48.0

409 36 7
                                    

Pov Yasmina.

Ik duw Hichams been van me af en haast me naar de wc. Nu mijn buik steeds groter en groter wordt moet ik alleen maar vaker naar de wc, wat super irritant is. Ik ben vanacht vier keer opgestaan om naar de wc te gaan. En mijn rugpijn helpt dus ook niet met slapen. Kortom, super weinig slaap en een chagrijnige Yasmina. Kan niet wachten tot de zwangerschap voorbij is. Ik was mijn gezicht maar, slapen lukt toch niet meer. Dan poets ik mijn tanden en kam mijn haren uit. Ik maak er een staartje in en loop dan naar de kamer terug. Ik pak schoon ondergoed en een huisjurk. Ik trek er een short onder aan, aangezien het doorschijnt. Ik trek alles aan en loop dan naar beneden. Onderweg hoor ik Yara huilen en loop er naar toe. Amira houdt haar half slapend vast. Ik pak haar over en doe de deken goed over Amira heen. Ik pak Yara's spullen en loop met haar naar beneden. Ik verschoon haar daar en trek schone kleertjes aan. Dan leg ik haar in de eetstoel en leg die voor de televisie. Ik loop naar de keuken en maak wat te eten voor Yara en mij. 

Er wordt aangebeld en ik loop naar deur om open te doen. Tot mijn verbazing zie ik Imad en Younes staan. 'Waarom kijk je zo?' Lacht Imad en loopt langs me naar binnen. 'Hadden jullie afgesproken met Hicham?' Vraag ik en sluit de deur achter Younes. 'Nee, maar aangezien Mo en Karim samen weg zijn gegaan naar familie crashen we hier, goed?' Vraagt Younes en loopt de woonkamer in. 'Ja is goed, Hicham slaapt alleen wel.' Zeg ik. 'Niet erg.' Zegt Younes en beide jongens spelen met Yara. 'Thee? Drinken of iets?' Vraag ik. 'Hoef niks thanks.' Zegt Imad en ploft op de bank neer. Ik negeer ze en loop naar de keuken. 'Typische Marokkaanse vrouw dus?' Lacht Younes die me achterna loopt. 'Totaal niet, alleen dit aspect.' Lach ik en maak wat thee. 'Kan ik wat voor je doen? De glazen alvast pakken ofzo?' Vraagt hij. 'Nope ben zo klaar.' Zeg ik en pak ondertussen alle glazen en leg deze op het dienblad. Hij knikt goedkeurend en loopt weg. Ik pak nog wat koekjes en een cake die ik gisteren gemaakt had en vul het dienblad. Met een volle dienblad loop ik terug naar de woonkamer en leg het op tafel. 'Thee?' Vraag ik ze. 'Ja.' 'Ja graag.' Zeggen ze. Ik schenk thee in en ga dan zitten. Ze zitten beide gewoon op een telefoon. Ik kijk naar Yara, die lekker zit te spelen met blokken, en ga ook op mijn telefoon.

Een tijdje later komt Amira in haar roze hartjespyjama naar beneden. Ze schrikt als ze Imad en Younes op de bank ziet liggen. 'Leuke outfit.' Lacht Imad. 'Niet grappig. Waar is Yaar?' Vraagt ze en loopt naar de box. 'Ze slaapt.' Zegt Younes. 'Is die dikke ook wakker?' Vraag ik. 'Ja hij zit in de badkamer.' Zegt Amira en gaat zitten. 'Wil je wat thee Amira?' Vraagt Younes en schenkt al wat thee in. 'Bedankt.' Zegt ze en neemt de glas aan. 'Kots.' Zegt Imad dan. 'Kop dicht.' Zeg ik en gooi een kussen naar hem toe. Hij moet ervan lachen en Younes slaat hem op zijn been. Ik negeer ze verder en kijk mijn serie verder op mijn mobiel. 

Pov Hicham

In mijn korte broek en shirt loop ik naar beneden, waar ik Imad en Younes op de bank met de twee dames aantref. 'Wat doen jullie hier?' Vraag ik gapend en pak een koekje van tafel. 'Karim en Mo zijn weggegaan met de auto.' Zegt Younes. 'Ja irritant.' Zegt Imad en kijkt op. 'Ewa boys hoe is het dan? Wat gaan we doen vandaag?' Vraag ik en ga naast Yasmina zitten. 'Geen idee, wat gaan we doen?' Vraagt Imad. 'Hoe is het met jou vrouwtje?' Vraag ik en druk een kusje op Yasmina's wang. 'We kunnen naar het zwembad gaan? Zo'n half uurtje rijden van hier.' Zegt Amira dan. 'Ja dat lijkt me goed.' Zeg ik en kijk naar Yasmina. 'Ja dat is prima.' Zegt ze. 'Oke dan moet ik even Yara's kleren gaan pakken.' Zegt Amira en staat op. 'Ik moet me dan ook even omkleden.' Zegt Yasmina en staat op. Ze loopt weg en verslagen ga ik onderuit liggen. 'We kunnen allemaal zien hoeveel ze om je geeft.' Lacht Imad sarcastisch. Younes moet lachen en ik rol gewoon met mijn ogen. 

Met ze alle chillen we bij het zwembad en genieten van het heerlijke weer, het perfect koele water en de heerlijke drankjes en eten. Na een lekker chilldagje ploffen we thuis neer en houden een spelletjesavond. Imad en Younes blijven slapen en met ze alle slapen we op de banken en matrassen, gewoon omdat het leuk is. 


Love u like a friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu