellen?' Zegt hij en pakt mijn handen vast. 'Vanaf de geboorte van deze baby draag je een condoom. Zonder condoom geen seks klaar. Zwanger zijn sucks.' Zeg ik. 'Nou, nou niet overdrijven he liefje.' Zegt hij lachend en doet zijn armen om me heen. Ik rol met mijn ogen en leg mijn hoofd tegen hem aan. 'Ik ben zo moe Hicham.' Zucht ik.
JE LEEST
Love u like a friend
Storie d'amoreEen typisch verhaal over een jongen die gefriendzoned is door een meisje. Ze zeggen dat men nooit uit de friendzone kan komen?🤔