Hicham en ik worden gewekt door de kots geluiden van Amira. 'Heerlijk wakker worden ook.' Zegt Hicham sarcastisch. 'Bitchass.' Zeg ik en druk een kusje op zijn lippen. Ik rek me uit en loop dan naar Amira toe. 'Gaat het?' Vraag ik en hou haar haren vast terwijl ze zich over de wc buigt. Zodra ze klaar is wast ze haar gezicht en spoelt ze haar mond. 'Ik haat zwanger zijn. Ik voel me zo klote en moet om de fucking tien minuten naar de wc.' Zegt ze chagrijnig en begint met het poetsen van haar tanden. 'Tja wat moet, dat moet.' Lacht Hicham en leunt tegen de deur aan. 'Geen goed moment.' Zeg ik meteen. 'Inderdaad niet. Ik ben weg.' Zegt hij en loopt snel weg als Amira hem woedend aankijkt. Ik moet lachen en was mijn gezicht. 'Heb je op z'n minst goed geslapen?' Vraag ik. 'Goed geslapen? Zie je deze meloen? Hoe moet ik goed slapen met deze meloen aan mijn fucking lichaam! Ik haat dit! Ik vervloek die kanker vieze Medhi!' Zegt ze boos. Voor ik wat kan zeggen duwt ze me de badkamer uit aangezien ze weer naar de wc moet. 'Ga jij ook zo doen als je zwanger bent?' Vraagt Hicham dan. Ik draai me om en kijk hem raar aan. 'Wat nou als ik jou zwanger maak en dan voor 9 maanden verdwijn en daarna leven we samen lang en gelukkig.' Zegt hij opgewekt. 'Als je denkt dat Amira erg is als ze boos is wil je mij eens zien.' Waarschuw ik hem. 'Ik ben al weg.' Zegt hij en loopt snel weg. Ik glimlach goedkeurend.
'En wat vinden jullie?' Vraagt Hicham en kijkt ons afwachtend aan. Hij heeft het ontbijt gemaakt en is er erg trots op. 'Ik haat jongens! Jullie kunnen niks en willen alleen seks! Yasmina pas maar op, want voor je het weet steekt Hicham je in je rug. Dat is wat mannen doen.' Zegt Amira dan boos terwijl er tranen over haar wangen glijden. Hicham kijkt me vragend aan. Ik haal mijn schouders op. 'Ugh je hebt niet eens wat te zeggen!' Zegt ze boos en loopt de kamer uit. 'Gewoon een je kan niet koken was ook goed geweest.' Zegt Hicham en begint met eten. Ik moet ervan lachen en begin zelf ook met eten.
Terwijl ik aan de eettafel met mijn laptop zit te leren is Amira weer eens aan het plassen. 'Kom we gaan.' Zegt Hicham dan. 'Naar waar?' Vraag ik en kijk hem aan. 'Je ma vroeg me of ik Jamal naar voetbaltraining kon brengen. Kom.' Zegt hij. 'Ben je serieus? Waarom verbaasd mij dit?' Vraag ik zuchtend en klap mijn laptop dicht. 'Amira ga je mee?' Roept Hicham. Ze reageert niet en we looen naar haar toe. Ze zit over de wc heengebogen te kotsen. 'Ziet dit eruit alsof ik meega?' Zegt ze chagrijnig. Hicham wilt wat zeggsn, maar ik duw hem weg. 'Nooit tegen een zwangere vrouw ingaan.' Zeg ik als we buiten staan. 'Why?' Vraagt hij dom. 'Je moet nog zoveel leren.' Zucht ik en loop naar zijn auto.
We halen Jamal op en brengen hem dan naar zijn voetbaltraining. Gapend zijn we op de zijlijn naar hem te kijken. Na de training eten we een patatje en brengen Jamal daarna naar huis. Ik wil niet eens, maar word naar binnen getrokken door Hicham. Vermoeid zit ik op de bank terwijl hij praat met mijn moeder. 'En waarom ben jij nou weet chagarijnig?' Vraagt mijn moeder dan. 'Ben ik niet.' Zeg ik chagrijnig en kijk voor me. 'Madame is de hele nacht opgebleven door Amira's gesnurk.' Lacht Hicham en doet zijn arm om me heen. Ik negeer hun gelach en kijk gewoon voor me. Ik voel me gewoon niet goed opeens. Heb buikpijn en ben misselijk aan het worden.
Na een tijdje sta ik op om naar boven te gaan. 'Waar ga je?' Vraagt mijn vader die inmiddels al een tijdje met Hicham zit te praten. 'Ik voel me niet zo goed. Ik ga even liggen.' Zeg ik zacht. 'Yallah ga maar liggen dan. Ik zorg wel voor een lekkere soep.' Zegt hij zorgzaam. 'Shokran papa. Ik zie jou nog wel.' Zeg ik tegen Hicham en loop naar boven. Ik kleed me om en ga in bed liggen met mijn laptop.
Ik kijk op als ik Hicham mijn kamer in hoor lopen. 'Moest jij niet allang weg zijn?' Vraag ik en zet mijn laptop naast me neer. 'Mag ik niet blijven kletsen met mijn toekomstige schoonvader en misschien soep leren maken van mijn toekomstige schoonmoeder.' Zegt hij en legt een kopje soep op mijn nachtkastje neer. 'Je bent schattig.' Zeg ik en glimlach. 'Dus hoe is het met jou? Nog steeds slecht of deed je nep?' Vraagt hij en komt naast me zitten. 'Ik loog niet. Ik heb buikpijn.' Zeg ik. 'Dit zal je goed doen.' Zegt hij en geeft me het kommetje soep aan. 'Je wilt echt graag dat ik het proef he?' Lach ik. 'Ja, vertel me hoe goed ik het deed. Haha dat is ironisch, want als we getrouwd zijn ga jij dat zeggen. Zo van daddy doe ik het goed?' Zegt hij met een meisjesstem. 'Hou op loser.' Lach ik en begin aan de soep. Afwachtend kijkt hij me aan. 'Je bent goed voor een beginner.' Zeg ik en duw een volle lepel in zijn mond. 'Ik kan het echt. Wauw. Weet je ik zou me snel trouwen, cause i'm a real catch. Hoe bedoel je trouwmateriaal.' Zegt hij plagend. 'Wat een sukkel.' Lach ik en zoen hem. 'Astagfirullah.' Zegt Jamal die mijn kamer komt inlopen dan. Hicham en ik nemen afstand van elkaar en moeten lachen. 'Jamal mijn mattie hoe is het?' Vraagt Hicham dan. 'Ging goed, ben misselijk geworden nu.' Zegt Jamal serieus. 'Hou op jonge.' Lacht Hicham en geeft hem een boks. 'Kom je Fortnite spelen?' Vraagt Jamal dan. 'Cool, ik kom zo.' Zegt Hicham en staat op. 'En stop met aflebberen. Het is misselijkmakend.' Zegt Jamal en loopt de kamer uit. 'Kutkinderen.' Zeg ik. 'Jeh woede.' Lacht Hicham en kijkt me aan. 'Yallah ga nou maar met hem spelen.' Zeg ik. 'Ik ga nog effe potje en dan ga ik ook. Beterschap dikzak. Bel me als ik wat voor je kan doen.' Zegt hij en drukt een kusje op mijn lippen. 'Thanks voor de soep.' Zeg ik en streel zijn baardje. 'Thanks voor de heerlijke lippen.' Zegt hij en zoent me weer. Lachend duw ik hem weg. 'Nog eentje.' Zegt hij en zoent me weer. 'Je kan niet genoeg van me krijgen he.' Lach ik. 'Zeker niet.' Zegt hij en zoent me weer 'Oke, oke yallah wegwezen.' Lach ik. 'Eet je soep op.' Lacht hij en loopt naar de deur. 'Oke laatste.' Zegt hij, loopt naar me toe en kust me waarna hij lachend wegloopt. Lachend leg ik mijn laptop weer op mijn schoot en ga verder met mijn soep.
JE LEEST
Love u like a friend
RomanceEen typisch verhaal over een jongen die gefriendzoned is door een meisje. Ze zeggen dat men nooit uit de friendzone kan komen?🤔