25.0

622 44 14
                                    

'Je ziet er mooi uit loser.' Zeg ik tegen Jamal en doe zijn stropdas goed. 'Jij ook wel dikzak.' Zegt hij en probeert te glimlachen. 'Ik ben zenuwachtig. Hoor ik zo nerveus te zijn? Straks wil ik wel helemaal niet met Hicham trouwen.' Zeg ik als ik mezelf in de spiegel bekijk. 'Stel je niet aan mietje. Het is een wonder dat jij trouwt , dus verpest het niet.' Zegt Jamal. 'Goede speech.' Lach ik en probeer mezelf te kalmeren. Jamal kijkt me raar aan. 'Straks krijg ik een kind en verlaat hij me. Ik kan geen alleenstaande moeder zijn. Zo sterk ben ik niet. Hoe moet ik voor het kindje zorgen? Wat als ik Hicham wegjaag? Wat als het kind mij geen goede moeder vindt?' Vraag ik hardop. Ik draai me om als ik Hicham in de spiegel zie aanlopen in pak. 'Ik regel dit.' Zegt hij tegen Jamal. 'Gelukkig, want ze praat echt veel.' Zegt Jamal en loopt weg. Ik kijk Hicham aan en bedwing mijn tranen. 'He, he wat is er schatje?' Vraagt hij en neemt me in zijn gespierde armen. Enkele tranen glijden van mijn wangen af, die hij rustig wegveegt. 'Heb je twijfels liefje?' Vraagt hij kalm. 'Ik weet niet. Wat als ik je wegjaag? Of als je me verlaat en we een kind hebben? Ik weet niks van moeder zijn of van seks hebben. Ik doe alles fout Hicham.' Zeg ik snel. 'Rustig, rustig. Alles komt goed oke? Jij hebt mij en ik heb jou, dat is alles wat je moet weten. De rest komen we vanzelf wel achter. We zorgen samen dat alles goed komt.' Zegt hij en maakt me rustig. Langzaam knik ik. 'Gaat het weer?' Vraagt hij als hij me weer aankijkt. 'Ja het gaat weer goed. Sorry.' Zeg ik en bekijk hem. 'Nee joh liefje. We doen dit samen, oke?' Vraagt hij en pakt mijn hand. Langzaam knik ik. 'Mag ik nu even praten over hoe freaking sexy je eruitziet?' Vraagt hij en bekijkt me goed. Lachend veeg ik mijn tranen weg. 'Ik bedoel wauw. Ik wil je gewoon meteen uitkleden en op bed gooien schatje. Je bent zo prachtig.' Zegt hij en kijkt me verliefd aan. 'Hou op.' Lach ik blozend. 'Ik hou van je. Wollah ik hou zoveel van je. Hoe kan je er zo sexy uitzien in een trainingspak en dan in deze prachtige jurk. Je bent zo fucking lekker.' Zegt hij blij. 'Komen jullie? Jullie bruiloft is begonnen? Het is niet zo belangrijk, behalve dat het voor jullie is?' Zegt Amira die de kamer in komt lopen dan. 'Je verpest ons moment. Ik stond op het punt om haar kleding af te scheuren.' Zegt Hicham serieus. 'Shut up.' Lach ik. 'Broertje looking good he.' Zegt Amira en filmt Hicham. 'De plicht roept schatje.' Zegt Hicham smooth en poseert als James Bond voor de camera. Lachend kijken we hem aan. 'Schiet is een fotootje. Huts deze komt groot in de woonkamer.' Zegt Hicham en houdt me vast. Hij legt zijn handen op mijn billen en lacht smooth voor de foto. Lachend poseer ik met hem mee. 'Wat zijn jullie aan he-. Astagfirullah wat doen jullie?' Vraagt Jamal die hysterisch de kamer in komt stormen. Lachend duw ik Hicham van me af. We waren wat aparte foto's aan het maken. 'Yo kiddo alles cool?' Vraagt Hicham lachend. 'Nee, niets te kiddo. Raak haar kont niet aan. En jij, weet je hoe haram dat is? Doggystyle. Astagfirullah.' Zegt Jamal boos. Hicham, Amira en ik moeten hard lachen. 'Hoe weet jij wat doggy is jonge?' Vraagt Hicham dan. 'Algemene kennis. Het gaat nu over jullie.' Zegt Jamal snel. 'Gatver.' Lach ik hard. 'Waarom staan jullie hier allemaal te praten? Hup naar beneden! Iedereen wacht op jullie!' Zegt mijn moeder die de kamer komt inlopen. Lachend lopen we naar beneden. Beneden valt de luide muziek op en loop ik dansend naar buiten. Ik kan niet dansen, maar I don't care. Ik heb al een man. 

Hicham en ik moeten hard lachen zodra we in de auto zitten. 'Kwam door jou.' Lach ik en sla hem speels op zijn schouder. 'Hallo jou dikke kont vroeg er gewoon om. Moet toch oefenen voor vanavond schatje.' Zegt hij en rijdt toeterend weg. 'We gaan vanavond echt geen doggy doen hoor.' Zeg ik. 'We zullen zien.' Zegt hij en kijkt me kort aan. 'Zehma smooth.' Lach ik. 'Je hebt hier iets.' Zegt hij en legt zijn vinger op mijn jurk. 'Ja en nu ga je zeker je hand in mijn gezicht doen.' Zeg ik en rol met mijn ogen. Hij kijkt me kort aan en pakt met zijn hand mijn borst. 'Hicham.' Lach ik en duw zijn hand weg. Lachend let op hij de weg. 'Ik ga je heel eerlijk zeggen he, ik heb echt zin om je te zien dansen.' Zegt hij dan. 'Niet leuk.' Lach ik en sla hem. 'Ook wel zin om in bed te dansen. Weet zeker dat je dat wel goed kan.' Zegt hij en kijkt me stiekem aan. 'Ja ik heb thuis geoefend. Zo schuren en grinden op een kussen.' Bluf ik. Met open mond kijkt hij me aan. Ik moet hard lachen. 'Ik haat je.' Zegt hij chagrijnig. 'Je bent zo goedgelovig.' Lach ik. 'Heks.' Zegt hij en kijkt me kort aan. Lachend pak ik mijn mobiel en maak wat foto's van ons. 'Waarom kunnen we nooit normale foto's maken?' Lach ik als ik er naar kijk. Eentje waarop we beide lachen. De ander likt Hicham mijn wang. En ga zo maar door. 

Terwijl ik met Amira praat zie ik Hicham de zaal inlopen met Yara in zijn handen. 'Amira ik ga dood. Kijk hoe schattig.' Zeg ik terwijl ik hem aanstaar. 'Kom dansen.' Zegt hij en pakt mijn hand. Verliefd kijk ik hem aan en beweeg mee op de maat. 'Veeg dat kwijl weg schatje.' Lacht hij grijzend. 'Shut up.' Lach ik en pak Yara over. Ze draagt een grote, roze jurk en ze ziet er zo enorm schattig uit. 'Zeg jij het of ik, want ik kwijl.' Zegt Hicham overdreven. Ik moet lachen en kijk weer naar Yara. 'Oke Yaar kom. Jullie ga dansen.' Zegt Amira en pakt Yara van me over. Er wordt een rustigere liedje gedraaid en automatisch houdt Hicham me goed vast. 'Lekker nummer he.' Zegt hij grijzend. 'Haal je hand van mijn kont.' Zeg ik en kijk hem dodelijk aan. Hij knijpt erin en kijkt me amuserend aan. 'Iemand blijft maagd.' Zeg ik lachend. 'Oke sorry.' Zegt hij meteen en verplaatst zijn hand. Ik glimlach tevreden. 'Je ziet er wel echt mooi uit. Zo mannelijk.' Zeg ik als ik hem aankijk. 'Waarom mag jij wel aan mijn kont zitten?' Vraagt hij zielig. 'Dat deed ik niet.' Lach ik. 'Oh zeker wel. En iedereen heeft gezien hoe je erin kneep.' Zegt hij amuserend. 'Shut up.' Zeg ik lachend en leg mijn hoofd in zijn nek. 

Love u like a friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu