'Waag het niet.' Lach ik. Hicham en ik zaten wat te dollen en hebben wat aparte foto's gemaakt. Nu dreigt hij een foto waarop ik hem lachend schuurde te sturen. 'Naar wie wil je überhaupt sturen?' Vraag ik hem. 'Amira of een mattie van me. Ik heb anders ook nog een leuke mannengroep.' Zegt hij grijzend. Voor hij verder nog iets kan zeggen spring ik letterlijk op hem en vallen we beide hard op de grond. 'Yeh dier alsof ik dat echt zou doen.' Zegt hij en kreunt van de pijn. 'Dat deed niet zoveel pijn.' Zeg ik en sta op. 'Omdat je op mij viel! Ik viel op de grond!' Zegt hij hard. 'Stel je niet aan loser. Je bent toch een man?' Vraag ik en trek hem omhoog. 'Je bent toch een man.' Praat hij me na. 'Shut up.' Lach ik. 'Wat heeft een man zijn te maken met op de keiharde grond vallen met een dikke varken op je?' Vraagt hij en kijkt me aan alsof ik dom ben. 'Dikke varken? Je hebt geluk dat een schoonheid als ik jou wilt.' Zeg ik en kijk hem bespottelijk aan. 'Hou je kop man. Dikke varken.' Zegt hij uitdagend. 'Ik maak je dood he.' Waarschuw ik hem en duw hem tegen de muur. 'Waarom vind ik dit zo opwindend?' Vraagt hij hees. 'Ik kan je niet serieus nemen.' Lach ik. 'Niet mijn mood verpesten.' Zegt hij en kijkt me verliefd aan. 'Schatje ga weg voor ik je weer tegen de vloer sla.' Waarschuw ik hem. 'Ik ben niet bang voor jou grapjas. Ik kan je wel aan.' Zegt hij en kijkt me strak aan. Ik rol met mijn ogen en duw hem weg. Hij pakt mijn pols vast en voor ik het weet lig ik op het bed. 'Flikker op.' Zeg ik en probeer me los te trekken. Hij heeft me te strak vast. 'Je doet niet eens wat. Je liegt met je dikke lichaam op me.' Zeg ik uitdagend. 'Slappeling.' Daagt hij me uit. 'Schattig dat je dat denkt.' Zeg ik en duw hem met al mijn kracht weg. Tegelijk trap ik hem met mijn benen en kom op die manier los. Ik hou zijn polsen vast en kijk hem amuserend aan. 'Dat vind ik zeker niet erg schatje.' Zegt hij grijzend. 'Je doet alsof het sexy is, maar ik heb je en daar kan je niks aandoen.' Lach ik. 'Je hebt me? Je ligt half op me hoe bedoel je. En bovendien moet ik alleen dit doen.' Zegt hij en duwt zijn knie in mijn zij. Ik probeer hem weg te duwen, waardoor mijn grip verzwakt en hij onze hele positie omdraait. Amuserend kijkt hij me aan. 'Niet leuk.' Zeg ik en duw hem van me af. 'Je neemt dit te serieus.' Lacht hij en gaat rechtop zitten. 'Het is serieus.' Zeg ik boos. 'Dat is het niet.' Lacht hij en trekt me op zijn schoot. 'Je denkt echt dat je sterker bent.' Zeg ik chagrijnig. 'Wist je nog die ene keer dat we aan het stoeien waren en je me op mijn kaak sloeg? Toen ik naar ziekenhuis moest. Of die ene keer dat je me zo hard trapte dat ik viel en mijn enkel brak?' Vraagt hij. 'Ohja goede tijden.' Lach ik. 'Voor jou ja.' Lacht hij. 'We hadden een lauwe relatie he.' Zeg ik en ga van zijn schoot af om naast hem te zitten. 'Hadden?' Vraagt hij. 'Ja, we zijn nu getrouwd en het is anders.' Zeg ik. 'Mattie je bent ziek. Je blijft voor altijd mijn lauwste vriend en daarnaast ben je ook mijn vrouw en persoonlijke seks machine.' Zegt hij serieus. 'Je bent gestoord.' Lach ik. 'Misschien een beetje.' Lacht hij en zoent me. 'Ik ben wel sterker tho.' Mompel ik. 'Koppig wijf.' Lacht hij en drukt zijn lippen weer op de mijne.
'Stop eens.' Zeg ik en trappel water naar Hicham. Hij pakt mijn voeten beet en trekt me kopje onder. 'Hicham!' Zeg ik boos en trap me los. Lachend kijkt hij me aan. 'Gebrek aan humor.' Zeg ik en gooi wat water in zijn gezicht. 'Die verdiende ik.' Lacht hij. Ik kijk hem chagrijnig aan. 'Kom op nou. Niet zo saai.' Zegt hij en doet zijn armen om me heen. 'Het is gewoon niet leuk dat je me de hele tijd onder water duwt.' Zeg ik zielig. 'Hmm oke sorry liefje.' Zegt hij en kijkt me lief aan. Ik knik langzaam en duw hem dan hard onder water. Lachend en hoestend komt hij weer boven water. 'Touche honey.' Lacht hij en knipoogt. Lachend zwem ik naar het diepe.
'Oeh kijk deze.' Zeg ik en laat Hicham nog een TikTok filmpje zien. 'Ewa klaar Mina.' Zucht hij verveeld. 'Klaar? Waarom? Ze zijn toch leuk?' Vraag ik zielig. 'Ja, maar naar vijftig filmpjes niet meer.' Zegt hij chagrijnig. Zielig kijk ik hem aan. Zuchtend kijkt hij het filmpje en moet dan lachen. 'Dit leven is goed.' Zeg ik en neem een grote slok van mijn smoothie. 'Zon, zee, strand en seks. Geweldig he.' Zegt Hicham voldaan en geeft me mijn mobiel terug. Op dat moment krijg ik een appje binnen van Jamal en Hicham pakt snel de telefoon terug. 'Jamal? Welke man appt jou? Wie is Jamal?' Vraagt hij serieus. 'Niet eens een beetje grappig.' Zeg ik en rol met mijn ogen. 'Beetje.' Lacht hij en drukt een kusje in mijn nek. Ik rol met mijn ogen en voel zijn lippen op de mijne. 'Oke klaar, ik kijk TikToks.' Zeg ik en duw hem na even weg. Hij rolt met zijn ogen en gaat verder met zijn serie.
'Dit leven is perfect. Seks, ontbijt, zwemmen, seks, eten, zwemmen, seks, omkleden, eten, uitgaan, seks en slapen.' Zegt Hicham en kijkt me amuserend aan terwijl ik me uitkleed. 'Bij welke zijn we nu dan?' Vraag ik. 'Eens zien seks gehad? Check. We hebben ontbeten, gezwommen en gegeten. Uhm seks weer gehad? Check. Daarna weer gegeten en gezwommen, alweer seks en gegeten. Lauw door de stad gegaan en uhm ja we zijn bij seks.' Zegt hij nadenkend. 'Nope we zijn bij een film. Grapjas.' Zeg ik en ga naast hem liggen. 'Film, seks of andersom?' Vraagt hij zielig. 'Seks, film en seks kan ook?' Vraag ik. 'Je bent geweldig.' Zegt hij verliefd. 'Ik heb gezegd kan, niet gaan we doen. Nou ik ben moe en wil deze film kijken. Stil.' Zeg ik en duw hem van me af. 'Niet cool.' Mompelt Hicham chagrijnig. Ik negeer hem en kijk naar de televisie.
JE LEEST
Love u like a friend
Roman d'amourEen typisch verhaal over een jongen die gefriendzoned is door een meisje. Ze zeggen dat men nooit uit de friendzone kan komen?🤔